Yeni ailemize hoş geldiniz. Yorum yazmayı unutmayın.
Şimdiden oy veren ve yorum yazan elleriniz dert görmesin. 💜🤍
"Soğuktan nefret ediyorum." dedi Murat sitemle.
"Komutanım bizim görevimiz soğukta da olur sıcakta da". dedi Emre.
"Oğlum benim görevle sıkıntım yok, benim soğukla sıkıntım var. Hem ben sıcak seviyorum sıcak iyidir, sıcak candır."
"Komutanım siz öyle dediniz aklıma bir şarkı geldi. Durun şimdi hatırlayacağım."
"Sen hatırlamanda ol Kuzgun biz buradayız" dedi Fırat alayla.
"Görev her zaman görevdir ama Murat komutanım haklı beyler 3 saatdir karın üzerinde uzanıyoruz ve ben artık soğuktan hissizleştim."
"Valla haklısınız Ateş komutanım bende dayanamıyorum artık."
"Tamam beyler yeter goy goy yaptığınız. Birazdan ısınıcağız sağ tarafta haraketlilik var, hazır olun 10 dakikaya buraya varırlar." sözümü bitirdiğimde hepsi ciddi hâline gelmişti bile.
İlk önce kendimi tanıtayım Yüzbaşı Leyla Kara. Siyah saçlı, ela gözlü, 1.79 boyundayım. Kartal Timinin tim komutanıyım. 3 yıldır Kartal Timi ile birlikte Hakkari'de görev yapıyoruz. Anka derler bana çoğu zaman.
Kıdemli üsteğmen Murat Korkmaz. Timimizin en gözü karası ve sakini. Siyah saçlı, mavi gözlü, 1.82 boyunda beyby face bir çocuk. Girdiği her görevden başarıyla döndü, istihbarat konusunda üzerine yok.
Üsteğmen Emre Arslan. Siyah saçlarına uyumlu siyah gözleri ve 1.84 boyuyla çok kızın canını yaktı. Timin Keskin nişancısı ve cool çocuğu. Zalımın çok güzel sesi var.
Teğmen Fırat Yıldırım. Siyah saçlı,ela gözlü ve 1.80 boyunun yarısı dövmeli. Tim'in ağır makinalı tüfek uzmanı. Birde çakı manyağı, adam her göreve üzerinde bir sürü çakıyla gidiyor.
Teğmen Boran Karakaş. Kumral tenine uyum sağlayan siyah saçları ve gözleri, üzerine 1.85 buyunuda gelirsek onu yaşından büyük gösteriyordu. Tim'in hafif makinalı tüfek uzmanı. Kendisi şarkı söylemeye ve dinlemeye bayılır. Boran iki şeyi çok iyi bilir birincisi yemek saatlerini, ikincisi yeni çıkan şarkıları.
Asteğmen Ateş Demirtaş. Ah o Ateş ah.
Sarışın, yeşil gözlü, beyaz teni ve 1.84 boyuyla adam Kıvanç Tatlıtuğdan bile yakışıklı ama gel gör ki çapkının önde gideni, birazda oyunbaz. Tim'in şamatası ve şımarık çocuğu diyoruz biz ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Nefesime Kadar
Romanzi rosa / ChickLitHer şeyden vazgeçmiş tek gerçeği vatan olan bir kadın. Zorluklara göğüs gelmiş, aşkı hayatından çıkarmış bir kadın. Yüzbaşı Leyla Kara. Aşk denildiğinde aklına sadece vatanı gelen bir adam. Kıdemli Yüzbaşı Kuzey Karaman. 🦅Kesit🦅 Tam 1 y...