Bölüm 11

65 6 5
                                    

Banyodan çıktığımda Melih silahını bana doğru doğrultmuşdu.

"Siz ne yapıyorsunuz Melih bey?" dedim şaşırmış ifadeyle.

"Sen beni o kadar aptal mı sandın? Şimdi beni iyi dinle ekibine söyle aldıkları dosyaları 5 dakika içinde geri getirsinler yoksa bu güzel yüzüne yazık olur."

O bana yaklaştıkca bende geri geri gidiyordum. Kulaklıkdan bizimkilerin bir şeyler konuştuğunu duyuyordum ama hepsi birden konuştuğu için hiçbir şey anlayamıyordum.

"Bakın sakin olun lütfen ben sizin ne dediğinizi anlayamıyorum." Sırtım duvara değdiyinde durmak zorunda kalmıştım. Bana yaklaşıp silahı kafama doğrultdu ve bir eliylede boğazımı sıkmaya başladı. "Şimdi beni iyi dinleyin beni duyduğunuzu biliyorum 5 dakika içinde dosyalar burada olmazsa kızın kafasına sıkarım. Anladınız mı?"

Melih boğazımı yavaş yavaş sıkarken bense doğru zamanın gelmesini bekliyor, bir tarafdan da bizimkilerin ne tepki verdiklerini duymaya çalışıyordum. Deniz sakin sesle "Leyla eğer kurtula bileceksen öksür yoksa Tim'i içeri gönderiyorum. Beni duyuyormusun?"

Arkadan "Kuzeyin lan manyakmısın sen adam silahı kafasına dayamış sen kurtulmak diyorsun ben gidiyorum lan. O kıza bir şey olursa.."

Melihin kulağıma doğru "3 dakikanız kaldı" diye bağırmasıyla Kuzeyin lafının gerisini duyamamak moralimi bozmuştu.

Bu kadar yeter diyip Melih'in bacak arasına tekmeyi keçirdim. "Beni çok hafife alıyorsun ama sen." dedim ve evden çıkmadan önce bacağıma yerleştirdiğim iğneyi kılıfından alarak boynuna enjakte etdim.

Melih yere yığılırken ben elinden düşürdüğü silahı tekmeyle uzaklaştırdım. Enjakte etdiğim iyne onu kısa süreliyine felç edecekti. Çıkmak için kapıya doğru giderken kapının aniden açılmasıla içeri iki iriyarı adam girdi.

İkisi birden üzerime gelirken yanımda duran sandalyeyi elime alarak üzerlerine fırlatdım. Siyah saçlı kendini korusa da sandalye sarışının kafasına gelmişti. Siyah saçlı bana yaklaşıp yumruk attığında kendimi geriye çektim ve hızla masanın üserinde duran vazoyu alarak siyah saçlının kafasına keçirdiğimde oda artık diğerlerinin yanında yerini almıştı.

Ben koşarak odadan çıkarken Kuzey'in de koşarak geldiğini gördüm ama oda benim çıkmamı beklemiyor olacak ki hızını alamayıp üzerime düzşmesile kendimi yerde bulmam bir olmuştu. Kafamın sert şekilde yere çarpmasıyla acıyla inledim. Kuzey kendini toplayarak hızla ayağa kalktı, elimi tutup beni de kaldırdı.

"Bu 2 oldu eğer beni öldürmek fikrin varsa söyle bileyim." dedim sitemle.

"Özür dilerim o adam sana bir şey yaptı sandım o yüzden öyle hızla geliyordum."

Sakinliğimizi koruyarak ve birazda hızlı bir şekilde evden çıkıp arabalarımıza binip oradan uzaklaştık. Bu defa biraz hava almak istediğim için arabayı yavaş kullandım, trafikin sayesinde de 35 dakikaya bizim için ayarlanmış eve varmıştım.

                        🦅

Eve varmış karargaha planın başarılı olduğu ve dosyaları aldığımızla ilgili bilgi vermiştik. Deniz ve Fırat aldığımız dosyaları gönderilen özel helikopterle birlikte Ankaraya doğru yola çıkmıştılar.
Bizse üzerlerimizi değişmiş salonda koltukarda dinleniyorduk.

Son Nefesime Kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin