Bölüm-9- Hazırlık Vakti

1 0 0
                                    


Sabah ilk Elizia kalktı. Beynine sanki biri sopayla vurmuş gibiydi. Saate baktığında daha diğerlerinin kalkmasına yarım saat olduğunu görünce yarım yamalak saçını yukarıdan at kuyruğu yapıp üzerine mor sabahlığını giyip pijamasıyla kendini dışarı attı. Bu gün havada şiddetli bir rüzgar vardı. Üzerinde pijama olarak kısa mor bir şort ve onun takım askılı üstü olduğundan ve sabahlığı da dizinden altını kapamadığından titredi. Camı kapatayım dediyse de kim yaptıysa tüm camlar açıktı. Elizia sinirle ofladı ve camları kapamaya girişerek teker teker kapamaya başladı. O sırada dışarıda Romansel'i ağaca konmuş bir şekilde gördüğünü sandı. Tekrar baktığında yaşlı kuşun onu çağırdığını fark ederek endişeyle yaptığı işi bırakıp onun evine doğru ilerledi.

Eve tırmandı ve kapısını tıklattı. İçeriden "Gir." Diye ses duyunca küçük kapıyı ittirdi ve kapı açıldı. Baykuş içeriye tünemiş ona bakıyordu. Kız çıplak ayaklarını tahtanın üzerine koyunca tahta gıcırdadı. Kız sürünerek içeri girdi "Beni mi çağırdınız?"

"Evet. Sana bazı iyi kötü haberlerim var."

"Kötü derken?"

"Şöyle ki göreve erken çıkmanız gerekti... Biliyorum henüz ustalaşmadınız ama o kadar süremiz olmaya bilir. Hilupslar yolculuğa çıkacak olan adamlarını seçmiş bile. Bu gün yola çıkmalısınız."

"Ama... Bizi anında öldürürler!"

"Hayır. Sen ve seçilen altı arkadaşın birlikte yolculuğa çıkacaksınız. Fakat ikisi evde kalıp evi gözetlemeli. Ayrıca... Hanikamu'ya şu tasmayı Bizu için gönderdiğimi söyle. Ne işe yaradığını kendisi biliyor. Hazırlığınızı yapın ve yarın sabah erkenden yola çıkın."

"Ta-Tamam. Ben kalamaz mıyım evde?"

"Hayır."

"Neden?"

"Bunu... Daha sonra öğreneceksin." Kız kafası karışık bir şekilde mavi tasmayla evden çıkarken "Gitmeden önce beni görmeye gelin." Dediğini duydu baykuşun. Kız kafasını salladı ve aşağı inip evin yolunu tuttu.

"Nereye kayboldun!" kız Riven ona bu şekilde bağırınca bir adım geriledi. Hanikamu ise mutlulukla elindeki tasmaya atıldı "Bu Bizu'nun tasması mı?" diyerek tasmayı elinden çekti ve koşarak denemek için Bizu'nun yanına gitti. Riven halen ona kaşlarını çatmış bakıyordu. Kız saate baktığında uyanma vaktini on dakika geciktirdiğini fark etti ve "Romansel'in yanındaydım!" dedi. "Beni çağırdı. Yolculuğa yarın sabah çıkmamız gerekiyormuş. Karşı taraf çoktan hazırlanmış bile. Bu gün hazırlanıp yarın sabah erkenden yola çıkmalıymışız!" dedi kız. Herkesin suratı buruştu. Tam hazırlanmak için dağılırlarken en önemli gelişmeyi söyledi Elizia "Ve aramızdan iki kişinin evde kalıp evi koruması gerekiyormuş!" Herkes olduğu yerde kaldı ve yeni bir tartışma başladı. Amy kendisinin yola çıkması gerektiğini söylerken Riven ona nedenini soruyordu ve Marselin beş kız gitmeliyiz erkeklerden ikisi kalmalı derken Radford ona çatışıyordu. Elizia tam bir karmaşanın içinde kaldığını hissederek bağırdı "Lütfen! Durun!" Herkes bir an durdu ve ona baktı. Kız endişeyle "Bence bir kız ve bir de erkek evde kalmalı." Dedi. "Eşitlenmiş oluruz." Dedi ve gülümsedi. Herkes birbirine baktı. İlk Hanikamu konuştu "Ben kalmam." Dedi. Monster ise "Ben kalırım!" diye atıldı. Amy gözlerini devirerek "Hanım kızı değilim diyor bide!" dedi. Monster ona kaşlarını çattığı anda araya Marselin girdi "Ben de evde kalırım o zaman." Dedi. Elizia onun bunu söyleyeceğini hiç düşünmediği için bir an "Sen mi?" diye cırladı. Fakat sonra ciddileşip "Tamam o zaman gidip hazırlıklara başlayalım." Dedi ve herkes ne yapacağını anlamayarak olduğu yerde kaldı. Kız gözlerini devirerek "Ya sadece oturup neler götüreceğimizi hesaplayalım! Ve biri de kahvaltı hazırlasın salona! Çok açım!" dedi ve dönüp salona gitti. Amy eğlenceli bir şey olmasını umarak "Ben kahvaltı yapmayı denemek istiyorum!" dedi. Radford yandan güldü "Mutfağı batırmaman için ben de gelip yardım ederim." Dedi. Amy gücenmiş bir şekilde gözlerini devirdi ve "O kadar zor olmamalı." Dedi ve mutfağa Radford'un ardından girdi.

Linhu'nun Son Kehaneti-Birinci Kitap; Ben Kimim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin