day twenty

218 32 4
                                    

"hayır boynumu ememezsin şu an geri git...ama sen de arkaya koydukça geri geliyorsun böyle anlaşamayız ki"

"kendi kendine mi konuşmaya başladın beomgyu?"

"hayır ya kedilerle konuşuyordum. bir tanesi boynumu emmeye çalışıyor da"

"kedi benden hızlı çıktı resmen"

beomgyu önce güldü sonra ha diye kaldı, sonradan anlamıştı ne dediğimi.

"kahvaltı hazır mı?" utanmıştı bu yüzden konuyu değiştirmeye çalışıyordu.

"evet, kedilerin kahvaltısı da hazır, koyalım da yesinler"

kedileri mamaların başına koyup masaya oturduk ve kahvaltımızı yaptık.

"ne yapalım bugün?"

"hava güzel diye dışarı çıkalım mı diyecektim ama kedileri evde yalnız bırakmak ne kadar mantıklı bilemiyorum"

"evet...gruba mı sorsak acaba? gelip bakarlar belki"

"mantıklı"

yeonjun
hayırsızlar
hayırlı olmak ister misiniz

soobin
hayır

yeonjun
sana sormadım zaten
neyse biz dün üç kedi bulduk da
dışarı çıkalım dedik bugün ama bırakamıyoruz onları
gelip bakmak ister misiniz?

soobin
ayy kedi mi
gelirdim ama sevgilimleyim bugün ✌️

hyuka
benim de işim var bugün hyung
ama yarın boşum, yarın çıksanız olur mu?

taehyun
ben de aynı şekilde

yeonjun
tamam o zaman yarın gelirsiniz
taehyun ve hyuka bu mesajı beğendi

"bugün de evdeyiz..."

"evet... yapacak hiçbir şey kalmamış gibi hissediyorum"

"ben de...o zaman her zaman yaptığımız gibi?"

"aynen öyle"

beomgyuyla her buluştuğumuzda yapacak bir şey bulamadığımızda dans ederdik.

böylece bir buçuk saat dans ettik ve şu an ikimiz de serilmiş yatıyorduk.

"kalk hadi gir duşa daha çok ağırlık çökecek sonra"

"ama çok zor..."

"tamam ben taşırım seni"

"ne-" demesine kalmadan onu kaldırıp banyoya götürmüştüm. onu oraya bırakıp havlularımızı alıp geri dönmüştüm. sonra da tam üstümü çıkarıyordum ki beomgyu panikle konuşmaya başladı.

"d-dur beraber mi d-duş a-alacağız?"

"daha geçen gün de yaptık ya bunu"

"e-evet ama-" kıpkırmızı kesilmişti.

"hadi be sevgilimi süzmek istiyorum" deyip üstünü çıkarmaya yeltendim. o da hemen kaçıp tamam ben yaparım dedi ve beraber duşa girdik.

çıktığımızda saçlarımızı kuruttuk ve kedilerin yanına gittik, hoplayıp zıplıyorlardı. yarım saat onlarla oynadık ve onlar yorulunca biz de yorulduğumuzu fark ettik ve koltuğa serildik yine.

"çok açım"

"ve hiç yemek yapasım yok"

"pizza mı söylesek?"

"çok güzel olur"

pizza söyledik ve onu beklerken izleyecek bir film seçtik. pizza geldiğinde filmi başlattık ve bu geceyi de film izleyerek geçirdik. arada sıcak çikolata yapmaya kalktık, kedileri besledik ve oynadık, onlar yorulunca aramıza alıp uyuttuk...en sonunda da hep beraber uyuyakaldık.

gelecekte beomgyuyla böyle bir hayatımız olur umarım. kedilerimiz ve biz. evet, bundan sonra hayalim bunu gerçekleştirmek olacak.

✓ 3 weeks # beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin