sabah uyandığımda üstümde beomgyuyla geçireceğimiz son iki gün oluşunun üzüntüsü vardı. keşke biraz daha zamanımız olsaydı.
bunun üzüntüsüyle tavanı izlerken beomgyu da uyanıp günaydın gibi bir şeyler geveledi. ben de günaydın deyip yeni uyanmış halinden yararlanmak maksadıyla saçlarıyla oynamaya başladım. aslında saçlarıyla oynanmasını çok severdi ama hemen uyuduğu için çok nadir izin verirdi oynamam için.
bir süre oynadıktan sonra iyice uyumaya başladığını görünce oynamayı bıraktım ve uyanması için yorganı üstünde çektim. bir süre sövdükten sonra kendine geldi ve neler söylediğini fark ettikten sonra tatlı bir şekilde günaydın dedi. ben de gülümseyip tekrardan günaydın dedim ve mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladık. onun bu hallerini görünce içime yine bir üzüntü gelmişti.
"son iki günümüz kaldı" bir anda ağzımdan çıkıvermişti.
"keşke biraz daha beraber vakit geçirebilseydik böyle, çok güzeldi cidden"
"keşke..."kahvaltıyı yedikten sonra bir anda annem aradı. kalkıp balkona doğru gittikten sonra annemden şu an en çok duymak istediğim şeyi duymuştum. umarım beomgyu da isterdi.
büyük bir heyecanla beomgyunun yanına geri dönüp anlık heyecanla bağırdım.
"BİR HAFTA DAHA KALMAK İSTER MİSİN?"
"EVET de noldu bir anda ve neden bağırıyoruz?"
"pardon pardon heyecanlandım da şey annemler bir hafta daha kalacakmış uzamış işleri"
"iyi ki uzanmış çok kısa gelmişti böyle"
"EVET EVET BİR HAFTA DAHA BERABERİZ" anlık sevinçle beomgyunun üstüne uçup sarılmıştım. o da çok mutluydu ki sarılmama karşılık vermişti ve ben bırakana kadar bırakmamıştı."bu sefer sarıldığımda beni dövmedin neye borçluyum bunu?"
"mutlu oldum" utanarak söylemişti ve ben beomgyunun utanmış haline dayanamıyordum. yerim seni deyip tekrardan sarıldım ama bu sefer uzun sarılmama dayanamayıp kaçmaya çalıştı, ben de hemen bıraktın çünkü daha çok sarılacaktım hemen bıkmaması iyi olurdu değil mi?bulaşıkları topladıktan sonra son günümüz olmaması rahatlığıyla bugünü evde geçirelim dedik. beraber birkaç tatlı hazırlayıp salona yine her zaman yaptığımız gibi tüm yastıkları battaniyeleri toplayıp tüm gün film izledik.
akşam yemeği hazırlamak için kalkmıştık ki hiçbir şey kalmadığını fark ettik. bu yüzden akşam yemeğini geçen gün soobinlerin getirdiği az kalan abur cuburlarla ve yaptığımız tatlılarla geçiştirdik. ayrıca yarın markete gitmeyi de aklımızın bir köşesine yazdık.
tüm gün yattıktan sonra biraz açılmak için birkaç kutu oyunu getirdim ve ikiye kadar onları oynadık. enerjimizi tükettikten sonra da üçe kadar oturup boş boş muhabbetler yaptıktan sonra uyuduk.
yedinci güne girdiğimizde ikimizin üstünde de daha bir haftamız olmasının rahatlığı vardı. bu yüzden bir süre yatakta takıldık ve ben bol bol beomgyuya bulaştım. beomgyu da uyanıp bunu fark ettiğinde yorganla üstüme atladı. tabi ben daha güçlü olduğum için çok da sürmedi ve tam tersi oldu. bir süre öyle kaldıktan sonra daha da sinirlendirmemek için kalktım. beomgyu da hemen arkamdan kalkıp yatağı topladı ve mutfağa gittik.
dünden kalan tatlıları bitirip dışarı
çıkmak için hazırlanmaya gittik. ikimiz de duş alıp hazırlandıktan sonra beomgyuyu iyice giydirip -hava yine çok soğuktu ve sadece paltosuyla çıkacaktı yine- çıktık. ve saat iki olmuştu bile.market biraz uzak kalıyordu ama otobüse binmek yerine yürümeyi tercik ettik. markete vardığımızda 5 günlük ihtiyacımız aldıktan sonra, normalde bir haftalık alırdım ama beomgyuyla tekrar markete gelmek istiyordum, acıktığımız için orda oturup ramen yedik.
marketten çıktıktan sonra eve gitmek yerine parkta vakit geçirdik ve akşama kadar orda kaldık. öğlen bir sürü çocuk olduğu için sadece onları izleyerek vakit geçirdik ama akşama doğru son çocuk da gittiğinde parka koştuk ve yorulana kadar orda vakit geçirdik.
yorulduğumuz ve elimizde poşetler olduğunu için yürümek yerine otobüse binip beş dakikada eve vardık. beomgyu üstünü değiştirmeye gittiğinde ben de mutfağa gidip aldıklarımızı yerleştirdim.
beomgyu üstünü değiştirip yanıma geldiğinde ben de üstümü değiştirmeye gittim. mutfağa geldiğimde beomgyu da son kalanları yerleştirmiş ve aldığımız hazır pizzaları mikrodalgaya atmış bekliyordu. olduğunda beomgyu pizzaları çıkartırken ben de içecekleri çıkarttım ve salona geçtik.
bu geceyi de bir şeyler izleyip muhabbet ederek geçirmiştik. en son tabakları lavaboya koyup uyumaya gittik, ikimiz de toplayamayacak kadar mayışmıştık. ve böylece bir haftanın sonuna gelmiştik.
@yawnzzn's story
@beom__gyu:
- w/ @yawnzzn@yawnzzn: ne kadar da güzel çekmişim
- @beom__gyu: modelin guzel olunca
-- @yawnzzn: tabi@soobinsoo: oo date
- @yawnzzn: ☺️🔪