day fourteen

397 44 4
                                    

"YEONJUN AÇSANA KAPIYI"

"YA HAYIR GELMEYİN İSTEMİYORUM SİZİ SEVGİLİMLE YALNIZ KALMAK İSTİYORUM BE. HEM DELİ MİSİNİZ BU YAĞMURDA GELDİNİZ"

"YEONJUN AÇSANA KAPIYI HASTA OLACAKLAR ISLANMIŞLARDIR, HEM O KADAR GELMİŞLER. VE BİR HAFTA DAHA BERABERİZ SAKİN OL"

"SEN DE Mİ BEOMGYU"

"YEONJUN AÇ KAPIYI DELİRTME BENİ"

"SUS SOOBİN"

"SEN KAŞINDIN"

"NAPABİLİRSİN Kİ-" kapı açılmıştı.

"bunu yapabilirim canım arkadaşım. ŞİMDİ ÇEKİL DE GEÇELİM" elinde anahtarla bana gülümseyerek söylemişti bunu. ve yine kendileri kadar çantalarla gelmişlerdi.

"iyi geçin bari, havlu da getireyim"

"bir zahmet de çabuk ol DİNLEMEK İSTEDİĞİM ÇOK ŞEY VAR. ya da gelme beomgyu yeter bana GEL BEOMGYU"

"DUR ÇEKİŞTİRMESENE SOOBİN GELİYORUM"

hepsinin beomgyuyu sıkıştırmış oturduğunu fark edince koşarak havluları aldım ve üstlerine atarak beomgyudan uzaklaştırdım, yazık dibine kadar girmişler çocuğun.

"çekilin de nefes alsın çocuk."

"tamam be neyse çok konuşma anlat neler oldu nasıl oldu"

"ne meraklısınız be. neyse şimdi geçen gün..."

anlatırken hepsi de dünyadaki en ilginç şeyi dinlermiş gibi dinlemişti. ama bitirdiğimde tekrar sadece şükür diyerek hiç umursamamış gibi davranmışlardı ve oyun oynamaya gitmişlerdi.

"beomgyu biz bunlarla neden arkadaşız?"

"ne bileyim nerden bulduk bunları"

"dedikodumuzu yapmayın duyuyoruz sizi"

"duyun diye diyoruz zaten"

bu arkadaşlıkta tüm ilişkimiz kavga üzerine kuruluydu galiba. hepimiz sevgimizi sataşarak gösterirdik bu yüzden kavgasız günümüz geçmezdi.

"akşam kalmak ister misiniz?"

"kovmayacak mıydın bizi hyung?"

"bu havada bırakır mıyım sizi taehyun saçmalama"

"gözlerim yaşardı" gözlerini silermiş gibi yaptı soobin.

"tamam soobin dışındakiler kalabilir"

"geri aldım sözümü"

böylece bugünü de beraber geçirdik. ve şu an geleneksel gece üç konuşmamızı yapıyorduk, duygusal anlar yaşanırdı genelde. bir de herkesin kafası güzelmiş gibi olurdu.

yavaş yavaş herkes uyuyakalmıştı ve sadece ben ve soobin kalmıştık.

"hiç sevgili değilmişiz gibi hissediyorum"

"ney"

"beomgyuyla diyorum. sevgiliyiz ama eski halimizden bir fark yok. sanki hala arkadaş gibiyiz."

"ne olmasını hayal ediyordun ki?"

"ben de bilmiyorum işte sorun orda"

"bence şu an sevgili gibi hissetmemenizin nedeni uzun zamandır sevgili gibi davranmanız"

"nasıl?"

"bir baksanıza kendinize. beomgyunun sana karşı olan davranışı ve hyukaya davranışı bambaşka hiç fark etmedin mi? siz zaten uzun zamandır sevgilimiş gibi davranıyordunuz, şu an bir farklılık olmaması normal"

"doğru dedin galiba"

"ayrıca daha iki gün oldu, biraz zamana bırakın işi. düşünüp kendini yorma"

"tamam öyle yapacağım. bu arada sizin çocukla nasıl gidiyor?"

"aslında dışarı çıkalım diyecektim ve çıkma teklif edecektim, çünkü yüz yüze yapmak istiyordum bunu ama hava bozunca çıkamadık, kaldı öyle."

"evine gitsene"

"nasıl"

"evine git orda çıkma teklif et. hatta yağmur yağarken git de daha da romantik olsun."

"çocuğun ailesi nolcak? a bir saniye onlar yoktu TAMAM YAPICAM YARIN"

"DUR BAĞIRMA uyandırma şunları"

"sen de bağırıyorsun be"

"neyse ikimiz de aklımızda kalanları hallettiğimize göre uyuyalım bari saat 4 oldu-"

"bekleyin benim de konuşacaklarım var"

"taehyun sen ne zamandır uyanıksın" /yeonjun

"bir dakikadır" /taehyun

"her neyse sen ne diyeceksin?" /soobin

"az çok tahmin ediyorsunuzdur zaten, hyuka konusunda napacağım? o kadar anlamıyor ki ondan hoşlandığımı. ve bana nasıl bakıyor onu da anlayamıyorum. bir gün diyorum evet hoşlanıyor olabilir ama sonraki gün askerlik arkadaşıymışım gibi davranıyor"

"hyuka o konularda zor biridir taehyun, her zaman böyleydi. ne düşündüğü asla anlaşılmaz. ama çok küçük bir fark var, sana bakışları. başka kimseye öyle bakmıyor." /soobin

"iyi de hyung bana başka bakıyor diye nasıl emin olabilirim ki?"

"evet o biraz mantıksız bir dayanak olur" /yeonjun

"hep çok düşündüğünüz için. her neyse taehyun ağzını arayabilirim istersen, şu an yapacak daha iyi bir seçeneğimiz yok"

"gerçekten yapar mısın hyung? ama çok belli etme lütfen"

"evet sakın taehyun senden hoşlanıyormuş sen de hoşlanıyor musun diye girme tamam mı?"

"o kadar da odun değilim be aa. her neyse o iş bende güvenin bana"

"iyi tamam rahatladın mı taehyun?"

"evet. iyi geceler"

"iyi geceler"

"yatın zıbarın"

böylece bir günün daha, ikinci haftanın sonuna gelmiştik.

____________________________

kafamda bir tyunning fici fikri var ve acaba burdaki tyunning ile mi birleştirsem diyorum 🙃🙃 evrenleri karıştırmak eğlenceli olur, yazsam okur musunuz?

✓ 3 weeks # beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin