,,Kam s vami pôjdem?" spýtala som potichu.
,,Budeš pracovať v klube. Tvoj otec nám síce sľuboval pekné dievča, ale neboj, aj ty nám určite niečo zarobíš," zasmial sa na mne, na čo sa konečne ozval ten nižší.
,,Bože, prestaň to decko provokovať, Luke."
,,V akom klube?" prekvapene som naňho pozerala.
,,V striptízovom, moja."
Rýchlo som sa otočila k otcovi. Krv vo mne vrela a než som sa stihla pozastaviť, moja ruka vyletela a dala som mu facku. ,,Ako si mi toto mohol urobiť?! Celý čas si mi len klamal, aby som s tebou potom šla dobrovoľne, je to tak?! Všetko to boli len lži!" kričala som naňho.
,,Nie, teda nie tak celkom. Naozaj ťa ľúbim, Gwen, a naozaj som chcel začať odznovu. Keď som si uvedomil, čo som urobil, snažil som sa to napraviť. Pokúšal som sa im zaplatiť všetko, čo som im dlžný, prehováral som ich, ale už sa nedalo cúvnuť."
,,A čo mama? Bude ma hľadať, nenechá to tak. Toto... Toto sa diať nemôže," krútila som hlavou v nádeji, že sa preberiem z tohto zlého sna.
Rýchlo som sa postavila, ale Luke ma schmatol za ruku a pevne ma držal. Mal fakt pevný stisk, až som zakňučala od bolesti. ,,Veľmi dojemné, Charlie. Mama ťa môže hľadať koľko chce, ale nenájde ťa. Ak nás nedokáže nájsť polícia, tak ani tvoja mama a Charlie nič nepovie, ak nechce byť o hlavu kratší. Tak poď, ideme."
,,Nie, ja s vami nikam nepôjdem!" vykríkla som a uhryzla ho do ruky. Luke zaúpel od bolesti, ale ten druhý sa predo mňa postavil a z bundy vytiahol zbraň. Priložil mi ju k hlave a kým som bola v šoku, ťahal ma k dverám a Luke sa ťahal za nami. Otec mlčal a ja som naňho ani nepozrela. Ako mi to mohol urobiť?
Rozplakala som sa, kým ma Luke a ten druhý násilím natlačili do auta. Luke sedel za volantom, ten druhý sedel so mnou vzadu a stále na mňa mieril zbraňou. Takto teda skončím? Ako striptérka v nejakom klube? V tej chvíli by mi bolo milšie umrieť. Po hodinovej jazde sme zastavili pri zadnom vchode nejakej budovy.
,,Dúfam, že sa tešíš," zasmial sa Luke a vystúpil. Druhý chlapík ma ťahal von z auta rovno do budovy. Všelijako som sa pokúšala dostať sa z jeho zovretia, ale neustále ma tlačil vpred. Do uší sa mi dostávala hlasná hudba a okolo nás prechádzali dievčatá v spodnej bielizni. Niektoré sa smiali, niektoré vyzerali bez emócii. Zarazila som sa, keď som na jednej tvári zbadala modrinu. Tomu som sa chcela vyhnúť, preto som sa snažila stále vzpierať. Teraz už ma museli držať obaja, ale nedokázali ma ťahať ďalej.
,,Prestaň sa vzpierať! Kurva, hýb sa, lebo ti to Nick vpáli rovno do čela!" kričal na mňa Luke.
Nikto sa nad nami nepozastavil, zrejme to tu bolo normálne. ,,Tak prečo to neurobí? Do toho, zabite ma!" skríkla som v nádeji, že ma naozaj zabijú, ale Nick sa začal smiať. ,,Myslíš, že sa ťa tak ľahko zbavíme? Tvoj otec tebou splatil 150 000 dolárov, čo nie je málo, takže smrť si nemôžeš dovoliť. Preto ti radím, začni spolu..."
,,Čo sa to tu deje?!" zareval mužský hlas, až prekričal hlasnú hudbu.
Zrak mi padol na muža s dlhšími hnedými vlasmi. Ruky mal skrížené na hrudi a prísne si nás prezeral. Luke a Nick zmeraveli, no stále ma pevne držali. Pochybujem však, že teraz by som im ušla. Z toho muža sálal taký rešpekt a dominancia, že sa mi roztriasli kolená. Čierny oblek mu sedel na mieru a z jeho očí sršal chlad a hnev.
,,Pane, toto je splátka Charlesa Carsona," povedal rýchlo Nick.
Muž, nadvihol obočie. ,,Splátka? Mne pripadá ako nejaká žena."
,,No, áno, je to žena, ale tá zmluva bola spísaná ešte za vášho otca. Predstavuje splátku 150 000 dolárov a bude pracovať tu v klube," pokračoval Nick.
Muž si ma bez slova prezeral. Toto bude musieť byť ich nadriadený. ,,Ale robí problémy. Zaslúžila by si," uškrnul sa Luke, no muž pred nami ho umlčal zdvihnutím ruky. ,,Ako sa voláš?" spýtal sa ma a prebodol ma pohľadom.
Naprázdno som preglgla a vyhla sa očnému kontaktu. ,,Gwendolyn," pípla som. ,,Gwendolyn Carsonová," vyslovil moje meno. Z jeho úst znelo akoby hovoril o niečom, čo hľadá. ,,Pustite ju," prikázal tým dvom, na čo reagovali prekvapene spolu so mnou. To ma pustí len tak?
,,Damien, ale podľa zmluvy teraz patrí bratstvu," namietal Luke.
,,Podľa zmluvy patrí vodcovi bratstva, čo som ja a preto ja rozhodnem, čo s ňou bude. Pustite ju, pôjde so mnou."
Čože?! To je ako z blata do kaluže. Luke a Nick ma pomaly pustili a než som sa stihla pohnúť, Damien mi v ruke zovrel zápästie a ťahal ma vonku. Mohla som si ho tak lepšie obzrieť. Mal výrazné zelené oči, ktoré mi pripadali neuveriteľne povedomé, pritom som ho videla prvýkrát v živote a na líci mal nepeknú jazvu. Vyšli sme vonku, posadili sme sa do čierneho auta a odišli sme odtiaľ.
,,Do riti," zamrmlal Damien. Pri ňom som sa radšej o nič nepokúšala. Stačil mi jeden pohľad na to, aký rešpekt pred ním mali Luke a Nick a vedela som, že by to nebolo múdre. Ticho som sedela a utierala si slzy, ktoré netrestávali tiecť.
,,Môžeš prestať plakať, nič zlé sa ti nestane," pretočil nado mnou očami.
,,A čo sa mi teda stane?" spýtala som sa a potlačila vzlyk.
Damien si povzdychol. ,,Až tak strašné to nebude. Vysvetlím ti to neskôr."
ESTÁS LEYENDO
The Beast
RomanceGwendolyn Carsonová si priala umrieť, keď zistila, že ju otec zapredal mafii. Zachráni ju Damien, vodca mafie, ktorému hovoria Zviera a to tým, že si ju vezme za ženu. Byť manželkou Zvieraťa však nie je vždy jednoduché a ani jeden z nich nedokáže bo...