Tiga hari telah berlalu namun Melur tidak mendapat sebarang panggilan daripada syarikat Adam...
"Takde rezeki aku nak kerja kat situ kut?"-Soal Melur kepada dirinya sendiri...
Dia sedang berehat di dalam bilik sambil memikirkan tentang masa hadapannya...
Smooth like butter,like criminal under cover🎶🎶🎶🎶🎶
Telefon milik Melur berbunyi...Melur langsung menjawab panggilan tersebut...
Di sembang telefon📲
"Assalammualaikum...Ni Melur Dahlia ka?"-Soal gadis di dalam telefon tersebut...
"Waalaikumsalam...Iya...Ni Melur Dahlia...Kenapa ya?"-Soal Melur hairan...
"Saya Naziha dari syarikat Gema Holding...Cik Melur ada datang interview dekat sini kan?"-Soal Naziha kepada Melur...Riak wajah Melur berubah...Dari sedih kepada riak wajah yang gembira...
"Betullah tu...Ada apa ya,Cik Naziha?"-Soal Melur pula...Dia cuba untuk menyembunyikan perasaan gembiranya kerana dia belum pasti...
"Tahniah...Cik Melur diterima bekerja di syarikat Gema Holding...Cik Melur perlu laporkan diri pada esok hari..."-Jelas Naziha...Melur terdiam tidak terkata...
"Cik Melur masih ada dekat situ ka?"-Soal Naziha yang perasan bahawa sudah lama Melur mendiamkan diri...
"M-maaf...Saya terkejut sangat tadi...Betul ka apa yang Cik Naziha bagitahu saya?"-Soal Melur untuk memastikan sama ada betul atau tak...
"Betul...Cik Melur kena datang bekerja mulai esok...Jam 8 pagi...Jangan lambat,ya..."-Arah Naziha...Melur tersenyum tanda gembira...
"Baiklah...Terima kasih,Cik Naziha..."-Ucap Melur gembira...
"Sama-sama...Jumpa esok dekat pejabat ya..."-Ucap Naziha mesra dan ramah...
"Assalammualaikum..."-Sambungnya lagi...
"Waalaikumsalam..."-Balas Melur...Dia langsung menamatkan perbualan tersebut...
Dia menekup mulutnya menggunakan kedua-dua belah tangannya...Dia masih tidak percaya...
"Alhamdulillah...Terima kasih untuk rezeki ni Ya Allah..."-Ucap Melur penuh dengan kesyukuran...
Tbc...
YOU ARE READING
[C]ISTERI AKU,KPOPERS!!!
General Fiction"Tak ada album,takyah nikah..."-Ucapnya kepada aku semasa kami berjumpa... Apakah kisah hidup Melur Dahlia dan Adam Zakri?Adakah mereka akan bersama?