Keesokkan harinya,Melur pergi ke klinik kerana berasa kurang sihat...Ketika di klinik,doktor baru sahaja selesai melakukan pemeriksaan keatas Melur...
"Macam mana,doktor?Saya sakit apa sebenarnya?"-Soal Melur hairan dan risau...
"Cik Melur sihat je..."-Balas doktor tersebut...
"Habistu?Kenapa saya rasa macam tak berapa nak sihat?"-Soal Melur lagi...
"Cik Melur mengandung...Dah 2 minggu..."-Ujar doktor tersebut yang membuatkan Melur terkejut...
"Betul ka,doktor?"-Soal Melur seolah-olah tidak percaya dengan kata-kata doktor itu...
"Betul...Saya takkan tipu Cik Melur..."-Balas doktor itu pula...
"Terima kasih,doktor..."-Ucap Melur lalu tersenyum...
"Sama-sama..."-Balas doktor itu ramah...
Manakala,di panggung wayang...
"Mana Danish ni?Asal lambat pulak?"-Soal Natasha kepada diri sendiri,geram akan Danish yang tidak menepati janji...
"Maaf,saya lambat...Jalan sesak tadi..."-Ujar Danish yang baru muncul...Natasha mencebikkan bibirnya tanda merajuk...
"Ala...Awak merajuk ka?Maaflah..."-Ujar Danish meminta maaf kepada Natasha...
"Saya risaukan awak,tau tak?"-Soal Natasha kepada Danish...
"Maaflah...Saya janji tak buat lagi..."-Balas Danish kepada Natasha...
"Betul ni?"-Soal Natasha yang tidak percaya...
"Betul,Sha...Danish janji..."-Balas Danish...
"Ok...Tasha percaya...Jom kita tengok wayang...Danish belanja ya?"-Pinta Natasha...
"Boleh...Anggap je hukuman dekat Danish sebab datang lambat..."-Ujar Danish dan tersenyum kepada Natasha...
"Ok..."-Balas Natasha teruja...
Pada waktu malam,di rumah Melur dan Adam...
Mereka berdua baru sahaja selesai solat Isyak bersama...Adam menghulurkan tangan kepada Melur lalu Melur mencium tangan Adam...Adam juga mencium dahi Melur...
"Abang!!"-Sapa Melur...
"Ya,sayang?Kenapa?"-Soal Adam dengan lemah lembut...
"Sayang ada good news ni nak bagitahu..."-Ujar Melur teruja...
"Good news?Apa tu?"-Soal Adam hairan...
"Abang tak lama lagi akan jadi ayah..."-Jelas Melur teruja...
"Betul ka,sayang?"-Soal Adam tidak percaya...
"Betullah,abang...Takkan Melur nak tipu pulak?"-Soal Melur,geram terhadap Adam...
"Abang happy tak?"-Tambah Melur pula...
"Mestilah abang happy,sayang...Thanks sayang..."-Ujar Adam gembira...
"Sama-sama..."-Balas Melur...
Tbc...
YOU ARE READING
[C]ISTERI AKU,KPOPERS!!!
Ficción General"Tak ada album,takyah nikah..."-Ucapnya kepada aku semasa kami berjumpa... Apakah kisah hidup Melur Dahlia dan Adam Zakri?Adakah mereka akan bersama?