22-KOREA

8 2 0
                                    

Seminggu kemudian,perkara yang dijanjikan oleh Adam kepada Melur telah dilaksanakan...Adam telah membeli barang kpop yang diminta oleh Melur...

"Sayang happy?"-Soal Adam kepada Melur yang ralit melihat lightstick BTS itu...

"Mestilah happy...Terima kasih,abang...Sayang abang..."-Ucap Melur lalu mencium pipi Adam...

"Sama-sama,sayang...Abang ada something nak bagitahu dekat sayang..."-Ujar Adam teruja...

"Apa abang?"-Soal Melur hairan...

"Bulan depan,kita pergi Korea...Sayang happy,kan?"-Ujar Adam yang membuat Melur agak terkejut...

"Betul ka,abang?Melur tak salah dengar,kan?"-Soal Melur bagi memastikan adakah betul apa yang dikatakan oleh Adam...

"Betul,sayang...Abang tak tipu...Abang buat semua ni untuk sayang jugak..."-Jelas Adam panjang lebar dan membelai rambut Melur...

Sebulan kemudian,Melur dan Adam pergi ke Korea untuk bercuti...

Sebulan kemudian,Melur dan Adam pergi ke Korea untuk bercuti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Terima kasih,abang..."-Ujar Melur kepada Adam langsung memeluk Adam erat...

"Sama-sama...Sayang nak buat apa dekat sini?"-Soal Adam hairan...

"Mungkin,sayang nak jalan-jalan ka?"-Sambung Adam lagi...

"Kita pergi tengok konsert dekat Busan...Boleh?"-Pinta Melur kepada Adam...Adam langsung terdiam...

"Konsert?Konsert apa?"-Soal Adam yang ingin tahu...

"Konsert BTS!!!Bolehlah,abang?"-Rayu Melur kepada Adam...

"Baiklah,sayang...Kalau untuk sayang,semua boleh..."-Ujar Adam yang membuatkan Melur tersipu malu...

"Ada-ada je abang ni..."-Ucap Melur untuk cover line...

"Bila konsert tu?"-Soal Adam lagi...

"Bulan depan..."-Balas Melur selamba...

"Ok...Kita duduk sini lama sikit...Kita anggap je ni sebagai honeymoon kita..."-Ujar Adam kepada Melur...

"Ini bukan honeymoon...Ni dah jadi 'babymoon'..."-Gurau Melur kepada Adam...Adam tergelak...

"Ada-ada je sayang ni...Nasib baik sayang..."-Ucap Adam pula...

"Betullah..."-Ucap Melur lalu ketawa...

Mereka berdua pun ketawa bersama dan berjalan-jalan di sekitar bandar Seoul tersebut...

Tbc...

[C]ISTERI AKU,KPOPERS!!!Where stories live. Discover now