2 bulan kemudian,usia kandungan Melur sudah mencecah 9 bulan...Sekarang,mereka hanya menunggu hari sahaja untuk menyambut kelahiran baby baharu...
Sementara itu,mereka juga dikejutkan dengan khabar gembira bahawa Naziha dan Natasha sudah mengandung anak mereka yang pertama...
Di dalam telefon📲
"Tahniah,Naziha...Aku tumpang gembira untuk kau..."-Ujar Melur gembira dengan berita tersebut...
"Terima kasih,Melur...Aku pun tak sangka...Nanti,anak-anak kita boleh kawan sama-sama lah kan?"-Soal Naziha yang teruja...Melur tertawa perlahan...
"Mestilah boleh..."-Balas Melur lalu tersenyum...
"Jaga diri tau...Jangan buat kerja berat-berat sangat...Kau tu masih di awal usia kandungan...Macam-macam boleh jadi..."-Jelas Melur panjang lebar...Naziha hanya mengangguk...
"Baiklah,Melur Dahlia...Saya akan turut perintah..."-Ujar Naziha yang memecahkan tawa mereka berdua...
"Ada-ada je...Aku ucapkan tahniah sekali lagi untuk kau dan Danish...Kirim salam dekat Danish dan keluarga dia,ya?"-Ucap Melur panjang lebar...
"Assalammualaikum..."-Sambung Melur lagi...
"Waalaikumsalam..."-Balas Naziha lalu mematikan perbualan telefon mereka...
Keesokkan harinya,Adam dan Melur sarapan bersama-sama...Semasa makan,tiba-tiba,Melur mengadu kesakitan...
"Aduhhhh!!!"-Ujar Melur yang tiba-tiba merasa kesakitan di bahagian perutnya...
"Kenapa ni,sayang?"-Soal Adam hairan...
"Perut Melur sakitlah,abang..."-Balas Melur perlahan dan cuba menahan kesakitan...
"Dah nak beranak ka?"-Soal Adam yang gemuruh dan tak tahu nak buat apa...
"Kita tunggu hari je sekarang ni,abang...Kita pergi jelah hospital...Abang pergi ambilkan beg yang Melur dah sediakan untuk bawak ke hospital..."-Jelas Melur panjang lebar dan menunjukkan ke arah beg yang berada di atas almari...
"Biar abang pimpin,sayang..."-Ujar Adam...Melur pun mengangguk...
Mereka berdua pun pergi ke hospital dengan kadar segera...Setibanya di hospital,Melur dimasukkan ke dalam wad...
"Dah buka 8cm ni...Kita bawak pergi bilik bersalin jelah..."-Ucap seorang doktor kepada seorang doktor lagi...
"Baiklah..."-Balas seorang doktor lagi...
Melur dibawa ke bilik persalinan...Dalam masa 2 jam,seorang bayi perempuan telah selamat dilahirkan...
Tbc...
YOU ARE READING
[C]ISTERI AKU,KPOPERS!!!
Ficción General"Tak ada album,takyah nikah..."-Ucapnya kepada aku semasa kami berjumpa... Apakah kisah hidup Melur Dahlia dan Adam Zakri?Adakah mereka akan bersama?