Adam pun melafazkan azan dan iqamah di tepi telinga bayinya itu...
Adam pun mengucapkan terima kasih kepada Melur kerana sudah bertarung nyawa untuk melahirkan cahaya mata mereka...Adam sangat gembira...
"Abang nak namakan dia,Puteri Raudhah binti Adam Zakri...Sedap tak nama tu?"-Soal Adam kepada Melur...
"Boleh je,abang...Melur ok je..."-Balas Melur dalam nada suara yang perlahan...Dia tersenyum melihat bayi mereka itu...
6 bulan kemudian,usia Raudhah telah mencecah 6 bulan...
(Puteri Raudhah binti Adam Zakri yang berumur 6 bulan)
Adam dan Melur melihat gambar perkahwinan mereka yang ditangkap oleh mereka dahulu...
"Cantiklah Melur kat dalam gambar ni..."-Ucap Melur memuji diri sendiri...
"Abang pun hensem je dalam gambar ni...Segak tu..."-Ujar Adam pula juga memuji diri sendiri...
"Terima kasih,abang sebab sanggup jadi suami Melur dan imam Melur..."-Ucap Melur kepada Adam...
"Sama-sama,sayang...Abang sayangkan sayang sorang je...Takde yang lain..."-Jelas Adam panjang lebar kepada Melur...
"Melur pun sayangkan abang sorang je...Takde yang lain dah..."-Balas Melur pula...
"Yang Melur minat tu...Kpop apa semua tu,macam mana?"-Soal Adam sahaja mengusik Melur...
"Itu minat je...Bukan sampai menaruh perasaan,abang..."-Jelas Melur kepada Adam...
"Oklah,sayang..."-Balas Adam...
Adam langsung mencium dahi Melur...Melur tersenyum malu...
"Jom,kita nak tangkap gambar keluarga ni..."-Jerit Kak Sal daripada ruang tamu...
"Tu...Kak Sal dah panggil...Jomlah kita pergi..."-Pelawa Adam kepada Melur...Melur pun mengangguk...
Mereka berdua pergi ke ruang tamu...Mereka melihat keluarga mereka yang sibuk merapikan baju dan tudung...
"Jomlah...Lambat sungguhlah korang ni..."-Ujar Danish kepada Adam dan Melur...
"Jomlah,sayang...Kita tangkap gambar cepat-cepat...Nanti kang,ada yang terberanak dekat sini pulak..."-Ucap Adam yang memecahkan tawa Melur...
"Oklah,abang..."-Balas Adam...
Mereka semua pun berdiri di posisi masing-masing dan bersedia untuk menangkap gambar...
♡TAMAT♡
Berakhirlah kisah cinta Adam dan Melur...Pelbagai kerenah Melur yang terpaksa dilayani oleh Adam...
Author akan datang dengan cerita baharu...So,stay tuned...
Special tag🥰:tigerxmochiiRedVelvet266PA_LYAZIZI
YOU ARE READING
[C]ISTERI AKU,KPOPERS!!!
General Fiction"Tak ada album,takyah nikah..."-Ucapnya kepada aku semasa kami berjumpa... Apakah kisah hidup Melur Dahlia dan Adam Zakri?Adakah mereka akan bersama?