Pintu bilik dibuka oleh Adam...Dia melihat Melur telah tidur di atas katil...
"Comel je isteri abang tidur..."-Ucap Adam lalu mendekati Melur...
Adam merenung wajah Melur yang sedang lena dibuai mimpi...Dia menyelak helaian rambut yang terkena di wajah Melur...
"Abang mintak maaf...Abang fikir sayang tak kisah kalau abang rapat dengan Natasha..."-Jelas Adam kepada Melur walaupun dia sedang lena dibuai mimpi...
Keesokkan harinya,Melur dan Adam berpindah ke rumah baharu...Rumah yang akan didiami oleh mereka berdua...
"Cantikkan rumah baru ni?"-Soal Adam kepada Melur...
"Bolehlah..."-Balas Melur selamba...
"Adam jaga adik akak elok-elok tau..."-Kata-kata daripada Kak Sal terngiang-ngiang di fikiran Adam...
"Sayang masih merajuk dengan abang?"-Soal Adam pula...
"Taklah...Kenapa pulak nak merajuk?"-Soal Melur lalu ketawa halus...
Adam memberikan sejambak bunga ros kepada Melur...Melur terdiam seketika...
"Apa ni?"-Soal Melur yang terkejut...
"Ni untuk sayang...Sayang janganlah merajuk lagi..."-Pujuk Adam...
"Abang kena cakap sesuatu..."-Pinta Melur kepada Adam...
"Cakap apa?Abang sanggup asalkan sayang dah tak merajuk dengan abang..."-Jelas Adam panjang lebar...
"Abang kena cakap 'i love you' dekat Melur..."-Ujar Melur kepada Adam...
"Kacang je tu...Abang sayangkan Melur lebih dari nyawa abang sendiri...Puas?"-Ucap Adam lalu menanyakan soalan kepada Melur...
"Puas!!"-Ujar Melur gembira...
"Jom,kita tengok rumah baru kita..."-Pelawa Adam...
"Jom!!"-Balas Melur teruja...
Kini,sudah genap dua bulan pernikahan Melur dan Adam...Mereka sangat gembira dan bahagia bersama walaupun ada masa-masa yang sukar perlu dilalui oleh mereka berdua...Namun,mereka tetap menghadapinya bersama-sama...
Tbc...
YOU ARE READING
[C]ISTERI AKU,KPOPERS!!!
General Fiction"Tak ada album,takyah nikah..."-Ucapnya kepada aku semasa kami berjumpa... Apakah kisah hidup Melur Dahlia dan Adam Zakri?Adakah mereka akan bersama?