02-LAMBAT

17 3 0
                                    

Smooth like butter,like criminal under cover🎶🎶🎶🎶

Bunyi telefon milik Melur berbunyi...Melur lalu mengangkat panggilan daripada Kak Sal...

"Assalammualaikum,kak...Kak Sal kat mana sekarang ni?"-Soal Melur tentang keberadaan Kak Sal sekarang ini...

"Waalaikumsalam...Akak dah sampai kat airport ni...Melur mana?"-Soal Kak Sal pula...

"Kak ada kat kawasan mana sekarang ni?"-Soal Melur lagi...

"Takpelah...Akak dah nampak Melur..."-Ucap Kak Sal...

Melur melihat sekeliling dan melihat Kak Sal yang sedang menuju ke arahnya sambil melambai-lambai ke arahnya...

"Maaf sebab lambat...Akak ambik Zara balik sekolah tadi..."-Jelas Kak Sal yang rasa serba salah terhadap Melur...

"Takpe,kak...Jomlah kita balik...Melur nak rehat pulak lepas ni..."-Ucap Melur lalu tersenyum...

"Okay,jom..."-Ucap Kak Sal pula...

Mereka beredar dari situ dan menuju ke tempat letak kenderaan...Setelah itu,mereka berdua masuk ke dalam kereta...Kereta mereka pun beredar dari situ...

Manakala,di dalam kereta...

"Macam mana cuti?Best tak?"-Soal Kak Sal...Melur hanya mengangguk...

"Mestilah best,kak!!"-Ucap Melur gembira...

Melur mencari siaran radio di kereta Kak Sal...

Memories follow me left and right,I feel you over here,I feel you over here,you take every corner of my mind🎶🎶🎶🎶🎶

Lagu itu yang bermain di radio kereta milik Kak Salnya itu...Melur berasa gembira dan menghayati lagu LEFT AND RIGHT daripada Jungkook BTS dan Charlie Puth itu...Kak Sal hanya melayan kerenah Melur...

Setelah 30 minit di dalam perjalanan,mereka berdua pun sampai di rumah...

Tbc...
(Maaf kalau lirik lagu salah...Jangan lupa vote and komen tau...)

[C]ISTERI AKU,KPOPERS!!!Where stories live. Discover now