Egyszerűen nem bírtam kiverni David Smith-et és az együttlétét.
A kanapén aludtam aznap éjszaka, nem mertem visszamenni a szobámba. Borzasztóan szégyelltem magam, amiért meglestem Őt szex közben és az, hogy valószínűleg észre is vett, csak még jobban rontott a dolgokon.
Örültem is reggel, hogy vasárnap volt, én pedig a pihenésemet tölthettem. Na, nem mintha pihentem volna! Egész álló nap azon agyaltam, hogy hogyan kéne elkerülnöm az új szomszédomat. Habár csak egy napja ismertem őt, biztos voltam benne, hogy már egy ideje itt lakik mellettem, csak elkerültük egymást.
Körülbelül másfél hete egyszer csak megjelent néhány teherautó, rengeteg férfival. Egymás után pakolták le a bútorokat az autókról és cipelték be a hatalmas nagy házba. Ám David-et nem láttam. Legalábbis elkerülte a figyelmemet.
Tehát másfél hét után találkoztunk először valószínűleg. Sikerült elkerülnünk egymást másfél hétig, tehát úgy gondoltam, életem hátra levő részében sem lesz nehéz. Nem mertem a szeme elé kerülni, bár a tegnapi akciója újra és újra levetítődött lelki szemeim előtt.
Tudtam, hogy soha többé nem fogok úgy ránézni, mint előtte. Valahogy Davidet a hatalmas szerszámával kötöttem össze. És tudtam, azt a méretet soha az életben nem tudom kitörölni az agyamból.
A férfiasságán mélázva és azon, hogy miként nőhetett ekkorára egy férfinak a pénisze, csöngetést hallottam. Kíváncsian kaptam fel a fejem a kanapén ülve, hogy biztos jól hallottam-e. Aztán újabb csengő.
A szemöldökömet ráncolva mentem a bejárathoz és nyitottam ajtót, amikor lesápadtam. David Smith állt az ajtóban. Vigyorogva.
- Szia! - köszönt.
Nem tudtam neki köszönni, egyszerűen a torkomon ragadt a szó.
- Ráérsz most? - kérdezte és összevonta a szemöldökét.
- Igen - dadogtam.
- Király - bólogatott elismerően. - Nincs kedved kínaizni egyet?
- Veled? Most?
- Igen, velem és most - nevette el magát, mintha szégyellős lenne. - Tegnap elfelejtettem bevásárolni és semmi kaja nincs otthon, én meg éhes vagyok - magyarázta.
- Jó, persze - egyeztem bele és bele bújtam a szandálomba.
Megremegett a kezem, amikor észrevettem, hogy végig nézte, ahogy lehajolok a cipőmért és ügyetlenkedve a talpamra húzom. Szégyellősen néztem fel rá, az Ő tekintete pedig olyan kemény és határozott volt, mint a mozgása tegnap este.
Elvörösödtem a saját gondolataimtól és próbáltam magam nyugtatni, amíg követtem őt az autójához.
- Régóta laksz itt? - kérdezte David már az autóban, a város egyik kínai étkezdéje felé hajtva.
- Itt születtem - feleltem.
- Akkor te jól ismered a környéket - mondta elismerően. - Egyszer körbevezethetnél - szólt és rám mosolygott.
- Ha szeretnéd - mosolyogtam vissza rá.
- Sok mindent szeretnék veled csinálni. De haladjunk először szép sorban - biccentett, én pedig éreztem, hogy újra elpirultam.
A vigyoromat próbáltam visszatartani, így inkább az ablak felé fordultam. Úgy bizseregtem egész testemben, mint még soha. A társaságától. Az előbbi mondatától. A tegnap éjszakától.
Ettől egy picit visszavett az izgatottságom. Akkor esett le, hogy tegnap éjszaka végig néztem őt, ahogy szexelt egy nővel. Még mindig érdekelt, hogy valóban látott-e, azonban a választól borzasztóan rettegtem.
YOU ARE READING
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomanceLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...