- Minden rendben? - kérdezte David, mikor beléptünk a házába és én még mindig csendben voltam.
Egész úton egy szót nem szóltam és David sem beszélt. Csak mosolyogtam az orrom alatt és próbáltam elfogadni a tényt, hogy David Smith szerelmes belém. Akkor is bazsalyogtam, amikor leültem a kanapéjára.
- Igen - feleltem és sóhajtva hátra dőltem.
- Biztos? - vonta össze a szemöldökét és megállt velem szemben. - Úgy nézel ki, mint aki szellemet látott.
Elnevettem magam és csillogó szemekkel néztem fel rá. Még mindig ráncos szemöldökkel nézett le rám, de azért felsóhajtott, amikor a lábammal végig simítottam a vádliján.
- Csak hihetetlen - vontam vállat.
- Mi?
- Hogy szeretsz engem.
Ellágyult a tekintete és lassan térdre ereszkedett előttem. Előre dőltem és megsimogattam az arcát, amikor karjait a hátam mögé fűzte.
- Tudni akarod, hogy mit érzek? - kérdezte, miközben finoman simogatta ujjaival a gerincem alsó részét.
Bólintottam és a vállára tettem a két karomat. A tarkóján birizgálni kezdtem a haját és lélegzetvisszafojtva vártam a vallomását.
- Szeretlek - mondta, majd felnézett rám. - Te mit érzel?
Elakadt a lélegzetem zöldes-kék tekintetétől. Magam sem tudtam értelmezni az érzéseimet iránta és az, hogy azt kérte tőlem, magyarázzam el neki, megijesztett.
Tanácstalanul dőltem hátra a kanapén. Összefűztem ujjaimat a hasamon és gondolkodóan néztem a körmeimet. Próbáltam összeszedni a gondolataimat, majd nagy levegőt vettem és bele kezdtem a vallomásomba:
- Szeretlek - mondtam én is, mire David bólintott. - Mindig megmosolyogtatsz. Ráébresztettél arra, hogy a világ jó és izgalmas. Mindenről te jutsz az eszembe. Ha látok az üzletben valami vicceset, azonnal le akarom fotózni és el akarom neked küldeni, hogy milyen vicces. Ha olyan terméket látok, amit te is használsz, akkor mindig vigyorgok. Bármi történik velem, meg akarom osztani veled - magyaráztam, David pedig szép lassan elmosolyodott. - Nem tudom, mikor szerettem beléd. De azt érzem az első pillanattól kezdve, hogy... - megálltam egy pillanatra, amikor David a fejét a hasamra hajtotta, én pedig szórakozottan simogatni kezdtem belőtt frizuráját. - Azt érzem az első találkozás óta, hogy ismerlek. Hogy melletted minden annyira egyértelmű és egyszerű. Hogy nem bírom magam távol tartani tőled.
- Mintha találkoztunk már volna? - kérdezte.
- Igen - sóhajtottam. - Ha létezik ez a reinkarnáció vagy mi, akkor mi valószínűleg részesei voltunk egymás életének a múltban, mert ilyet még sosem éreztem senki iránt.
Feszülten vártam David válaszát. Még feküdt rajtam pár percig, majd felemelte fejét és zöldes-kék szemeit rám emelte.
- Téged foglak keresni a következő életemben - suttogta. - Ha az életembe is kerül, meg foglak keresni.
Fojtogatni kezdett egy gombóc a torkomban és könnybe lábadt szemekkel kaptam utána, amikor közel hajolt hozzám és finoman megcsókolt. Szorosan öleltem magamhoz a nyakát és a lábaimat is a dereka köré fűztem, hogy a testem minden egyes pontján érezhessem Őt.
Égetett a csókja és égettek a kezei is, ahogy magához öleltek. Mohón kóstolgattam finom ajkait és akkor sem szakadtam le róla, amikor David hátrálni kezdett, én pedig követtem őt és felültem.
- Lily - sóhajtotta két csók között.
Ujjait a karjaimra fűzte és próbálta leszedni magáról, de én kijjebb ültem a kanapén és erőszakosan húztam magamhoz Őt.
- Lily, megfojtasz - morogta.
Azonnal észhez tértem. Elengedtem a száját és lazítottam az ölelésemen a nyaka körül. Kipirulva néztem a szemeibe, mire Ő elmosolyodott.
- Lenne egy kérdésem - mondta és újra simogatni kezdte a derekamat. - Tényleg nem zavar a munkám?
- Kicsit nehéz megszokni - feleltem őszintén. - De ez csak egy szerep.
- Miből gondolod, hogy ez csak egy szerep? - kérdezte összevont szemöldökkel.
Én is kérdően összevontam a szemöldököm. Valahogy nem erre a válaszra számítottam. Egészen idáig azzal nyugtattam magam, hogy David nem Anthony Gold. Anthony Gold csak egy kitalált karakter. Agresszív, erőszakos, pimasz, ijesztő. David Smith ennek pont az ellentettje volt.
- Lily, Anthony Gold én vagyok - mondta. - Ez nem egy szerep. Ez a személyiségem része. Én ilyen vagyok.
- De velem nem vagy olyan.
- Mert téged szeretlek - felelte egyszerűen.
- Akkor visszafogod magad a közelemben?
- Igen - bólintott.
Gondolkozóan néztem rá és elérkezettnek láttam az időt arra, hogy megismerjem Anthony Gold-ot.
- Nem akarom, hogy visszafogd magad - mondtam halkan.
Magasra szaladt a szemöldöke és pár pillanatig úgy nézett rám, mint akinek elment az esze. Láttam rajta, hogy nehezen hiszi el a kérésemet.
- Biztos, hogy akarod? - kérdezte. - Láttad a filmjeimet. Totál nem olyan, mint ami eddig köztünk volt.
- Igen, akarom - húztam ki magam, hogy megmutassam neki, valóban akarom. - Ki akarom próbálni.
Gyanakvóan méregetett még pár pillanatig, majd ellágyult a tekintete és bólintott egyet.
- Rendben - felelte. - Megeresztem neked a kádat. Picit el kell lazulnod és kezdhetjük - mondta, majd felállt és magával húzott az emeletre.
YOU ARE READING
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomanceLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...