Izgatottan sétáltam le a lépcsőn a ma vásárolt piros csipkés body-ban. Frissen, illatosan, teljesen leborotváltan tipegtem le mezítláb a lépcsőfokokon. Éreztem, hogy ég az arcom a szégyellőségtől, de azért nagy mosollyal fordultam be a nappalimba. Csalódottan le is hervadt a vigyorom, amikor David nem ült a kanapén, ahol hagytam.
Tanácstalanul akartam hátra fordulni, amikor két kéz simult a derekamra. Lehunytam a szemeimet és mosolyogva nagyot sóhajtottam, amikor David a tarkómhoz dugta a fejét és neki nyomta dudorodó erekcióját a fenekemhez.
- A barátnőm épp az emeleten zuhanyzik. De egy gyors menetbe benne vagyok - suttogta.
Összekulcsolta a hasam előtt a karjait és ölével lökdösni kezdett a kanapé felé. Engedelmesen térdeltem fel a bútorra és hagytam magam, amikor David a nyakamnál fogva lenyomott a párnákra. Sűrűn pislogtam a szemembe lógó hajam mögül, amikor David elkezdte kibontani a pattentokat a lábam között.
Bele kellett fordítanom a fejemet a párnába, hogy elfojthassam a nyögésemet, amikor megéreztem nyelvét a lábam között. Gyorsan körözött a nyelvével és hallottam, hogy kéjesen felsóhajtott, amikor a fenekembe markolt és széjjelebb húzta őket. Durván belecsókolt a fenekembe és újra levezette nyelvét a csiklómhoz, miközben bedugta két ujját a hüvelyembe.
Megőrültem az érintésétől és kábultan sóhajtoztam tőle. Meglepődötten sikítottam fel, amikor minden figyelmeztetés nélkül felugrott és belém nyomta merev férfiasságát. Felkuncogott, amikor teljesen belém nyomta magát és sóhajtozni kezdett, amikor mozogni kezdett az oldalamba kapaszkodva.
Lehunyt szemekkel és nyögdécselve tűrtem kényeztetését. Lüktetett az ölem, lüktetett az agyam, lüktetett a farka bennem. A párnákba kapaszkodva tartottam magam, hogy ne boruljak előre heves lökéseitől. Hallottam a hátam mögött, hogy David hangja egyre magasabb és hangosabb volt.
Hangosan ütközött egymásnak a testünk újra és újra, és ijedten szívtam be a levegőt, amikor David a vállamnál fogva felhúzott. A hátam nekicsapódott a mellkasának és a karjába kapaszkodtam, miközben David egy percre se állt meg. A vállára hajtottam a fejem és hagytam, hogy néhányszor átdugja nyelvét a számba, miközben hevesen morgott és nyögött.
Elkapta az egyik kezemet és a lábaim közé vezette. Megfogta az egyik ujjamat és a szeméremajkaim közé dugta és körözni kezdett vele. Próbáltam elhúzni a kezemet, de nem engedett. Erősen nyomta rá az ujjamat a csiklómra és gyorsan mozgatta rajta. Néhányszor éreztem nedves farkát, ahogy mozgott bennem.
A két érzés egyszerűen megőrjített. Magamról megfeledkezve nyögdécseltem és pillanatokon belül összerezzentem az orgazmustól. Fáradtan és elgyengülve próbáltam előre dőlni, de David nem engedett. Még mindig erősen fogott, gyorsan mozgott bennem és az ujjamat a csiklómon.
Nagyokat nyeltem és próbáltam levegőhöz jutni, amikor ismét visítva elélveztem, most már Daviddel együtt. Remegtek a combjaim a gyönyörtől és az egész testem zsibbadt. Rázott a hideg, amikor David talpra állított és leült a kanapéra, miközben egy pillanatra se csusszant ki belőlem. Lehunyt szemekkel dőltem hátra a mellkasára és az állához dugtam az orromat, miközben próbáltam megnyugodni.
Megsimogatta az arcomat és egy puszit nyomott a számra, majd szorosan magához ölelt és lihegve ráhajtotta fejét az enyémre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomansaLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...