15. HÁNYINGER

3.4K 73 2
                                    

Hetekkel később lihegve nyitottam be a stúdióba és azonnal visszavettem a lendületemen, amikor megcsapta a fülemet a forgatás zaja.

Davidnek az elmúlt hetekben megsokszorozódtak a munkái. Már alig bírtam számon tartani hány nővel volt a dolga az elmúlt hetekben. Most is munkából rohantam a helyszínre, hogy a végén együtt mehessünk haza.

Biccentettem Tom-nak, majd megpróbáltam halkan eltipegni a tűsarkúmban a kanapéig. Megkönnyebbülten huppantam le Tom mellé és azonnal kihúztam a lábamat a cipőből, hogy megmasszírozhassam az elgémberedett lábujjaimat.

- Csak nem kényelmetlen? - kérdezte Tom suttogva a magassarkúmra pillantva.

Fáradtan bólintottam neki egyet és próbáltam kizárni a mellettünk lévő ajtó mögül kiszűrődő hangos nyögéseket. Helyette inkább a nemrég vásárolt csinos cipőmet kezdtem bámulni.

Az elmúlt pár hét rendkívül gyorsan repült el. Én pedig próbáltam felvenni a ritmust David életszínvonalával, és hogy bele illjek a képbe végeztem pár változtatást a külsőmön.

Az unalmas tornacipőmet kényelmetlen és gyönyörű magassarkúkra cseréltem. Csak munka közben viseltem az imádott és kényelmes lábbelimet. Szűk nadrágokat kezdtem hordani és olyan felsőket, amik kiemelték a mellemet és a csípőmet. Sokszor éreztem azt, hogy egy teljesen más ember lettem, de David csillogó szemeitől, amikkel rám nézett minden alkalommal, elhessegettem a borús gondolataimat. Tetszett neki az átváltozásom, így minden nap igyekeztem a kedvére tenni.

Visítozás szelte ketté a levegőt és David röhögése. Összenéztünk Tommal, majd fintorogva dőltem hátra és a dzsekim cipzárját kezdtem birizgálni.

A pasim épp egy másik nővel szexel.

A fülem hallatára.

Nekem pedig hányingerem van ettől, mint minden alkalommal.

Azóta az este óta úgymond nem találkoztam Anthony Golddal. Alkalmanként azonban feltűnt a kapcsolatunkban a durvasága.

Például amikor elutasítottam David szexuális közeledését, ő pedig sértett gyerekként fordult ki a szobából.

Vagy ha valami nem úgy alakult, ahogy David akarta, akkor magából kikelve szitkozódott és csapkodott.

Mégis éreztem, hogy mennyire visszafogja magát mellettem. Még mindig rettentően kedves és gyengéd volt velem. Mindig próbált a kedvembe járni és igyekezett feledtetni velem a foglalkozását.

Azt éreztem, hogy David minél több nővel fekszik le, annál közelebb volt hozzám. Tényleg mindent megtett azért, hogy mosolyogni lásson és én is igyekeztem a kedvére tenni.

De ezeket a hangokat, amik megtöltötték a körülöttem lévő teret, egyszerűen nem bírtam megszokni. Hiába minden éjjel mellettem hajtotta álomra a fejét David és hiába mondta el napjában akár százszor is, hogy szeret engem, borzasztóan féltékeny voltam.

Nem bírtam megszokni a gondolatot, hogy szinte minden nő kaphat belőle egy szeletet.

Hallottam az ajtó mellett az aznapi lány fojtott nyögését és David sóhajait. Fáradtan megdörzsöltem az arcomat és idegesen mocorogni kezdtem a kanapén. Éreztem Tom tekintetét magamon, így inkább a karfára könyököltem.

- Azt hiszem, ezt soha nem fogjuk elfelejteni - hallottam David vidám hangját.

- Az biztos - felelt a lány, majd újra nyögdécselni kezdtek.

Gúnyosan felhorkantam és újra megdörzsöltem az arcomat. És nem bírtam tovább!

Felpattantam a kanapéról és sietős léptekkel kivágtam magam a kijáraton keresztül. Hirtelen csapott meg az őszi szél és fázósan összehúztam magamon a dzsekimet, majd befordultam a stúdió sarkánál és egy sikátorban találtam magam.

Megengedtem magamnak egy kis elgyengülést, így összetörve guggoltam le a sarkamra, hátamat nekitámasztva a hideg falnak. A kezeimbe temettem az arcomat és mély levegőket vettem, hogy visszatartsam a zokogást.

Utáltam ezt!

Gyűlöltem ezt az egészet!

Kibaszott féltékeny voltam!

Utáltam David hivatását. Utáltam Anthony Goldot. És utáltam az összes nőt, aki megkaphatta Őt.

- Lily - szólított valaki a nevemen, mire én könnyes szemekkel néztem fel.

Tom volt az. Undorodva nézett rám szemüvege mögül, majd égnek emelte a tekintetét és rágyújtott egy cigarettára. Sebesen kifújta a füstöt, majd felém mutatta fenyegetően mutató ujját.

- Szedd össze magad! - sziszegte mérgesen. - Ne merj kiakadni!

De én kiakadtam. Újra a tenyerembe dugtam az arcomat és sírva fakadtam. Éreztem Tom kezét a karomon és engedelmesen egyenesedtem ki, amikor durván felrángatott a földről.

- Ide figyelj! - mondta és rántott egyet rajtam, hogy ránézzek. - Hagyd ezt abba, különben itt az utcán foglak felpofozni.

- De... - kezdtem volna, de újra megrángatta a karomat.

- Nincs de! - vágott közbe. - Tudom, hogy kurva szar hallani a pasidat, ahogy egy másik nővel szexszel, de össze kell szedned magad, oké? Nem láthatja rajtad, hogy féltékeny vagy. Megértetted?

- Jó - szipogtam.

- Nem, Lily, nem jó! - csattant fel és újra beleszívott a cigijébe. - Ígérd meg nekem, hogy nem rendezel jelenetet.

- Megígérem - bólintottam.

Tom is bólintott egyet, majd az utca felé fordult és szívni kezdte bagóját. Összefont karokkal álltam mellette és próbáltam megnyugodni. Amikor eldobta a csikket, némán mentem vele vissza a stúdióba.

Épp időben érkeztünk, mert amikor beléptünk, pont akkor jött elő David és a partnere. Mindketten csapzottan, izzadtan, de vigyorogva és felöltözve. A nő mosolyogva elköszönt tőlünk, majd Davidre kacsintott és kiment.

- Milyen volt? - kérdezte Tom, miközben belecsapott David feltartott tenyerébe.

- Jó - mosolygott, majd rám nézett és megindult felém.

Hagytam, hogy homlokon csókoljon és Tom figyelmeztető tekintete miatt próbáltam felvenni a legszebb mosolyomat.

Pornó (18+) (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now