A rajongásom David iránt kezdett alábbhagyni három nap után, helyét átvette a hiány. Azonban picit javított a közérzetemen az, hogy ma este újra találkozhatok vele.
Miután orálisan kielégített a kanapéján, beszélgettünk még egy picit. Elmondta, hogy pénteken lesz a forgatás, és hogy előtte fel kell készülnie rá.
Nélkülem.
Sőt, kifejezetten kérte, hogy ne találkozzunk.
Próbáltam rejtegetni a sértődöttségemet, de így is észrevette rajtam a letörtséget. Kedvesen és türelmesen elmagyarázta, hogy pihenésre és nyugalomra van szüksége munka előtt. Elmondása szerint ezeket mellettem nem tudja átélni, amitől picit bűntudatom volt. De az, hogy habár a találkozást megtiltotta, azért megkért, hogy tartsuk a kapcsolatot telefonon, némileg megnyugtatott. Nem adtam sok esélyt a gondolatnak, hogy David keresni fog, de kellemesen kellett csalódnom benne.
Minden reggel felhívott. Érdeklődött a hogylétemről és a napi terveimről. Lelkesen mesélt ő is az aznapra szánt céljairól és képeket is küldött Messengeren azokról a tevékenységekről és helyekről, amikről beszélt. Konditerem, masszás, szauna, borbély. Még fotót is kaptam arról az ebédről, amit az új kolléganőjével fogyasztott el a megbeszélés miatt.
Egyedül pénteken, amikor volt a forgatás, nem keresett. Csak a délelőtt folyamán küldött egy sms-t, hogy „dolgozik" és ha végez, majd keres. Kellemetlen érzés volt nekem is úgy végezni a munkámat azzal a tudattal, hogy álmaim férfija valószínűleg éppen egy gyönyörű nővel hál.
Rettentő lassan ment az idő. A délelőtti műszakom általában gyors szokott lenni, de akárhányszor az órára pillantottam, csak arra tudtam gondolni, hogy David mit és mennyi ideje csinálhat. Az sms-e után két órával már kezdtem türelmetlen lenni.
Tisztában voltam azzal, hogy egy forgatást nem lehet lerendezni ilyen kevés idő alatt, de mégis ott volt a gondolat, hogy elvileg csak castingot csinálnak. Próbáltam magam nyugtatgatni, hogy egy szex nem húzódhat el órákig. Aztán arra gondoltam, hogy David pornósztár és elvileg a szakmájában az egyik legelismertebb. Tehát de! Rohadtul eltarthat az a forgatás hosszú órákig.
Teljesen felemésztett a féltékenység, amikor délután kettőkor végeztem a munkámmal és David még mindig nem keresett. Aztán kezdte felcserélni a csalódottság, amikor haza értem és David még mindig nem jelentkezett és az autója sem volt a ház előtt.
Próbáltam mindent ugyanúgy csinálni, mint előtte. De nem sikerült. Ideges voltam és hiába próbáltam lekötni magamat, nem tudtam. Folyton a telefonomat lestem és vártam, hogy David végre jelentkezzen. Legszívesebben felhívtam volna, hogy mi a franc tart már ilyen sokáig. De nem tettem semmit. Tudtam, hogy nem kezdhetek féltékenykedni, mert David azt nem szereti. Kifejezetten ez volt az egyik feltétele a kettőnk közötti kapcsolatban.
Épp a zuhany alól másztam ki, amikor csörögni kezdett a telefonom. Majdnem elestem a csúszós csempén, amikor sietősen kaptam fel és emeltem a fülemhez a mobilt. David keresett.
- Szia! - szólt bele. Egyből észrevettem, hogy milyen fáradt a hangja.
- Szia! - köszöntem neki.
- Itthon vagyok - mondta. - Gyere át, ha gondolod!
- Oké. Felöltözök és megyek.
- Rendben. Addig én lezuhanyzok. Nyitva hagyom az ajtót, majd gyere be!
- Oké - mondtam, majd köszönés után letettem a telefont.
Soha életemben nem öltöztem fel olyan gyorsan, mint akkor. Szinte kirohantam a lakásból át a szomszédba, csak akkor lassítottam a tempómon, amikor benyitottam David házába. Félhomály uralkodott a házban, a nappaliban csak egy apró olvasó lámpa égett. Az emeletről zajt hallottam, így sietősen trappoltam fel a lépcsőkön és a hálószobája felé vettem az irányt.
YOU ARE READING
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomanceLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...