Ültünk még egy darabig a padon a parkban, miközben a szűzességemről beszélgettünk és megállás nélkül csókolóztunk. Teljesen elkábultam David csókjaitól és még mindig a hatása alatt voltam, amikor elindultunk hazafelé.
Ismét némán sétáltunk egymás mellett, annyi volt a különbség, hogy szorosan fogtuk egymás kezét. David ráérősen lépegetett mellettem, miközben az utunkat szegélyező házakat nézegette. Én pedig nem bírtam róla levenni a szememet.
Az éjszakai lámpák elég rosszul világították meg az utcát, azonban David akkor is ragyogott. A fehér pólója izgatóan feszültek izmos mellén és lágyan keresztezték vékony derekát. Hatalmas kezében eltűntek az én vékony ujjaim, a szürke nadrágja egy ponton pedig vadítóan dudorodott.
A gyönyörködésemet David megtorpanása állította meg. Egyszer csak hirtelen megállt és forgatni kezdte kíváncsian a fejét, de a kezemet egy pillanatra se engedte el. Összevontam a szemöldököm és én is figyelni kezdtem a környezetünkre, amikor meghallottam.
Az egyik házból egy pár szeretkezése hallatszódott ki. Csak a nő hangját hallottuk, ahogy hevesen nyögdécselt, de szinte betöltötte a csendes utcát. Kínosan néztem Davidre, aki vigyorogva fordult felém.
- Ugye tudod, hogy te is így fogsz élvezkedni tőlem? - kérdezte pimaszul.
Döbbenten eltátottam a számat.
- Te tényleg el akarod venni a szűzességemet?
- Persze - vágta rá. - Ki, ha nem én? Megtanítalak a szex összes fortélyára - magyarázta és újra elvigyorodott. - Már alig várom.
- Téged felizgat, hogy még érintetlen vagyok?
Elkomorodott az arca és tett egy lépést felém. A kezemet elengedte és ujjaival finoman belemarkolt az oldalamba, miközben közelebb húzott magához.
- Kurva nehéz visszafognom magam, hogy ne vigyelek fel a hálószobámba és ne tegyelek magamévá - morogta.
Mielőtt bármit is mondhattam volna, hirtelen megcsókolt. Az ujjaim ismét életre keltek és a hajába túrtam, hogy újra és újra megcsókolhassam Őt.
***
Álmosan, de mégis annál boldogabban végeztem a délelőtti munkámat az élelmiszerboltban. Sokáig elhúzódott az éjszakai randim Daviddel és az izgalomtól sem tudtam sokat aludni, így karikás szemmel, de vigyorogva indultam munkába.
Valahogy feltöltődtem és sokkal vidámabban fordultam az emberek felé. Kedvesen viccelődtem a törzsvásárlóimmal és végtelen türelemmel segítettem, ha kértek. Az üzletvezető, Nicole észrevette a feltűnő boldogságomat és kérdőre is vont, de én csak bazsalyogva ráztam a fejemet. Nem akartam még senkinek se mesélni Davidről, mert én magam is alig hittem el a történteket.
Épp az egyik idős vásárló termékeit csipogtam le, amikor éreztem a farzsebemben, hogy egyet rezgett a telefonom. Hevesen kezdett dobogni a szívem és kapkodva vettem át a hölgytől a pénzt, majd széles vigyorral húztam elő a mobilomat. David volt az.
„Mikor végzel?"- jött a kérdés mindenféle köszönés nélkül.
„2kor" - válaszoltam.
„Elmegyek érted" - írta és mielőtt válaszolhattam volna, újra pötyögni kezdett. „Persze ha szeretnéd"
Elvigyorodtam és sietősen írtam vissza neki, hogy „Oké".
Visszatettem a telefonom a zsebembe és a hátralévő pár órában pillangóktól teli gyomorral végeztem a munkámat. Tűkön ülve figyeltem az órát, hogy mikor érünk már el a délután kettő óráig és mikor eljött az idő, szinte kirobbantam a kassza mögül és az öltözőbe rohantam.
ESTÁS LEYENDO
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomanceLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...