13. ANTHONY GOLD

6.2K 83 9
                                    

- Levendula illat van - szóltam nyakig elmerülve a forró vízzel teli kádban.

David a fürdőszoba szőnyegen ült, hátát neki vetve a kádnak. Ujjai között az egyik nemrég vásárolt csipkés bugyimat morzsolgatta. Néha az orrához nyomta és mélyen beleszippantott.

- Megnyugtat - felelte a megállapításomra.

- Hogy ne ragadjon el a hév?

- Engem el fog - mondta és rám nézett. - Neked kell higgadtnak maradnod.

- Higgadtnak? - emeltem magasra a szemöldököm és kicsit feljebb csúsztam.

- Nem fogom abbahagyni azt, amit csinálok. Uralkodnod kell magadon, hogy kibírd azt, amit tenni fogok veled.

Némán és a habos vizet bámulva ízlelgettem a szavait. Kezdett elkapni a félelem és az izgalom egyszerre. Fogalmam sem volt, mi fog történni velem az elkövetkezendő pár órában és ez megrémisztett. Habár jó pár filmet láttam Anthony Goldról, még mindig féltem tőle és a tetteitől.

- De ha megkérlek, hogy hagyd abba, akkor abba hagyod, nem? - kérdeztem, mire David megrázta a fejét.

Egyből eszembe jutott a Szürke Ötven Árnyalata regény, ahol a főhősnő használhat egy szót, ha nem bírja az együttlétet.

- Lesz valamilyen biztonsági szavunk? - kérdezősködtem továbbra is.

- Nem, Lily - rázta meg a fejét ismét. - Nem fogom abbahagyni és biztonsági szavunk sem lesz - magyarázta, mire én elkerekedett szemekkel néztem rá. - Pont ez a lényeg. Amikor már sírva fogsz könyörögni, hogy hagyjam abba, én akkor sem fogom.

- Sírni fogok? - döbbentem le és kezdett ez az egész ötlet nem tetszeni.

- Lehet - vonta meg a vállát hanyagul David. - De pont ez a lényege. Elrángatlak téged az ingerküszöbödig. Aztán átrugdoslak rajta, amikor már azt hiszed, hogy nem bírod.

Nem bírtam megszólalni. Teljesen eltűnt belőlem az izgalom az együttlétünk miatt. Rettentően féltem és azon gondolkoztam, hogyan kéne lefújni az egészet.

- Most félsz? - kérdezte lágyan.

- Egy picit - suttogtam.

- Nem kell - csóválta a fejét, majd felállt és levette magáról a pólóját. - Vigyázni fogok rád, ígérem - kacsintott rám, miközben letolta a nadrágját az alsójával együtt és kilépett belőle. - Kész vagy? Kezdhetjük?

Bólintottam, majd a segítségével kiszálltam a kádból. David átadott egy tiszta törölközőt, majd homlokon csókolt és kisétált a fürdőből. Remegve töröltem magam szárazra és nagyot sóhajtottam, miközben kinyitottam az ajtót és beléptem David hálószobájába.

Az éjjeliszekrényen égett csak a lámpa, félhomályba borítva a sötét szobát. David az ágy másik oldalán állt meztelenül, az ablak előtt. Bátortalanul sétáltam én is az ágyhoz és kíváncsian emeltem rá a tekintetemet.

David mintha kétszer nagyobb lett volna a sötétségben. Gyorsan vette a levegőt, hallottam, ahogy az orrán keresztül fújtatott, mint egy bika. Izmai meg voltak feszülve, és mereven nézett rám zöldes-kék szemeivel. De mégis! Egy teljesen más ember állt előttem. Velem szemben Anthony Gold állt.

- Szóval meg akarsz ismerni? - szólt David, de a hangja valahogy más volt. Pimasz és rettentően mély.

Bátortalanul bólintottam egyet, mire David - illetve Anthony - végig nézett rajtam.

- Az első perctől kezdve tudtam, hogy vágysz rám - folytatta és elvigyorodott, mikor újra felnézett a szemembe. - És őszintén szólva, én is alig várom, hogy végre az enyém legyél.

Pornó (18+) (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now