Lassan két hete nem beszéltem Daviddel. Nem keresett és én sem mertem a szeme elé kerülni. Alkalmanként összefutottunk az üzletben és az utcán, de ilyenkor David mindig csak kifejezéstelen arccal intett és elfordult.
Megszakadt a szívem érte. Borzasztóan hiányzott és egy részemnek bűntudata volt a történtek miatt. Utáltam magam azért, hogy nem küzdöttem a kapcsolatunkért. Hogy nem tudtam Őt annyira szeretni, hogy elfeledjem a valódi kilétét.
Belecsavarodott a szívem a gondolatba, hogy David valószínűleg ugyanúgy szenvedett a kapcsolatunk alatt, mint én. Mindketten próbáltunk megfelelni a másiknak és lehet közben szép lassan elfelejtettük, kik is vagyunk valójában. Reménykedtem benne, hogy megnyugvásra talált nélkülem. Mert én egy picit megnyugodtam nélküle.
A szekrényem mélyére süllyesztettem a csinos ruhákat és cipőket. Ismét a régi Lily Wattson voltam az egyszerű tornacipőmben, de mégis valahol megváltoztam. Most a kín és az üresség sokkal erősebb volt, mint David előtt. Újra egyedül voltam és reménytelenül vártam arra, hogy egyszer minden jóra forduljon.
Épp a tisztítószeres polcokat töltöttem fel az élelmiszerüzletben, amikor hallottam a csengőt jelző csilingelést, miszerint egy vásárló belépett az üzletbe.
- Tudok segíteni, uram? - hallottam Nicole, az üzletvezető hangját.
Nem érkezett válasz.
- Uram, itt nem lehet dohányozni! - csattant fel Nicole dühösen.
- Lily! - ordította egy férfi.
Döbbenten sétáltam ki a polc mögül és elkerekedett a szemem, amikor szembe találtam magam Tom ideges arcával.
- Most azonnal vonszold ki a segged vagy a hajadnál fogva rángatlak ki én! - fenyegetett.
Nicole döbbenten eltátotta a száját, én pedig nagyot nyeltem és engedelmesen követtem Tom-ot az utcára. Elhessegettem az arcomba tóduló szivarfüstöt és bocsánatkérően rámosolyogtam Nicole-ra, miközben kiléptem a hűvös levegőre.
Fázósan összefontam magam előtt a karomat és félve álltam meg Tom mellett, mikor megállt az autójánál.
- Te normális vagy? - förmedt rám idegesen. - Megbeszéltük, hogy nem akadsz ki, bassza meg!
Megvontam a vállam és inkább elfordítottam az arcom, hogy ne kelljen szembe néznem Tom gyűlölködő tekintetével.
- Most büszke vagy magadra? - kérdezte gúnyosan. - Elérted, amit akartál. Tönkre tetted a legjobb barátomat.
Döbbenten felkaptam a fejem és visszanéztem Tom-ra. Idegesen bólogatni kezdett, miszerint jól hallottam az előbbieket.
- Hogy van? - kérdeztem Davidre utalva.
- Szarul - morogta.
Tehát szenved. Legalább annyira, mint én. Belefacsarodott a szívem ebbe a ténybe. Fájdalmat okoztam Davidnek, és ettől borzasztó bűntudatom támadt.
- Időre van most szüksége - folytatta Tom szomorúan. - Ma el fog utazni.
- Nem dolgozik? - kérdeztem.
- Szünetet akar - vonta meg a vállát Tom. - Totál kiborult.
- Sajnálom.
- Sajnálhatod is, bassza meg - sziszegte dühösen.
Nagyot nyeltem, hogy elnyomjam a fojtogató gombócot a torkomban. Tom csak megcsóválta a fejét a könnyes szemeimet látva és egy szó nélkül szállt be az autójába, majd köszönés nélkül elhúzott.
YOU ARE READING
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomanceLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...