18. SZÜLŐI HÁZ

3.5K 86 7
                                    

David szüleinek a háza két órányi autóútra volt tőlünk. Danielle a saját autójával követett minket, mi Daviddel pedig néma csöndben ültünk a fekete autójában.

Különös érzés volt újra mellette ülni. Hiányérzetem volt, amiért a keze nem pihent a combomon. És fogalmam sem volt, hogyan viselkedjek. Idegesen tördeltem az ujjaimat az ölemben és fél szemmel folyamatosan Davidet figyeltem.

- Ideges vagy? - kérdezte David az utat bámulva.

Megráztam a fejem.

- Mondtam már, hogy ne hazudj nekem! - pirított rám.

- Nem mondtad el a családodnak, hogy szakítottunk - mondtam ki a bennem keringő gondolatot.

- Nem - rázta meg a fejét.

- Miért?

Rám pillantott zöldes-kék szemeivel, majd megvonta a vállát.

- Mert rohadtul nem vártam volna tőled, hogy kidobsz - felelte megvetéssel a hangjában.

Elkerekedett a szemem és nagyot nyeltem. Égni kezdett az arcom a szégyentől és ösztönösen lejjebb csúsztam az ülésben, hogy apróra összehúzzam magamat.

- És még nem állok készen arra, hogy bevalljam a szüleimnek, hogy én basztam el - fintorgott.

- Nem basztál el semmit.

- Hagyjuk ezt! - morogta.

Még pár percig néztem az arcát, hátha folytatja, de nem szólt semmit és nem is nézett rám. Így feladtam a próbálkozást és csalódottan bámultam ki az előttünk futó útra.

***

David szülei nagyszerűek voltak. Sarah és Michael a hatvanas éveik végén jártak és olyan szeretettel fogadtak, amit már régen tapasztaltam. Sarah, David édesanyja vörösre festett hajába temettem az arcomat, amikor anyai szeretettel ölelt magához, én pedig mosolyogva néztem fel kék szemeibe. Kiköpött Danielle volt, csak más hajszínnel.

Michael pedig, David édesapja, le se tagadhatta volna a fiát. Szikár és erős testalkata volt. Bordaropogtatóan ölelt magához és meglepődtem, mikor a szeme ugyanolyan zöldes-kék színben pompázott, mint Davidé. Annyi volt kettőjük között a különbség, hogy az idős férfi haja már ősz színekben pompázott.

Egymás szavába vágtak, miközben folyamatosan kérdésekkel bombáztak engem, Davidet és Danielle-t. Csak kapkodtuk a fejünket és pillanatokon belül a megterített asztalnál találtuk magunkat.

- Annyi mindent hallottunk már rólad, Lily - csicseregte Sarah, miközben átadta nekem az rizzsel teli tálat. - Nem is értem, miért rejtegetted eddig ezt a lányt - pirított Davidre, aki csak megvonta a vállát.

Udvariasan visszamosolyogtam a vörös nőre és lopva Davidre pillantottam. Elkapta a tekintetem, majd kifejezéstelen arccal visszafordult a tányérjához.

Kellemetlen volt ott ülni a Smith családnál. Nehéz volt eljátszani azt, hogy Daviddel minden a legnagyobb rendben köztünk. Hogy még mindig együtt vagyunk. És habár számomra nem volt nehéz szerelmes tekintettel ránézni, belőle mégis áradt a merevség és a távolságtartás.

Éreztem, hogy haragszik rám. De az, hogy hajlandó volt velem tölteni a hétvégét egy kis reménnyel töltött el.

***

Kíváncsian követtem David-et a hatalmas házban. Ketten maradtunk a szülői házban. Danielle és a szülei vacsora után átmentek a szomszédba, mert az idős hölgynél nemrég cicák születtek és Danielle mindenképpen meg akarta nézni őket. David addig felajánlotta nekem, hogy körbe vezet abban a házban, ahol felnőtt.

Habár szeretem a macskákat és szívesen megnéztem volna a kölyköket, azért elfogadtam a javaslatát és mosolyogva hallgattam a történeteit a gyerekkoráról. Nevettem, amikor az emeleti folyósón megálltunk az egyik falra akasztott képnél, ahol David körülbelül hat éves lehetett egy piros biciklivel, és épp azt ecsetelte, hogy akkorát esett vele, hogy eltört a bal karja. Jól megnéztem magamnak azt a fotót, ami David diplomaosztóján készült. Elmosolyodtam a tényen, hogy tíz évvel ezelőtt is elég szemrevaló férfi volt.

- Ez pedig a szüleim hálószobája - nyitott be az egyik ajtón David és előre engedett.

Mosolyogva futattam végig tekintetem a rózsaszín falú hálószobán. Hatalmas volt, régi barna szekrényekkel és a szobát szinte elnyelte a hatalmas ágy, rajta szintén rózsaszín ágyneművel.

- A szüleim nemrég új matracot vásároltak. Elég strapabírónak tűnik - mondta, miközben párszor rátenyerelt az ágyra. - Kipróbáljuk? - nézett rám pimasz vigyorral az arcán.

Elképedtem és döbbenten hebegni-habogni kezdtem.

- Most? - nyögtem ki nagy nehezen.

David vigyora még szélesebb lett. Felegyenesedett és a bordám alatt átfogott ujjaival, miközben finoman az ágynak vezetett. Zavartan lépkedtem hátra, amíg a fenekem össze nem ütközött a matrac szélével. Felgyorsult a légzésem, amikor David elkezdte kigombolni a nadrágomat.

- Azért mert kidobtál, attól függetlenül kibaszottul kívánlak - morogta és gyorsan bedugta ujját a bugyimba. - És ahogy érzem te is - állapította meg büszkén, mikor ujjaival elkente a belőlem áradó nedvességet és mozgatni kezdte ujját a csiklómon.

Felszakadt belőlem egy sóhaj és segítettem Davidnek letolni lábaimról a nadrágomat. Felültem a szülei ágyára és nagyra nyitottam a lábaimat, amíg David is lejjebb tolta magán a farmerját.

- Még mindig szeded a fogamzásgátlót? - kérdezte.

- Igen - feleltem.

- Jó kislány - vigyorodott el, majd óvatosan belém tolta kemény férfiasságát.

Fél kézzel az ágyon támaszkodtam, fél kézzel pedig David vállait öleltem magamhoz. Belenyögtem a nyakába, amikor mozogni kezdett és csókolgatni kezdtem a nyakát. Engedelmesen hajtotta félre a fejét és belemarkolt az oldalamba, miközben ütemesen és keményen mozgatta a csípőjét.

- Még mindig te vagy a legjobb érzés a farkam körül - morogta és gyorsabbra vette a tempót.

Bizseregni kezdtem és lehunytam a szemeimet, hogy csak arra tudjak koncentrálni, mennyire jó újra összekötve lenni Daviddel. Teljesen kikapcsolt az agyam, valahonnan a távolból hallottam David fülledt nyögését és a saját hangomat, ami az élvezettől volt hangos.

Előre feszítettem a csípőmet és David karjaiba kapaszkodtam, amikor két kezébe vette az arcomat. Homlokunkat egymásnak támasztottuk és egymás arcába lihegtünk és nyögtünk. Éreztem az arcomon forró és kellemes illatú leheletét, de az ahogy bennem mozgott a pénisze, teljesen elkábított.

Elkerekedtek a szemeim, amikor a fallosza megkeményedett bennem és engem is elkapott az orgazmus. Magas hangon nyögtem fel és láttam magam előtt David összeszorított szemeit, ahogy Ő is belém élvezett.

Még pár percig így voltunk. Egymásba fonódva, arcunkat összedugva, lihegve. Majd David a fenekem alá nyúlt és felkapott magára. Lábaira tekeredő nadrágjával eltotyogott a szülei fürdőszobájába és óvatosan lábra állított. Mosolyogva nyújtott felém egy törölközőt, én pedig szerelmes tekintettel vettem el tőle.

Pornó (18+) (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora