- Bassza meg! - morogta az ajkaim közé mérgesen.
Morogva szállt le rólam, én pedig megsemmisülten feküdtem az ágyon. Teljesen meztelenül.
Majdnem megtörtént.
Majdnem elvesztettem a szüzességemet.
A plafont bámultam döbbenten. Megszűnt bennem a forróság és kezdett visszatérni az eszem is. Hallottam, ahogy David idegesen hümmög a telefonba.
Lassan álltam fel az ágyból, borzasztóan gyengének éreztem magam ez előbb történtek miatt. Lihegve húztam vissza magamra a nadrágomat és a melltartómat. David kérlelően nézett rám, amikor a pólómat készültem vissza venni. Csalódottan megráztam a fejemet és teljesen felöltözve álltam meg az ágy mellett.
- Tom - szólt a telefonba David. - Kurva rosszkor hívsz. Beszélhetnénk máskor? - kérdezte ingerülten és hallottam egy másik férfi beszédét a telefonjából. - Igen, vele vagyok - mondta, mire én kérdően néztem rá, de David csak megrázta a fejét. - Jó, holnap felhívlak és átbeszéljük. Szia! - hadarta, majd leeresztette maga mellé a telefont. - Miért öltöztél fel? - kérdezte tőlem bánatosa.
Megvontam a vállam és próbáltam kerülni a tekintetét. Visszasétált hozzám és leült az ágyra. Újra elkapta a kezemet és az ölébe húzott. Kényszeredetten ültem le az egyik lábára és a kezét kezdtem figyelni, ahogy nyugtatóan simogatott engem.
- Minden rendben? - kérdezte halkan.
- Majdnem megtörtént - suttogtam döbbenten.
- Igen, tudom - bólintott. - Megijedtél?
Nem válaszoltam.
- Nem kell félned - mondta halkan. - Vigyázok rád.
Bólintottam, mire ő újra a nyakamra markolt és megcsókolt. Nem emlékszem, hogy kerültem újra az ágyra, David alá. Arra sem emlékszem, hogyan szabadultam meg a ruháimtól és hogy Ő mikor vetkőzött le. Teljesen kihagyott az agyam és csak az lebegett a szemem előtt, hogy most végre meg fog történni.
Borzasztóan féltem, de közben izgatott voltam. David személye annyira megnyugtatott, hogy el se pirultam, amikor fogával kettétépte az óvszer papírját és óvatosan magára húzta a gumit. Térdeivel beékelődött a lábam közé és óvatosan a hüvelyemhez vezette a péniszét.
Végig az arcomat figyelte és akaratlanul is elmosolyodtam, amikor kezdtem érezni, hogy bennem van. Felemelő érzés volt. Elképesztő volt a karjaiban lenni, érezni az illatát, érezni a lüktető férfiasságát bennem. Aztán változott az érzés.
A bizsergést feszítő fájdalom cserélte fel. Ösztönösen összeszorítottam a lábaimat és a kezemmel próbáltam eltolni Davidet, de nem engedett. Egyre erősebben nyomta belém, én pedig szenvedve nyöszörögni kezdtem alatta.
- Fáj? - suttogta még mindig az arcomat bámulva.
- Hagyjuk abba - kérleltem és mocorogni kezdtem alatta.
- Shh, nyugodj meg - csitítgatott és tovább tolta bennem férfiasságát. - Mindjárt jó lesz. Ígérem - suttogta, majd felnyögött, mikor teljes terjedelmében bennem volt.
Lassan kezdett mozogni. Összeszorítottam a fogaimat a fájdalomtól, és csak David fojtott nyögését hallottam a fülemben. Az, hogy mennyire élvezte és mennyire nem szégyellte ezt kimutatni, kezdett megnyugtatni. És ekkor a fájdalom szép lassan átment élvezetbe.
Ösztönösen karoltam át lábaimmal a derekát, ő pedig egy fokkal bátrabban kezdett lökdösni. Lehunytam a szemeimet és próbáltam ölemmel elébe sietni a mozdulatainak. Hallottam a nyakamban, hogy milyen hevesen nyögdécsel és suttogja, hogy mennyire jó. Átöleltem a nyakát és erősen tartottam a csípőmet, miközben belőlem is felszakadt egy-egy sóhaj.
Az ágytámlába kapaszkodtam a fejem felett, amikor David kiegyenesedett és a csípőmbe markolva kefélt tovább. Bizsergett az ölem, bizsergett mindenem és csak úgy zsongott a fejem David hangjától. Nyögött, sóhajtozott, morgott és nem félte elmondani, hogy mennyire élvezi.
Azt hittem, hogy el fog élvezni, mert olyan hevesen mozgott és lihegett, de egyszer csak kihúzta belőlem falloszát és mellém dőlt. Pillanatok alatt magára húzott és ellenkezni se volt időm, olyan gyorsan dugta vissza belém merev péniszét.
- Gyerünk - suttogta, miközben az oldalaimra tette a kezét. - Mozogj, és élvezd!
Azt tettem, amit mondott. Bátortalanul mozgatni kezdtem a csípőmet, ő pedig lehunyt szemekkel dőlt vissza a párnára. Teljesen más érzés kerített a hatalmába. Nem olyan volt, mint az előbb, amikor Ő dolgozott rajtam. Különös érzés volt az élvezetet a saját mozgásommal előidézni. És az, ahogy David alattam feküdt és sóhajtozva élvezte a mozdulataimat, felbátorított.
Percekkel később úgy mozogtam és nyögtem, mint egy igazi Nő. Leszakítottam magamról béklyóimat és úgy játszadoztam Daviddel, mint aki egész életében ezt csinálta. Erős melleire támaszkodtam, hogy feljebb tudjam emelni a csípőmet és aprókat tudjak lendíteni rajta. David hangja pedig egyre hangosabb volt.
A csípőmre markolt, fejét felemelte és felvette velem a ritmust. Az alsó ajkába harapott, miközben hörgött, én pedig szeretetteljesen simogattam meg az arca egyik oldalát. Lehunyta szemét és beledőlt a tenyerembe, miközben egy percre nem állt meg.
- Jézusom, mit művelsz velem - lihegte. - Ó, Lily!
Hirtelen felült és két erős karjával szorosan átölelte a hátamat. Arcát a mellkasomhoz nyomta és olyan hevesen mozgott alattam, hogy a testünk csattogó hangokat kezdett kiadni. De az ágy nyikorgását és a testünk zenéjét elnyomták a mi hangjaink.
A nyakába kapaszkodtam nyögdécselve, ő pedig olyan gyorsan rángatott magán és morgott, hogy teljesen megszűnt számomra a világ. Aztán utolsó hangja, egy hatalmas nyögés, ami szinte kiabálásnak hangzott, szinte kettészelte a szobát.
Fáradtan dőlt vissza az ágyra, én pedig lihegve borultam a mellkasára. Szuszogva néztem orrom előtt a mellén lévő tetoválásait és csak mosolyogtam azon, hogy milyen gyorsan mozog a mellkasa a fejem alatt. Kis idő múlva David finoman letolt magáról, én pedig engedelmesen dőltem mellé.
Lehunyt szemekkel feküdt és nagyokat nyelt, miközben próbált levegőhöz jutni. A homloka gyöngyözött az izzadtságtól és a szempillái is megrebbentek egy-egy mély sóhaj után. Én pedig csak gyönyörködtem benne és mosolyogva ízlelgettem az előbb történteket.
Megtörtént.
Elvesztettem a szüzességem.
Lefeküdtem Daviddel.
Finoman a combomra tette a kezét és párszor végig simított meztelen bőrömön. Mosolyogva nyitotta ki a szemét és fordította felém a fejét.
- Te nem voltál meg - jelentette ki arra utalva, hogy nekem nem volt orgazmusom.
- Nem - feleltem.
- Akkor majd legközelebb - sóhajtotta és megpaskolta a lábamat.
Elvigyorodtam a tényen, hogy lesz legközelebb. Az ajkamra haraptam és közelebb húzódtam hozzá. Engedelmesen nyújtotta ki a karját és ölelt a mellére, majd ujjaival körözni kezdett a vállamon.
- Mondtam én, hogy jó lesz - szólt.
Vigyorogva néztem fel rá és ő is elmosolyodott, majd egy puszit nyomott a homlokomra. A mellére tettem az államat és csillogó szemekkel néztem, ahogy újra lehunyta szemeit és nagyokat sóhajtozott.
- Csináljuk újra - suttogtam izgatottan.
Kipattantak a szemei és sandán elmosolyodott.
- Csigavér - morogta. - Pihenjünk egy kicsit.
Csalódottan elhúztam a számat és visszatettem a fejemet a mellkasára. Szórakozottan simítottam végig a tetoválása mintáján és vártam, hogy David kifújja magát.
YOU ARE READING
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomanceLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...