Terapia online | Jawor i Skrzypczak

109 1 2
                                    

Izabela Skrzypczak : Dzień dobry, panie Tomku. Tak jak się umawialiśmy dzisiejsza terapia odbędzie się online.
Tomasz Jawor : Dzień dobry, pamiętam.
Izabela Skrzypczak : Jak się pan dziś czuje?
Tomasz Jawor : Dobrze, może być.
Izabela Skrzypczak : Coś więcej?
Tomasz Jawor : Poprostu niewiem co mam napisać.
Izabela Skrzypczak : To może dlaczego od czasu prawie pocałunku z Dagmarą nie rozmawiał pan z nią, aż do czasu wspólnej współpracy?
Tomasz Jawor : To jest ciężki temat.
Izabela Skrzypczak : Wiem, dlatego powinien pan spróbować opisać mi przyczyny takiego zachowania.
Tomasz Jawor : Bałem się, że mnie odrzuci, może też byłem trochę zazdrosny o Kłosa, że to on ją wspiera. Raz chciałem dać jej bukiet róż i wyznać swoje uczucia, wesprzeć ją przed rozprawą, ale stchurzyłem.
Izabela Skrzypczak : Dlaczego?
Tomasz Jawor : Bałem się, że pomyśli, że chcę wykorzystać jej chwilę słabości i wkurzy się na mnie.

Użytkownik Tomasz Jawor zmienił swoją nazwę na Tomasz
Użytkownik Izabela Skrzypczak zmieniła swoją nazwę na Izabela

Izabela : Powinien pan przestać się bać. Jeśli nie spróbuje pan to może stracić szansę.
Tomasz : Szanse? Ja nie będę miał szansy. Daga napewno będzie wolała kogoś innego.
Izabela : Jeśli nie spróbuje Pan to skąd może mieć pewność? Hm? A może jest nadzieja na to, że będziecie razem? A nawet jeśli teraz nie ma szansy to może kiedyś będzie. Nadzieja umiera ostatnia.
Tomasz : Znam Górską i lepiej wiem czy jest szansa na związek i jej nie ma.
Izabela : Pesymista z Pana. Trzeba nad tym popracować.
Tomasz : Wątpie, że to się uda.
Izabela : Musi pan przestać tak myśleć, bo z takim podejściem nie ma pan szansy u Dagmary. Radzę się nigdy nie poddawać.
Tomasz : Niech pani zrozumie, że ja i Górska nie będziemy razem bo ona nic do mnie nie czuje i nigdy tego nie zrobi.
Izabela : Proszę przestać tak myśleć. Rozumiem, że nie miał pan łatwego życia, ale jest szansa, że może będziecie razem, z tego co wiem to nigdy nie powiedziała panu, że nie ma pan szansy.
Tomasz : Chciałbym wierzyć, ale czuje że mam rację.
Izabela : To proszę uwierzyć. Terapia dobiega końca. Dowidzenia, do następnego spotkania w gabinecie.
Tomasz : Dowidzenia

Użytkownik Izabela Skrzypczak jest offline
Użytkownik Tomasz Jawor jest offline

Chat Sprawiedliwi wydział kryminalnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz