Bolo : Cześć Julia
Julia : Cześć Bolo
Bolo : Co tam u ciebie? Dużo pracy?
Julia : Tak, niewiem czy ci ludzie się zmówili, aby umierać czy co, ale mam sporo roboty.
Bolo : Rozumiem, też mam sporo, ciągle tylko słyszę ,,Bolo masz coś?"
Julka : Haha Rozumiem cię
Bolo : Może jak to wszystko się uspokoi to może pojdziemy do kina czy gdzieś tam?
Julka : Możemy, o ile nie pojawi się nagle jakiś seryjny i znowu będzie mnóstwo pilnej roboty.
Bolo : To wtedy Górska i Jawor szybko go złapią.
Julka : Zawodowi łapacze seryjnych
Bolo : Dokładnie tak, wkońcu Jawor ma do nich nosa, wkońcu Kasperskiego podejrzewał od początku.
Julka : Racja
Bolo : A jak ci się z Młodą pracuje?
Julka : Okej. Jest mądra, bystra, szybko się uczy, oczytana, więc nie ma problemu, jest chyba moją najlepszą asystentką w całym moim życiu, a uwierz trochę ich miałam. Kiedyś miałam taką co jak przyszła do stwierdziła, że ona nic nie będzie robić bo sobie paznokcie zepsuję i będzie śmierdzieć trupem. Rozumiesz?
Bolo : I ona nie wzieła pod uwagę, że praca w prosektorium polega na robieniu sekcji zwłok?
Julia : Myślała, że to będzie prosta praca i nic nie będzie musiała robić, wiesz, że policjanci wszystko będą robić.
Bolo : Hahaha
Julia : Dlatego wiem, że Młoda naprawdę jest zdolna i da radę w tej robocie.
Bolo : Wierzę ci, jak zwykle.
Julka : Spróbowałbyś nie.
Bolo : Bałbym się
Julka : Słusznie Bolo
Bolo : Julka? Mam pytanie do ciebie.
Julka : Jakie? Śmiało pytaj.
Bolo : Jula co się dzieje? Ponoć zablokowałaś Ankę? Dlaczego?
Julka : Bo tak chciałam
Bolo : Jula Kropelka musi mieć jak się z tobą kontaktować, ponieważ pracujecie razem.
Julka : Może kontaktować się z Młodą a ona ze mną.
Bolo : To jest nie praktyczne.
Julka : Niestety
Bolo : O co chodzi?
Julka : Domyśl się, jeśli chcesz wiedzieć.
Bolo : Julka wytłumacz mi na spokojnie co się dzieje. Może mogę ci jakoś pomóc?
Julka : Zmądrzej a będziesz wiedział, jak mi pomóc.Użytkownik Julka zablokował użytkownika Bolo
CZYTASZ
Chat Sprawiedliwi wydział kryminalny
FanfictionChaty bohaterów serialu sprawiedliwi wydział kryminalny. Wszystkie chaty są zmyślone i ich akcja dzieje się po 12 sezonie.