Użytkownik Paulina Wach utworzyła grupę
Użytkownik Paulina Wach dodała Aleksandrę Latoszek, Barbarę Kalicką, Annę Kropielnicką, Dagmarę Górską i Julię PakulskąPaulina Wach : Cześć dziewczyny!
Aleksandra Latoszek : Cześć!
Anna Kropielnicka : Cześć! Mam pomysł niech każda z nas wymyśli innej nazwę.
Barbara Kalicka : Dobry pomysł. Tylko kto komu?
Anna Kropielnicka : W takiej kolejności zrobimy:
Paulina Oli
Oli mi
Ja Julii
Julia Baśce
Baśka Dadze
Daga Paulinie
a jak któraś uzna, że ma lepszy pomysł to zmienimy na końcu.
Paulina Wach : Dobra. Zaczynamy.Użytkownik Paulina Wach zmieniła nazwę użytkownika Aleksandra Latoszek na Lato
Użytkownik Lato zmieniła nazwę użytkownika Anna Antoniewicz na Kropelka
Użytkownik Kropelka zmieniła nazwę użytkownika Julia Pakulska na Królowa Prosektorium
Użytkownik Królowa Prosektorium zmieniła nazwę użytkownika użytkownika Barbara Kalicka na Basiunia
Użytkownik Basiunia zmieniła nazwę użytkownika Dagmara Górska na Ukochana Jawora
Użytkownik Ukochana Jawora zmieniła nazwę użytkownika Paulina Wach na PaulinkaPaulinka : Daga czy my o czymś nie wiemy?
Ukochana Jawora : Baśka co to ma być?!
Basiunia : Prawda
Lato : Daga czemu nic nie mówiłaś? My zrozumiałybyśmy cię.Użytkownik Ukochana Jawora zmieniła nazwę użytkownika Basiunia na Kochanka Jawora
Królowa Prosektorium : Basia ty i Jawor coś ten tego?
Kochanka Jawora : To było dawno i nie ważne. Daga bardziej pasuje do Jawora, wiecie taka romantyczna historia księżniczka w tarapatach i książe gotowy do ratunku.
Kropelka : Racja
Paulinka : Dobrze zauważyłaś Baśka.
Ukochana Jawora : Nie, nie i nie. Ja i Jawor to tylko przyjaciele, nic więcej, kropka. Zresztą słyszałam jak Kalicka mówiła Jaworowi, że nie może przestać myśleć o tym, że się przespali.
Królowa Prosektorium : Uuuuu Baśka tłumacz się
Kochanka Jawora : No co. Przespaliśmy się, że sobą i tyle. Było i się skończyło.
Lato : Czemu nic nam nie powiedziałaś, hm?
Kropelka : Olka ma rację, dlaczego Basia?
Kochanka Jawora : A co miałam mówić? To że po pijaku poszliśmy do łóżka i później pare razy na trzeźwo, ale nie zaiskrzyło i się skończyło.
Ukochana Jawora : No tak. Basia my przecież jesteśmy koleżankami i powinnaś nam o tym mówić, a nie ukrywać.
Kochanka Jawora : To do ciebie nie do mnie Tomek robił maślane oczy, ale to ty nie zauważałaś to przestał. I takim sposobem nawiązał ze mną romans. Kłos mówił, że ponoć dzień przed rozprawą Kasperskiego czaił się jak nastolatek, aby pogadać z tobą i dać ci kwiaty, ale zrezygnował i poszedł sobie. Ciekawe czemu? Czyżby bał się?
Ukochana Jawora : O czym ty Kalicka piszesz? Jakie niby kwiaty, co? Jawor to od dnia złapania Kasperskiego to wogóle się do mnie nie odezwał, nawet w dzień rozprawy, gdzie byłam przerażona i zestresowana.
Kochanka Jawora : Czerwone róże. Pewnie chciał ci wyznać co czuje i zaprosić na randkę, co Daga?
Ukochana Jawora : No to jak widać szybko mu przeszło, nawet nie podszedł. Pa dziewczyny
Kochanka Jawora : Dobra, ja też muszę lecieć bo zaraz Franek kończy lekcjeUżytkownik Ukochana Jawora jest offline
Użytkownik Kochanka Jawora jest offlineKrólowa Prosektorium : Ciekawie, co dziewczyny co tam zaszło między dziewczynami.
Lato : Może Dadze nie podobało się, że Basia twierdzi, że coś jest lub było międz Dagą, a Jaworem. Przecież oni są pdzyjaciółmi.
Kropelka : Raczej zazdrość Olka
Paulinka : Jaka zazdrość o kogo niby?
Królowa Prosektorium : No o Jawora, może Daga się zauroczyła i nagle dowiedziała się o Jaworze i Kalickiej i to ją zabolało.
Kropelka : Chyba masz rację Julia. Daga jak się dowiedziała to piła wino sama nad rzeką, więc coś musi być na rzeczy.
Lato : Daga i Jawor? Nigdy nie pomyślałabym, że oni mogli by być razem parą. To świetni przyjaciele.
Paulinka : Mam to samo Olka, ale najwidoczniej jest to najprawdopodobniejsza opcja. Musimy dowiedzieć się czy to prawda, że Dadze podoba się Jawor, czy on odwzajemnia jej uczucia i co w tym trójkącie robi Baśka oraz jak ją wyplątać.
Kropelka : Operacja Jawory czas start!
Królowa Prosektorium : Jawory? Chyba wolę nie wnikać jak na to wpadłaś.
Kropelka : Jeden Jawor, czyli Tomek i drugi Jawor - Daga to dwa Jawory. Proste
Lato : Okej. Operacja Jawory czas start!Użytkownik Lato jest offline
Użytkownik Paulinka jest offline
Użytkownik Królowa Prosektorium jest offline
Użytkownik Kropelka jest offline
CZYTASZ
Chat Sprawiedliwi wydział kryminalny
FanfictionChaty bohaterów serialu sprawiedliwi wydział kryminalny. Wszystkie chaty są zmyślone i ich akcja dzieje się po 12 sezonie.