Plan doskonały | Górska i Różana

57 1 2
                                    

Młoda : Cześć Daga!
Daga : Cześć Ala!
Młoda : Idziemy do galerii?
Daga : Dzisiaj?
Młoda : A kiedy niby jak nie dzisiaj? Potrzebuję pomocy, muszę kupić sukienkę na rodzinną imprezę sylwesterową.
Daga : Okej. O 13.30 w galerii?
Młoda : Jasne
Daga : A co to wogule za impreza?
Młoda : Impreza na kilkadziesiąt ludzi, tańce, muzyka, jedzenie, picie, fajerwerki i rozmowy.
Daga : Aha
Młoda : No cóż, od tej nie mogę się wymigać
Daga : Czemu?
Młoda : W mojej rodzinie często są organizowane, zawsze we Francji, ale teraz wyjątkowo, aby mogłabyć będzie w Polsce, parę kilometrów od Wrocławia.
Daga : Teraz rozumiem
Młoda : A jak tam z Jaworem?
Daga : W jakim sensie?
Młoda : Uczuciowym
Daga : Nijak
Młoda : Szkoda, naprawdę pasujecie do siebie.
Daga : Życie. Zrozumiałam, że nie jestem w jego typie.
Młoda : Daga, jesteś świetną dziewczyną i jestem pewna, że powinniście być razem, poprostu Jawor jest ślepy i tego nie dostrzega.
Daga : Trudno
Młoda : Nie trudno tylko trzeba go olśnić.
Daga : Alicja nie!
Młoda : Daga musisz mu pokazać co traci
Daga : Nic nie traci, więc co mam mu pokazać
Młoda : Twoje piękno, charakter, to że jesteś wrażliwa i pełna uczuć, że podoba ci się on, to że chcesz być kochana i kochać
Daga : To nic nie da
Młoda : Jeżeli nie to pamiętaj, że jak co to możemy go otruć, dopilnować trzeba tylko, żeby Jula robiła sekcję. Jestem pewna, że pomoże ukryć zbrodnię jakby co.
Daga : Młoda
Młoda : No co? Pamiętaj o tym, że masz moje wsparcie, wkońcu jesteśmy przyjaciółkami.
Daga : Ja i Jawor będziemy przyjaciółmi i to się nigdy nie zmieni, choćby niewiem jakbym tego pragneła.
Młoda : Przestań być w tym temacie pesymistką. Należy mieć zawszę nadzieję.
Daga : Alicja przestać
Młoda : Zobaczysz jeszcze będziecie razem i ja będę tańczyć na waszym ślubie, a potem rozśmieszać wasze dzieci i mówić jak to miałam rację.
Daga : Przesadzasz! Moja przeszłość będzie wyglądać tak, że albo zostanę starą panną z kotami lub znajdę jakiegoś faceta i wezmę z nim ślub bo będę dogadywać się z nim, ale nie będę kochać go i może doczekamy się dzieci.
Młoda : Przestań! Uwierz mi jeszcze będziesz z Jaworem i będziecie razem szczęśliwi. Wiem co mówię, doradzałam już nie jednym osobą i co teraz są razem szczęśliwe, a część z nich nawet ślub wzieła, więc jest szansa dla was.
Daga : Ala
Młoda : Zaufaj mi, proszę. Sama mówiłaś mi, że powiedziałaś mu, że twoje uczucia nie są czysto zawodowe i on też ci powiedział, że jego również nie są. Pocałowaliście się, więc jakaś szansa jest!
Daga : Okej
Młoda : A teraz szykuj się i widzimy się w galerii, Pa Daga
Daga : Okej, pa

Użytkownik Daga jest offline
Użytkownik Młoda jest offline

Chat Sprawiedliwi wydział kryminalnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz