"Bebek için hoş geldin hediyem olsun
-MEYUS...."Ben yorumlara geçtim gelirseniz çoooook sevinirim ❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Araz bu ne!" Dedim korku dolu bir ses tonuyla "Bilmiyorum yavrum bilmiyorum" dedi Araz ve kapıyı açıp içeriye girdi. Araz'ın peşinden ilerledim ve salondaki koltuğa oturdum. Araz elindeki kutuya bakıyordu "Aç hadi"dedim sabırsız bir şekilde Araz beni dinleyip kutuyu açtı(SİZCE NE VAR KUTUDAAA?)
Araz kutuyu açtı karşımızda bir flash bellek duruyordu "Bu ne şimdi?" Dedim "Bilmiyorum" dedi Araz ve sıkıntılı bir şekilde nefes verdi "Tak televizyona izleyelim"dedim "Bence ben tek başıma izlesem daha iyi olur" dedi Araz "Hayır! Ben de izleyeceğim" dedim "Emin misin?" Diye sordu Araz onu başımla onayladım. Araz yavaşça ayağa kalktı ve flash belleği televizyona takıp yanıma geri döndü.
Televizyonu açtığımız zaman karşımızda Caner vardı onu görmek midemi bulandırıyordu. "Yeter artık yalvarıyorum öldür beni Meyus!" Diye bağırıyordu Caner "Kurtulmak istemiyorum öldür bitsin bu işkencem!" Diye ekledi "Ölünce bitmeyecek!" Diye bağırdı robotik bir ses Meyus gerçekten çok profesyoneldi tanınmamak için her detayı ayrıntılı bir şekilde düşünüyordu.
Ne olduğunu anlamadan karşımda diri diri yanan bir Caner gördüm. Meyus gerçekten acımasızdı Caner diri diri yanıyordu..
Bu görsel midemi bulandırmıştı hızlıca ayağa kalktım ve banyoya doğru koştum. Araz da benimle birlikte gelmişti saçlarımı topladı ve beni sıkı sıkı tuttu.İçimdekilerin hepsini çıkarttıktan sonra yavaşça ayağa kalktım ve dişlerimi fırçaladım.
"Araz o çok acımasız" dedim korkuyla "Evet" dedi Araz düşünceli bir ses tonuyla "Peki Caner'i neden öldürdü bizim tarafımızda mı bu adam?" Diye sordum "Değil sadece bizi kendine çekmeye çalışıyor" dedi Araz "Benim kafam karıştı" dedim "Düşünme sen bunları" dedi Araz onu başımla onayladım ve banyodan çıktım. Kendimi halsiz hissediyordum "Ben sana yiyecek bir şeyler hazırlayayım" dedi Araz "Midem bulanıyor" dedim ağlamaklı bir ses tonuyla "Tamam ben bulandırmayacak şeyler hazırlayacağım" dedi ve mutfağa doğru ilerledi.
İzlediğim görüntü gözümün önünden silinmiyordu beni tahmin ettiğimden daha çok etkilemişti. Elim istemsizce boynumdaki eşarba gitti onun beni yaktığı gibi o da yanmıştı..
"Yavrum" dedi Araz ve elindeki tepsiyle yanıma oturdu "Yemeğini yedikten sonra sana bir sürprizim var" Diye ekledi "Ne sürprizi?" Diye sordum "Söylersem sürpriz olmaz hadi şimdi yemeğini ye" dedi Araz ve tepsiyi bana uzattı
Dakikalardır tabaktaki tost bana ben tosta bakıyordum midem bulandığı için hiçbir şey yemek istemiyordum " kaç dakika daha bakışmayı düşünüyorsunuz acaba?" Diye sordu Araz "Midem bulanıyor"diye mızmızlandım "Ama bebeğimiz için yemen gerekiyor lütfen" dedi Araz ve tostu tabaktan alıp bana uzattı kendimi zorlayarak birkaç parça yedim. "Daha fazla yersem kusarım"dedim "Peki şimdilik bu kadar olsun" dedi ve ayağa kalktı "Şimdi beni bekle sana sürprizimi getireyim"diye ekledi ve bahçeye doğru ilerledi ne olduğunu anlayamadan yanında bir adam ile geri döndü ikisine de anlamsız bakışlar atıyordum.
"Sana o eşarptan kurtulman için söz vermiştim ama güvendiğim biri olması gerekiyordu o yüzden biraz gecikti" dedi Araz "Merhaba Berk ben" dedi Araz'ın yanındaki adam "Her yerimden belli olduğu üzere dövme yapıyorum" dedi Berk sempatik bir şekilde "Senin gözlerini kalbime Berk kazıdı" dedi Araz gülerek "Tanıştığıma memnun oldum" dedim gülerek "Eğer istersen şimdi başlayabilirim" dedi Berk "Aslında ne yaptıracağım hakkında bir fikir var ama Araz'ın dışarı çıkması gerekiyor" dedim ona sürpriz olsun istiyordum "Ben neden çıkıyorum dışarı?" Diye sordu Araz "Sürpriz olsun" dedim ve söylenerek dışarıya çıkan Araz'ı izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ BÖĞÜRTLEN
Teen Fiction🚫Kitabımızda ➕18 sahneler bulunmaktadır rahatsız olacaklar için önceden bilgilendirme 🔞‼️ Eğer bize bir şans verirseniz kendinizi hikayemizin içinde bulacaksınız lütfen bir iki bölümü okuyup geçmeyin sabırla bizi takip edin ❤️ *Hikayemize ortak ol...