50.Bölüm

4K 134 159
                                    

AY ŞAKA GİBİ AMA 50.BÖLÜME GELDİKK YANİ YOLUMUZUN YARISINA....

BU SÜREÇTE DESTEK OLAN,OKUYAN,YORUM YAPAN,OY VEREN,TAKİP EDEN,VİDEO YAPAN,TİKTOKTAN DESTEK OLAN HERKESE ÇOOOOOOOOOOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZİ ARBEL'İN ÜZÜMÜ SEVDİĞİ KADAR ÇOK VE SONSUZ SEVİYORUM🤍🍇🧚🏼‍♀️

ÖPÜLDÜNÜZ 💋❤️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Ay özledim aslındaa!" Dedim heyecanla "O zaman önce evimize gidelim hazırlanalım sonra da Rize'ye geçelim" dedi Araz onu başımla onayladım ve yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim.

"Kocam ben hazırım hadi gidelim" diye bağırdım "Önce kahvaltı" dedi Araz ve elimden tutup beni hazırladığı masaya doğru götürdü "Ya hamarat beyim benim" dedim ve Araz'ın gamzesine bir öpücük kondurdum. O kadar acıkmıştım ki hiç nefes almadan yemek yiyordum "Yavrum sakin ol hepsi senin" dedi Araz gülerek "İçimdeki tatlı canavar çok acıkmış babası" dedim ve yemeye devam ettim.

"Kocam sen aç kaldın" dedim dolu dolu gözlerle Araz'a bakarken "Ay yemedin bana yedirdin resmen" diye ekledim burnumu çekerek "Aç kalmadım ki" dedi Araz "Yok kaldın ben her şeyi yedim hem sen zayıflamış gibisin" dedim ve daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım. "Yavrum ben zayıflamadım ve sen her şeyi yemedin iki kişilik yedin ve bu çok normal" dedi Araz sakince "O zaman bana biraz daha reçel verir misin?" Dedim heyecanla "Sen yeter ki iste" dedi Araz ve ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledi

                                          🐣
Evimize gelmiştik üzerimdeki ağırlıktan dolayı yataktan kalkamıyordum. "Kocam!" Diye bağırdım "Efendim karım"diye yanıtladı Araz "Ben yataktan kalkamıyorum valizleri sen mi hazırlasan" dedim tatlı bir şekilde "Tamam sen ne istediğini göster ben hazırlarım" dedi Araz "Sen kocaların bir tanesisin, sen balsın bal" dedim ve Araz'a uzaktan bir öpücük yolladım.

"Her şey hazır gidelim mi?" Diye sordu Araz "Olur" dedim ve yattığım yerden kalkıp Araz'ın yanına doğru ilerledim. "Midem bulanıyor benim" dedim çocuksu bir şekilde "Hadi geldik uçağa binelim uyu biraz ama eğer istemezsen eve dönelim" dedi Araz "İyiyim hadi gidelim" dedim ve uçağa doğru ilerledim.

"Ay kocam uykum yok benim" dedim "Uyuma o zaman" dedi Araz ve beni kendine doğru çekip sıkı sıkı sarıldı "Paşam bu şenlik ne şenliği?" Diye sordum "Ne ara paşama döndük" dedi Araz sitem eder gibi "Ya konumuz bu mu?" Dedim "Şimdi bizim köyde mevsim geçişlerinde eğlence düzenlenir horon tepilir,yemekler yenir, herkes birleşir kaynaşır" dedi Araz "Anladımm" dedim heyecanla "Heyecanlandın mı sen?" Diye sordu Araz "Evettt kocam ilk defa karısı ile katılacak" dedim "Ve bebeğimiz ile" dedi Araz ve elini karnıma yerleştirdi "Ay üzümüm benim" dedim ve ben de elimi karnıma götürdüm. "Sanki rüyadayım" dedi Araz "Sen mucize gibisin benim olamayacak kadar güzelsin, benimle olamayacak kadar temizsin sanki uyanacağım ve gideceksin gibi" diye ekledi "Gitmem, asla gitmem ben hep senin yanında kalacağım" dedim ve Araz'ın boynuna bir öpücük kondurdum..

Hava kararmıştı Rize'ye geldiğimiz zaman önce Araz ile buradaki şirkete uğramıştık ardından da çok sevdiğim eve geldik ,tanıdık ev içimi kıpır kıpır yapmıştı "Ay mis gibi kokuyor" dedim arabadan inmeden önce "Cemile sultan döktürmüş" dedi Araz "Hadi yemek yiyelim açıktık biz!" Dedim heyecanla ve arabadan inip bizi bekleyen kalabalığa doğru ilerledim. "Uşağım ve güzel kızum gelmuş" dedi Cemile babaanne ve bana sıkı sıkı sarıldı "Ay ne kokuyor böyle çok güzel" dedim "Yengem o kadar şey kokuyor ki en baskını hangisi bilemedim" dedi Alya gülerek "Balık! Çok güzel balık kokuyor böyle limonlu balık!" Dedim "Kızım acıkmış hadi sofraya geçelim" dedi melek anne ve içeriye doğru ilerledi "Hadi kocam biz de gidelim" dedim heyecanla "Çok mu acıktın sen?" Diye sordu Araz "hıhı çok" dedim ve hızlı adımlara sofraya doğru ilerledim.

MAVİ BÖĞÜRTLENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin