Resim Sora WANGHikayemi telefondan yazıyorum telefonum da problem olduğu için iki bölüm peş peşe gelicek çünkü telefonum da sorun var uzun bir süre bölüm gelmeyebilir en azından tamir edilene kadar...
🪴🪴🪴 🪴🪴🪴 🪴🪴🪴
Etka bakış açısı;
Bir iki saniyelik bir söz bütün hayatımı yok edebilir ve önemsiz kılabilir yaşadığım buydu.
17 sene yaşarken bir ömür gibi söylerken bir saniye. Aile anne baba ve çocuktan oluşan topluluğun küçük bir bireyi, benim içinde öyle daha fazlası değil nedeni ise basit beni hayata küstürmeleri insanlar saf iyi saf kötü olamaz derler belki doğrudur ama anne ve babam benim için her zaman saf kötüydü.
Nedeni ise basit, şiddet; hem fiziksel hemde psikolojik her ikisi de insanı etkiler fiziksel olana alışır zamanla insan bende öyle ama psikolojik işte bunda alışamazsın zamanı gelince zaten ruh iflas eder delirirsin ben deliri miyim bilmiyorum.
Kafamı kaldırıp baktım hepsi ayrı bir şekilde hengame içinde kadın bayılmış, yerden onu kaldırmaya çalışan doktor ve ailenin babası ona yardım eden sanırım karı koca ve öldü sanılan üçüzün yanında ki görevli, yan tarafım da ise karıştığım çocuk ve 17 senedir anne ve baba diye bildiğim insanlar öteki tarafta ise öldü sanılan üçüz ve onu izleyen ikiz bu durum da ben biriz miyim söylemiştim delirmek sanki yavaş yavaş o tarafa gidiyordum.
Ne olduğunu anlamadan eve geçtik zaten bize söz hakkı tanıyan yoktu reşit değilsin mecbursun kafasında biyolojik baba.
Geldiğimiz yere ev denmez büyük bir malikane hani şu filmlerde görünen cinsten her şey pahalı görünüyor biyolojik baba geçip biyolojik annenin yanına oturdu.
Diğerlerinin bizi istemediği netti bunu anlamayacak kadar değildik ama anladığım şey ise Eymen yani baştan beri bu ailede olan ya da söylenenlere göre olması gereken üçüzlerden biri burda büyümedi neden, neden 9 senedir uzakta ve söylenenlere göre neden o aile ihmal mi? etti.
Durumlar sözlü atışmayı geçti Mira anne Seva denilen abiye tokat attı bizi savunduğu için mi?
Karin denilen kişi ise dalgın olan Eymen'in yakalarına yapıştı bir duygudur ki onu yapacağı şeyi engellemek için kalktım ama benden önce şu arabada çok konuşan kişi girdi araya ve Karin'i sarsıp düşürdü.
Kafam konuşmalardan uzaktı belki bu zamana kadar aile hissini tatmadım ama bu yaşananlardan sonra burda bu aile ile aile olabilecek kadar kendini yakın hissetmedim.
🪴. 🪴. 🪴. 🪴. 🪴.
Elyasa bakış açısı;
Vay be şaka gibi ben ölmüşüm de haberim yokmuş ciddi ciddi ya ölmüş sanmışlar ya beni hayır bir de reşit meşit muhabbeti yapiyo babalık gelmek ister misin diye bir sor dimi emrivaki den nefret ederim ve bu onlar için eksi puan.
He aile istiyom mu 🤔 bir düşünelim hayır zaten bu yaşa gelmişim anne ve babaya en ihtiyacı olan dönemleri geçmişim saçımın sevilmesine artık gerek duymuyorum, yüksek notlar aldığım da aferin kelimesine ihtiyaç duymuyorum üzüldüğüm kırıldığım zaman onları aramıyorum gerek yok ama kardeş işin tuhaf yanı birde üçüzmüşüz.
Saray yavrusuna gidince şöyle gözlerimi kısıp etrafı alıcı gözü ile baktım yanlış anlamayın beğendiğim den değil 😉 alıcı gözü ile bakmanın sebebi irdelemem kaçmak istediğim zaman problem yaratacak durumlara bakıyom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y@Ş@M
ChickLitNe ararsan var karışan bebekler mi? Öldü sanılan bebek mi? İhmal mi? Ön yargı mı? Görelim bakalım neler var bende bilmiyorum yazdıkça görücez artık. Hikayeyi yazarken heyecana kapıldığım için noktalama ya da yazım yanlışı gibi olan şeylere dikkat ed...