1️⃣2️⃣

332 23 8
                                    


Zaman bazen su gibi geçerken bazen bir dakikası bile yıllar gibi geçer.

Nisan ayının son günleri hafif yağmurlu çoğunlukla ılık geçerken Sora'nın tasarladığı evler boyanmış elektrik, su işleri hal olmuş ve eksikler giderilmiş ve yerleşilmeyi bekliyordu.

Dream5 olarak yeni oyun için Fransa dan dönüşte gecikmeden şirkette işlerinin başına geçmişler oyun çıkış tarihi 5 Mayıs olduğu için tam tamına 6 gün kalmıştı ve gece gündüz şirketteydiler. (28 Nisan 2023)

Dream5 ekran karşına geçtikten sonra daha da ünlenmiş ve iş için sürekli teklifler alırken ortaklık ve oyunlarda tanıtım için reklam amaçlı bir sürü şirket teklif getirmiş.

Johnny'nin avukatlık şirketi ise Eymen Marius dan dolayı ön plana fazlası ile çıkmış ve Johnny nin işini önemsemesi sayesinde daha da büyümüştü

Sora evlerin düzeni ile ilgileniyor gelecek günlerin daha iyi geçmesi için olabildiğince eksiksiz evlere tek tek bakıyor ve giderilmesini sağlıyor.

Furkan hastanede çalışmaya devam ederken, Fatih ise güvenlik şirketinin işlerini daha da büyütüyor du.

Seva ise Eymen'in açtığı sanat okulları ile ortak olmuş işleri daha da büyütmüş hatta ihtiyacı olanlara burs ve fon sağlamıştır.

Dream5'ın Wang üyeleri bakımından Ecre otelleri için yatırımları gelişirken, Karin'in spor kulübü için spor kulüpleri (futbol, basketbol, hentbol vs. takımlar gibi) tabi onlara hayran olan kişiler daha çok müşteri olmasını sağlıyordu, Tuana ise bir çok ünlü gurme misafir etmiş ve yazılarında güzel eleştirilerde bulunulmuş tu.

Elyasa ve Etka mezun olmasına kısa süre kalmış ve üniversite sınavı için hazırlık içindeydiler.

🪴

Geniş büroda bilgisayarların başında birden fazla kişi konuşurken ve tartışırken çoğu ise uykusuzluktan dolayı başına masaya koymuş uyuyor ya da dinleniyor du.

Diğer bir oda da 5 kişi bir şeyleri tartışırken biri bilgisayarda önerilen herhangi mantıklı olan şeyi uygularken biri ise tabletten çoğu yazılımı uyguluyor olmayanları es geçiyor durum tartışılırken biri ise laptop'u almış ortaklaşa çalışma için durum üstünde çalışıyor ikisi ise duvara yansıtılmış durum hakkında önerileri ve yazılım hakkında bir şeylerden bahsediyordu.

Mick: Köşe sayısını azaltmak için temel vektör analizini kullanabiliriz. Hareket verileri yanlızca sınırlı sayıda olacak şekilde basitleştirilebilir. Son olarak renkleri aynı anda uygulamak için oyuncu prototipleri dinamik dokularla birleştirebiliriz. Bu bizi çekiliş çağrısından kurtaracak hem bellek kullanımı hem de çekme çağrısı verimliliği daha sonra geliştirilebilir.

Rick: Prototipleri dokularla birleştirme konusunda sorun yok ancak temel vektör analizi açısından

Mick: İleri düzey matematiğin üzerinden gelebilir misin?

Eymen: Halledilebilir .

Marius: O zaman çalışmaya devam.

Saatler sonra;

Beşli bilgisayar başında konuşurken bir yandanda uygun işlemleri yapıyordu tabi çalışanlarda onları izliyor bir umut için bekliyordu küçük bir sorun vardı ve onu halletmek için beşli bir araya gelmiş düşünüp tartışıyor

Rick: Evet bir gigabay'ın altında sabit.

Marius: Başardık bellek tüketimi yarı yarıya azaldı

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin