1️⃣6️⃣

181 15 5
                                    

Seva bakış açısı;

Fatih abim uzun koltukta oturmuş kollarının altında olan evin en küçüğü Minel'in saçlarını usul usul seviyor gözlerini kısmış bir şekilde geçmişe dalmış düşünüyordu.

Bir aralar yüzünden Ferit'e rağmen tebessümü eksik olmayan adam buz kesmişti nadiren gülümser ve bu sadece ailemizin kızlarınaydı.

Tutkuyla yaptığı mesleğini Ferit yüzünden bırakmıştı daha doğrusu bırakmak zorunda kalmıştı.
Bir zamanların Yüz başı Akira'sı şimdiler de ise sadece Fatih ti.

Başımı koltuğun koluna elini koymuş ritim tutan ikizin Ecre ye baktım sinirliydi yaşadıklarını düşününce bu normaldi ama yanlış yapması bu normal değilde öfkeli hareket edeceği için yanlış üstüne yanlış yapacağı belliydi.

Ferit onun zararı kimseyi es geçmediği gibi ikizimi de es geçmedi evde kimse yokken ona ilaç vermiş ve ipsiz sapsız arkadaşlarını eve almıştı ama unuttuğu şey ise ben ve bir tanecik hayat arkadaşım Sedef, sancılandığı için eve dönmüştük ve gördüklerim ise gözümün dönmesine sebep olmuştu.
Sedef'i odaya göndermiş ve Ferit'i ikizimin üstünden hızla çekip yere ittiğim gibi boğazına sarılmıştım.

Gözlerime salonda bir o yana bir buyana sinirle ilerleyen Karin takıldı.

Bir zamanlar evin haşarı çocuğu şimdilerde her an öfkeli ve ne dediğinin farkında olmayan kardeşim nişanlıydı ama Ferit onu da yok etti.

Gözlerim Minel'e kaydı biriciğimiz neler yapmıştı ona karanlık yerlere kapatmalar dövmeye çalışmalar bunun olduğunu fark edince onu yanlız bırakmamıştık bir an olsun.

Ve son olarak ben Sedef'im hayatımın anlamı doğuma yakın zamanda onu evin üst katında bulunan terasından itmişti Ferit ve o gün hem yarımı hem de bizi bütün yapan evladımı kaybettim. İki sene üzerinden iki sene geçti.

Şimdi ise geçmiş acılara dalmış bekliyordum.

Furkan abim çoktan gelmiş bir şeyler konuşurken kuzenimiz olan Johnny ve eşi çalışanların eşliğinde misafir odasına geçmişlerdi annem ise mutfağa.

Kulağıma gelen bağırtı ile dikkatim dağılıp konuşmayı dinlemeye başladım.

Karin: Abi sen ne dediğinin farkında mısın Eymen kaç yıl oldu gideli şimdi niye geliyor.

Furkan: Eymen bizim kardeşimiz sadece o da değil Etka ve Elyasa.

Tuana: Ne demek bir gitti üç mü geldi delirdiniz ne sizin ya onca olan şeye rağmen

Furkan: Etka Ferit ile karışan kişi, Elyasa ise doğarken ölü sandığımız kardeşimiz Eymen ise baştan beri yanımızda olması gereken kardeşimiz.

Ecre: Ne yapacıcaz bağrımıza mı basıcaz hiç bir şey olmamış gibi.
Hem ya onlarda Ferit gibiyse.

Furkan: Çocukları gördüm alakası yok hemen güvenin demiyorum tanımaya çalışın sadece.

Karin: Eymen onca senenin üzerine buraya intikam için gelmez mi attık evden arayıp sormadık haklıyız da Minel'e zarar verince bizimle olmasının anlamı yoktu.

Eymen arayıp konuşmak istediğim de ailemin engel olmasını unutamıyorum bu yüzden telefon konuşmalarımı dinlettiklerini de.

Uzun bir konuşmanın ardından oturma odasının kapısından önde babam arkasında kısa saçlara sahip aynı boylarda iki kişi girdi onun peşinden bir ikili daha son ikiliden biri kuzenimiz Marius büyük ihtimalle bu birleşme olayına katılmamak için çalışan eşliğinde abisinin yanına geçti.

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin