7️⃣

587 38 7
                                    

Resim Tuana Hanako  BEYDA WANG

🎭

Gidenlerin arkasından baka kalan Sora ve Mira Etka ve Elyasa ya döndü

Sora: konuşmalıyız hemde hemen

Ecre ve Karin yerde iki büklüm olan ikiliyi kaldırıp oturma odasına yönlendirdiler.

Sora öfkeyle "Ne demek kalp yetmezliği var bunu bana nasıl söylemezsiniz"

Onun kadar öfkeye kapılan Elyasa "Bizim mi söylememizi bekliyorsun şurada neredeyse bir aydır tanıyoruz ve az çok zaman geçirdik asıl size sormalı sen nasıl bir babasın ki oğlunun kalp rahatsızlığını bilmiyorsun iyi alışmışsınız siz başkalarını suçlamaya sorumsuz'sun eğer suçlu arıyorsan önce aynaya sonra etrafına bak"

Elyasa zaten acıyı hissediyor birde bu kendini bilmezlik sözler gözleri ara ara kararmaya başladı ve olduğu yere yığıldı. Etka ise acısı daha arttığı için acı içinde inledi.

Mira: Sora çocuklara birşey oldu 😥

Sora kollarına bayılan Elyasa ile ayağa kalktı.

Sora: Karin kardeşini al hastaneye geçiyoruz. Tuana Ecre Minel ile evde kalın Eymen ve diğerleri dönünce haber verin.

Mira, Sora, Karin Elyasa ve Etka'yı hastaneye götürdü acil den giriş yaptıkları sırada hastanede kargaşaya sahipti.

Sora: Birileri buraya baksın acil.

İki kişi gelip baygın olan hastaları alıp sedyeye yatırdı ve ilgilendiler hastanede ki koşuşturmacayı gören Mira "Ne oluyor ne bu hareketlilik"

👩‍⚕️ Beş dakka önce acil bir hasta geldi oğlunuz Furkan ve Fatih beyler de hasta ile birlikteydi

Mira: Neredeler.

👩‍⚕️ Hastanın durumu ağır olduğu için acil ameliyata aldılar ama baş hekim izin vermediği için doktor Furkan giremedi.

Karin: Hasta kim.

👩‍⚕️ Yanılmıyorsam küçük yeğeniniz Sora bey sanırım ikizi ona Mike diyordu

🎭. 🎭. 🎭

Li-ying onların hemen ardından çıkmıştı ama evden çıkmadan önce güvenliğin dalgınlığını fark edip ne olduğunu sormuş ve aldığı cevap ile hemen ayrılmış ve hastaneye geçmiş ve kapıdaki danışmaya Mike'n adını verince diğerlerinin yanına koştu yere duvar dibine çökmüş olan kocasının yanına koşup hiç birşey demeden oturup sarıldı farkındaydı konuşmaya değil yanında olmasına ihtiyacı vardı.

Furkan ve Fatih sandalye üstünde oturuyordu ikisi de dalgın çok yakınken uzak hissediyor Fatih, Furkan titreyen ellerine bakıyordu kardeşinin kalbi durmuş hayata döndürmeye çalışmıştı uzun süre kalbi durmuştu.

Marius o ise ağır ağır arkasındaki duvara kafasını vuruyor "neden duygularıma kapılıp aklımı kullanmadım neden" diye soruyordu aklı, duyguları yine ses verdi "senin yüzünden" kargaşa vardı.

Sora, Mira ve Karin koşarak yanlarına geldi.

Mira: Oğlum ne oluyor Eymen nerede.

Kimseden ses çıkmadı Sora Fatih'i kaldırıp "Eymen'e ne oldu söyle"

Fatih başını olumsuzca salladı "araba çarpmış (gitmeyen yumruyu itmeye çalışıtı ama boğazında takılı kaldı) kalbi durmuştu uzun süre Furkan zar zor döndürdü içeriye aldılar bekliyoruz"

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin