1️⃣9️⃣

203 10 9
                                    

Bu bölümde zamanı ilerlettim pek fikrim yoktu son bölümleri yazıyorum ve okyucum olan gece3715 'in tavsiye ve istediği üzerine yazdım umarım güzel bir bölüm olur.

🪴🪴🪴🪴🪴

Hava limanının büyük camından dışarıyı, güneşin batışını izlerken belimin iki yanından sarılan kollar ile kendime geldim.

Riki: Uzun zaman oldu değil mi!

Kollarını çekip yanımda yerini alırken söylediğinden gayet emin bir şekilde devam etti.
Ona dönüp baktım istemsiz bir gülücük oluşurken son zamanlarda olduğu gibi yine farkında değildim.

- Hmmm sanırım yedi tabi evlilik için dönmediğimi saymazsak.

Riki: Geleceğini biliyorlar mı?

- Seva abim, belki babam şüpheleniyor

Valizleri birini Riki birini ben alırken kolumu omzuna atıp kendime çekip yürümeye başladık.

Riki: Anlatsana tekrar aileni.

Önceden kiraladığım aracın yanına gelince durduk sanırım görevli olan kişi "Michael Wang"

Onaylayıp anahtarı aldıktan sonra valizleri bagaja atıp sürücü koltuğuna geçerken yan tarafıma Riki yerleşti.

Telefonda gideceğimiz yerin adresini belirtip navigasyonu açıp telefon tutacağına yerleştirip arabayı çalıştırdım.

- Babam Sora Wang şimdilerde 60 yaşında mimar ama emekliliğe ayrıldığını söyledi ha bu arada kendisi Japonya ve Türkiye bireyi. Görünüşü sert tam bir aile babası.

Riki: Diyorsun.

Bunu söylemesinin nedeni hakkımda herşeyi bilmesi tabi benim de onun hakkında her şeyi bilmem. Şimdi anlatmamın sebebi ise tam anlamıyla tanımlamadığım için olmalı.

- Geçmişi takma sonradan değişti herşey devam edeyim mi?

Riki: Devam et.

- Annem Mira, sanırım 58 yaşında kıyafet ve çanta tasarlıyor Türk çocuklarına düşkün Türkiye ye yedi yıl dönmesem de sık sık gezdiğim ülkelere geldi zaman geçirdik.

- Evin en büyük ikizlerinden biri Furkan Minato 37 yaşında kendisi genel cerrah altı buçuk senedir evli karısı Aslı yenge ceza avukatı.

Riki: İkinci ismini kullansam ilki zor.

Başımı olumlu salladım.

- İkizi Fatih Akira güvenlik şirketlerinin CEO su üstelik kendisi eğitim veriyor.

Riki: Neden ondan öğrenmedin.

- Kalp rahatsızlığımdan bahsetmiştim sonra toz konduramadılar aman bir şey olmasın diyerek haaa dövüş sanatlarını öğrendiğim konusu aramızda.

Riki: Tamam devam et.

- Ne diyodum Fatih'in eşi Pınar kendisi hakim onlarda dört senedir evliler.

- Ne diyodum Fatih'in eşi Pınar kendisi hakim onlarda dört senedir evliler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin