1️⃣8️⃣

176 13 12
                                    

Toplantı odasında toplanmış son iş anlaşmasından sonra ilk iş günüydü ve benim son dakikalarım.

Nick: Bu işi de halletiğimize göre sırada ne var.

Mick elinde olan dosyaları masaya bıraktı.

Mick: Bir kaç iş anlaşması isteyen gruplar var ama bu oyun için değilde güvenlik için.

Rick: Güvenlik duvarı gibi

Mick: Denilebilir bazıları bizim tasarladığımız yazılımı onların kullanımı için göstermemizi istiyor.

Nick: Yani satın alma

Mick: Bir diğer güvenlik şirketleri bunlar ise şirketle ortak olarak iş yapmak istiyor ne düşünüyorsunuz.

Rick çenesini ovup gözlerini kıstı biraz düşünürken "Aslında fena olmaz yeni pazara açılmak iyi olur kendi güvenlik yazılımımızı kendimiz yaptıkları ve bunu geçmeye çalışanlar kapı dışarı oldu"

Nick: Yine de yaptığımız yazılımı satmak yerine ortak olmak daha iyi kazan-kazan bir durum.

Mick başını bana çevirdi.

- Siz karar verin.

Marius: O neden hep ortak bir karar almıyor muyuz!

- Şirketten ayrılıyorum

Elimde istifa ve devir işlemlerinin olduğu zarfları bıraktım.

Marius: Ne demek ayrılıyorum?

- Uzun zamandır aklımda olan bir şeydi.

Rick: Ne yapacaksın peki.

- Dünyayı gezip tadını çıkarıcam belki de fotoğrafçılık, belki de keşif ya da Çin'e gidip "street dance of china" katılırım kim bilir.

Nick: Aslında eğlenceli şu Amerika da ki mankenlik işi için gidip gelmelerim olmasa bende düşünebilirdim.

Mick: Ne zaman.

- İki gün sonra.

Mick: Ailenin haberi var mı?

- Hayır onlarla akşam konuşmayı düşünüyorum.

Marius: Ne yani öylece bırakıp gidecek misin bizi arkanda!

- Hadi ama Marius Sevgi ile barıştınız yüzükler takıldı yeni bir hayata başlıyorsunuz.

Mick'e döndüm "Lola Türkiye ye geliyor vatandaşlık başvurusu kabul oldu"

Rick'e dönüp gözlerimi kısıp baktım "Seninde Ebrar la olan ilişkini biliyorum"

Nick: Senden de bir şey kaçmıyor dur neee sizin ilişkiniz mi var.

Mick: Ben Lola ile nişanlıydım.

Nick: sen değil o ikisi hah o zaman benim de saklamamın anlamı yok benim de sevgilim var (tişört ünün altında kalan boynunda asılı olan zinciri çekti ucunda ise bir yüzük) eeee bunu saklamamın anlamı yok.

Mick ayağa kalkıp yanıma geldi bende ayağa kalkınca sarıldık "kardeşim ne olursa olsun yanındayım" diğerleri ile tek tek sarılıp şirketten ayrıldım

Güzel olan havayı bulunca sahilde yürüyüş bandına yürüdüm bugüne kadar olanlar oldu ve geçti yaşarken zor gelse de ya da ruhumu yaralasa da şimdi ise geçip gitmişti.

Boş olan bir bank bulup oturdum insanlar güzel havayı fırsat bilip yürürken ağaçların altında yeşil çimlerin üzerine serpilmiş gençler şarkı söylüyor, çocuklar koşturuyor kuşlar ise cıvıldıyor kısacası hayat her zaman olduğu gibi akıyor.

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin