Kader: önceden belirlenmiş bir yazıdır ve bu yazı alın yazısı olarak ta bilinir.
Kaderin önüne geçilir mi?
Yaşananların hangisini kader olarak algılayabiliriz?
Doğum, insanın elinde olmayan hastalıklar ve ya engeller, kaza ve ölüm bunlar kader de olan şeyler ne kadar engel olmaya çalışsanız da olamazsınız.
Peki seçenekler kadere mi bağlıdır bazılarımız evet derken bazılarımız hayır der, ki bence de hayır yoksa dünya da sınanmak yerine niye direkt Cennet ya da Cehennem'e gitmeyelim.
Seçenekler kadere değil insana bağlıdır çünkü insan iyi olanı seçerse iyi ile kötü olanı seçerse kötü ile ödüllendirilir Cennet yada Cehennem gibi.
Olanları engelleme şansı varken engellemeyip kader de varmış deyip geçmek ne kadar acınası.
.............................................................Mira üzerinde bordo straplez uzun elbise ile gözleri kamaştırırıken hiç yaşını göstermiyor ve yanı başında koluna girmiş olduğu yarısı olan kocası Sora üzerinde siyah bir takım içinde beyaz gömlek yakasında bulunan düğmesi açık aynı şekilde kadınların dikkatini çekerken ikili birlikte konukları karşılıyordu.
Karşılarında ise aynı şekilde konukları karşılayan Fatih ve Pınar. Pınarın üzerinde zümrüt yeşili halter yaka uzun yırtmaçlı bir elbise yanı başında Fatih siyahlara bürünmüş babası ile aynı renkleri paylaşırken babasının aksine boynunda yerini alan bir kravat tasıyor.
Misafirleri karşıladıktan sonra Fatih ve eşi Pınar kendilerine ayrılan uzun büyük masada yerini aldı Sora çalışan görevliler ile konuşmaya geçerken Mira ise gelinlerinin yanına odaya geçiyordu.
Her yer ışıl ışıl süslenmiş ve rengarenk süslenmiş masalar ve sandalyeler etrafa serpiştirilmiş gelen konuklar yerlerini almışlardı bile.
Sora elinde mikrofonu alıp;
Bu güzel geceye eşlik ettiğiniz için bütün hepinize teşekkür.
Uzatmadan oğullarım Etka ve Elyasa ve güzel gelinlerimi artık çağıralım
Her gün yeniden doğuyor içim
Gözlerim güneşi hiç görmemiş meğer
Senin sıcağını ben aşk bilmişim
Yuvam olmaz artık, gidersen eğerUyursam uyandır sensiz uykudan
Geceler yıldızmış seninle meğer
Göğsünde uyumam hep korktuğumdan
Yarınım olmaz sen gidersen eğerSensizlikmiş hep senden öncesi
Sana versem ömrümü, inan ki değer
Dinmek bilmez inan aşkın böylesi
Nefes almam artık gidersen eğerSensizlikmiş hep senden öncesi
Sana versem ömrümü, inan ki değer
Dinmek bilmez inan aşkın böylesi
Nefes almam artık gidersen eğerHer gün yeniden doğuyor içim
Gözlerim güneşi hiç görmemiş meğer
Senin sıcağını ben aşk bilmişim
Yuvam olmaz artık, gidersen eğer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y@Ş@M
ChickLitNe ararsan var karışan bebekler mi? Öldü sanılan bebek mi? İhmal mi? Ön yargı mı? Görelim bakalım neler var bende bilmiyorum yazdıkça görücez artık. Hikayeyi yazarken heyecana kapıldığım için noktalama ya da yazım yanlışı gibi olan şeylere dikkat ed...