Resim Etka BEYDA WANG
🎭
Fatih oda da bir ileri bir geri volta atıyordu en son konuşmadan sonra bir saat haber yoktu durumun ne olduğu hakkında bir fikri de öyle.
Çalışma odasının kapısı açılıp içeriye Mira ve Sora girdi.
Mira: Oğlum doğru düzgün haber de vermedin ne oluyor niye hepimizi eve topladın üstelik her yerde fazlası ile koruma var ayrıca kardeşlerin nerde yoksa Eymen'e bir şey mi oldu?
Fatih annesinden peş peşe gelen sorularla yerinde durup geldiğinin farkında olmayan anne ve babasına baktı sonra masanın önünde ki tekli koltuğa oturdu.
Sora: Sevgilim anlatmasına müsaade et.
Sora anlat der gibi oğluna baktı. Kapı sertçe açıldı gelen ikizler Karin ve Tuana.
Karin: Abi çocuk muyuz biz resmen yaka paça eve geldik.
Tuana: Haklı abi neyin tantanasını yaşıyoruz sanki alacaklılar peşimize takılmış gibi kaçtık resmen
Fatih: Anlatıcam Seva ile Ecre de gelsin.
Her biri boş bir yere otururken Ecre ve Seva da geldi.
Fatih: Geçenlerde size yeni bir iş aldığımı söyledim emniyet ile ortak bir iş birini korumak için bizim şirketle anlaşma yapıldı.
Tuana: Abi kısa kessen restorana dönmem gerek.
Fatih: Bir süre kimse evden ayrılamayacak.
Karin: Ne demek evden ayrılmama.
Sora: Çocuklar abinize müsade edin ki anlatsın.
Tuana: Ama baba.
Fatih: Korumalığını yaptığım kişi bir tanık eğer mahkemeye çıkarsa uyuşturucu ticareti, insan ticareti, organ ticareti silah ticareti, teröredestek gibi asıl patronları yakalatacak dediğim gibi emniyet ile ortak iş yapıyoruz. Bir kaç gün önce tehdit edildim koruduğum kişiye karşılık siz başta önemsemedim ama ertesi gün hepinizin resimleri bir zarf içinde bana gönderildi, sizden istediğim bu iş bitene kadar evde kalmanız.
Seva: Burda sadece biz varız sadece bizim resimleriniz mi vardı zarfta.
Fatih: Hayır üçüzler ve ikizim de ailecek hepimiz nasıl bilmiyorum ama Eymen'i biliyorlar.
Ecre: Abim ve Etka, Elyasa onlar nerde?
Fatih: Bir saat önce Eymen le birlikteydiler Eymen'i almaları için koruma gönderdim ama(konuşmayı bıraktı)
Mira: Ama ne oğlum.
Fatih: Haber alamıyorum.
Seva: Ne demek haber alamıyorum hadi ötekiler neyse ama Eymen kendini koruyamaz çocuk komada abi.
Fatih: Biliyorum (bağırdı)
Sora: Yasin'i bilgilendirsek iyi olur, ben emniyet merkezine geçiyorum sende benle Fatih.
Ecre: Biz napıcaz
Fatih: Bir sıkıntı olmadan dönerlerse Eymen için yer ayarlayın sağlık ekibi ve gerekenler için bir kaç görüşme yapıcıcam.
Sora ve Fatih evden çıktılar. Fatih Eymen'in doktoru ile konuşup tedviye evde devam edeceklerini ve ihtiyaç olan herşeyi listeleyip gönderdiği çalışana vermesi gerektiğini söylemiş ve güvenilir bir doktora ve hemşireye ihtiyacı olduğunu belirtmiştti. İkili emniyet'e geçerken doktorun listelediği herşey alınmış ve eve gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y@Ş@M
ChickLitNe ararsan var karışan bebekler mi? Öldü sanılan bebek mi? İhmal mi? Ön yargı mı? Görelim bakalım neler var bende bilmiyorum yazdıkça görücez artık. Hikayeyi yazarken heyecana kapıldığım için noktalama ya da yazım yanlışı gibi olan şeylere dikkat ed...