5️⃣

652 41 2
                                    

Resim Furkan Minato BEYDA WANG

🎭

Geçen bölümden kesit

Gazeteci 5: Amerika ya gönderdiğiniz ve sır gibi sakladığınız oğlunuzun ismi nedir?

Mira tebessüm ederek "Elyasa Chen Wang gel buraya oğlum"

Elyasa sahneye Mira ve Sora'nın yanına ilerledi.

🎭🎭🎭

Gazeteci 3:  Bir kaç soru da oğlunuz Elyasa ya Sora sorabilir miyiz.

Sora başıyla onaylayıp Elyasa yı öne sürdü.

Gazeteci 2: Amerika dan dönmenizin sebebi DNA testi ne hissettiniz.

Elyasa: Bocalamak gibi

Elyasa'nın üstünde yalan söylemek zorunda olmanın gerginliği var.

Gazeteci 5: Amerika da kuzenleriniz ile kalmışsınız daha önceki röportajlar dan birinde aileniz bahsetmişti onlar da buradaysa bir kaç kare resminizi almamız mümkün mü?

Sora gözlerini etrafta gezdirdi Johnny onlara verilen masada değildi tam vazgeçecek iken uzak bir köşede oturduğunu gördü ve işin çıkılmaz noktası ise Eymen'in yanlarında olması.

Sora'nın baktığı noktaya önce aile bireyleri sonra gazeteciler ve diğer insanlar bakmaya başladı.

Johnny: Siz oturun ben hallederim.

Johnny sahneye ilerleyip Sora, Mira, Etka ve Elyasa'nın olduğu yere adımını attı ve gazetecilere gülümseyip bekliyorum der gibi bir tavır takındı.

Bir kaç fotoğraf çekildikten sonra yerine geçti peşinden Sora, Mira, Etka ve Elyasa.

Marius: Söylesene Elyasa Amerika nasıldı. (Sessiz bir şekilde ama duyması gerekenler duydu)

Eymen ise sadece bakmakla yetindi.

Mira: Eymen oğlum 🥺 biz senin gelmiyceğini düşünüyorduk

Eymen bu duruma aslında şaşırmadı belki evde kalmasının ısrar edilme nedeni buydu ama Etka ve Elyasa konusunda hayal kırıklığına uğradı.

Marius: Ben ısrar ettim yenge kardeşimi yanlız bırakmak istemedim üstelik yarası da olunca göz önünde bulunması gerekiyor.

Sora: Oğlum bak yanlış anladın beni.

Eymen bu sefer acımasız olmaya karar verdi madem istenmiyor du onun için sorun yoktu kabullendiğini gösterecek ti. O sırada gazeteciler de yanlarına gelip kamera ile çekim yapmak hem video hem fotoğraf çekmek istedi.

Johnny oluşan gerginlikle elini başının arkasına atıp saçlarını karıştırırken suratında ise zoraki gülümseme ifadesi vardı.

Johnny: Arkadaşlar kardeşlerim ve eşimin medyada görünmesini istemiyorum bu yüzden lütfen saygı gösterin.

Li-ying eşinin omzuna elini koyup "sevgilim gidelim mi artık geç oldu ve Eymen dinlenmeli"

Marius: Li sis sana katılıyorum ah inadım tuttu hadi gidelim kardeşim.

Eymen ve Marius önden çıktılar peşlerinden Johnny ve Li-ying kalanlar ise onları izlemek ile yetinmek zorunda kaldı.

Marius: Hey seninkileri görmeye ne dersin?

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin