Geçmiş

521 31 6
                                    

Resim Ecre Haruka BEYDA WANG

🎭

Büyük geniş bir aile hepsi mutlu içlerinden biri ise umutlu.

Bugün ikizlerin doğum günü malikanenin her yeri süslemiş ışıl ışıl, rengarenk akşama doğum günü partisi var bundan dolayı evde fazla insan var hazırlıklara yardım eden.

Saatler geçerken ailenin her üyesi süslü püslü küçük biri unutulmuş bir köşede.

Hep bir ağızdan"iyi ki doğdun Ferit" denilir ken köşede saklanan küçük ise "bugün benimde doğum günümdü" diye üzülerek söylüyordu.

Parti bitip insanlar dağıldıktan sonra küçük çocuk annesi ve babasına yaklaşarak "anne baba bugün benim de doğum günüm neden beni unuttunuz (ağlayarak)

Mira: Ah tatlım seni unutmadık ki biliyorsun ikizin hasta ve hassas bir yapısı var üzülmemeli Ferit bizden rica edince öyle yaptık seninkini daha sonra kutlarız olmaz mı?

Eymen Hep Ferit niye onu çok sevip beni sevmiyorssunuz .

Sora: Şımarıklık yapma Eymen Ren şimdi doğru odana git ve hatanı düşün.

Eymen: Ben hata yapmadım şımarık da değilim Ferit şımarık.

Oda da tenin tene çarpma sesi duyuldu Eymen suratına atılan tokatla yere savrulmuş gözleri dolu dolu annesine bakıyordu kendisine tokat atan kişi annesiydi.

Mira: Doğruca odana git yok sana doğum günü falan Ferit senin ikizin ve onu kıskanıyorsun eğer böyle devam edersen seni yatılı okula gönderirim duydun mu beni.

Eymen olduğu yerden bir hışımla kalktı çok kızgın aynı zamanda kırgın dı. Gözünün yaşlarını kolları ile sert bir şekilde sildi basını dik tutup anne ve babasına baktı ses gelmeyince oda dan çıktı. Kapı da baştan sona her şeyi dinleyen Ferit ona gülerek baktı. Onu es geçip bahçeye çıktı arkasından Ferit.

Ferit: Annem babam beni seviyor seni hiç sevmeyecek

Eymen: Beni de seviyorlar yalancı.

Ferit:Sen öyle san bir kere sevseler senin odanda benim gibi olurdu sonra benim eski oyuncaklarımı sana veriyorlar kıyafetlerimi de seni değil beni seviyorlar benim doğum günümü kutladılar seninkini değil.

Eymen'in kalbi günden güne açıyordu ama deri nefes alıp onu susturacaktı bu sefer "sana bu kötülükleri öğreten o pis adam mı?"

Eymen daha önce Ferit'i bir adam la görmüştü ondan önce Ferit şımarık olsa da kötü bir karakteri yoktu, onunla konuştuktan sonra karakteri kötü bir biçimde olmaya başladı.

Ferit: yalancı öyle biri yok sen ne diyorsun ki

Deyip Eymen'i yere itti, koşarak oradan uzaklaşmaya başladı

Ertesi gün

Yine her sabah olduğu gibi Ferit'in görmeye ve konuşmaya çabaladığı adam yine bahçenin önünde Feriti bekliyordu. Kısa bir süre sonra Ferit bahçeye çıktı ve adamla konuşmaya başladı.

Ferit: Eymen bizi görmüş ne yapacağız şimdi ya her şeyi söylerse gerçekler çıkarsa ne yapacaksın parasız mı kalacağız.

Bunak: Dert etme dinle şimdi yapacağımız plana uy hani senin şu küçük kız kardeşin var ya onu merdivenlerden it sonra da Eymen'in üzerine at nasıl olsa ona inanmazlar.

Sabah kahvaltı sofrasına herkes oturmuş ve kahvaltısını yapmaya başlamıştı kahvaltı sofrasında her zaman olduğu gibi yine sohbet ediliyordu ve yine evin en gözdesi Ferit söz konusuydu.

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin