🔟

453 28 5
                                    

Resim Elyasa Chen BEYDA WANG

🪴

Eymen bakış açısı;

Oturduğum yerden sadece karşıyı izliyordum tam 1 hafta hareket edemiyordum tabi bunun nedenleri vardı kalbim durmuş beynime oksijen gitmemiş falan filan getirileri işte artı olarak yeni bir kalp.

Gözlerimi bu oda da açtım hareket kabiliyetim az kaslarım güçsüz olduğu için, zaten oda dan çıkmaya niyetim yok.

Uyandığımın ertesi günü Sora bey karısı ve oğlu Fatih ile beni hastaneye götürdü abim de gelmek istedi ama geri çevrildi bir de rüya olduğunu düşündüm kızlar vardı korumaymış.

Hastanede doktorlar baştan sona neredeyse bütün testlere soktu ve bu baya can sıkıcıydı tahmin etmek zor değil hareket edemeyince neyse.

🪴🪴🪴

Neredeyse 1 hafta öncesi
Tarafsız;

Doktor; Kalbimiz uyum sağlamış, olabildiğince kalbinizi zorlamayın daha önce bahsetmiştim beynin oksijensiz kalmasından, sonuçları

İnme (felç), konuşma problemleri, hareket fonksiyonlarında zorluk, psikolojik problemler, görme problemleri, kas güçsüzlüğü ve istemsiz kasılmalar, solunum problemleri, kalp ve damar problemleri, uzun süreli yatmaya bağlı alt ekstremitede derin ven trombozu(DVT), akciğer pnömonisi gibi sorunlar.

Buna göre ;
Eymen beyin konuşmasın da bir sıkıntısı görünmüyor, görme konusunda gözlük kullanması gerek (gözlük için yazılan reçeteyi uzattı Fatih aldı) hareket sorunları karşılaşılabilir kaslar komadan yeni çıktığı için güçsüz bunun için fizik tedaviye başlanmalıdır ne kadar erken o kadar iyi, kalp sağlıklı ancak testte Tip I (Hipoksemik) Solunum Yetmezliği tespit ettik yani astım ciddi boyutta değil ama dikkat edilmeli bunlar dışında herhangi bir problem yok.

🪴🪴🪴

Günümüz
Eymen bakış açısı;

Sonuç o günden beri fizik tedavi ve diğerlerinin tuhaf davranışları abimi saymayalım sanki birileri bu uyuduğum zaman boyunca beyinlerini değiştirmiş gibi bana sürpriz 2 aydır uyuyormuşum aman ne hoş gitmek istediğimi söylediğimde engellediler gerçi bu halde nasıl bir yere gidebilirsem.

Ama bu kendime tam anlamıyla geldiğim zaman gitmeyeceğim anlamına gelmiyor tabiki de gidicem pişman olmaları bir şey değiştirmiyor onlarla kalacak kadar güvenmiyorum diğer taraftan Marius beni görmeye gelmesine rağmen konusmamıştık nedeni ise belliydi kendini suçluyor.

Aman be neredeyse ölmüşüm neredeyse diyorum çünkü yaşadığım için ölü sayılmam aslında çoğu şey anlamsız geliyor yaşadıklarım ya da yaşananlar.
Öldüğüm de rahat kafayla gitmek istediğimi fark ettim.

Bir önemi yoktu hiç bir şeyin artık.
Bu dönem de fizik tedavi olayına çok yüklendim artık hareketlerim daha rahat çabuk yoruluyorum bunun sebebi ise kas güçsüzlüğü, bir de başıma astım çıktı fizik tedavi konusunda kendimi zorladığım zaman kriz geçirdim bu garipti. İnsan hayattan vazgeçmiş olsa da ruhumuzun içinde bulunduğu beden vazgeçmiyor çırpınıyor işte o zaman tam anlamıyla yaşamaya karar verdim.

Tarafsız bakış açısı;

Eymen gözlerini diktiği noktadan ayırmadan düşünüyor kapı açılıp elinde yemeklerin bulunduğu tepsi ile Mira arkasından kovası Sora ve elinde ilaçlarla Furkan girdi.

Mira: Yemek zamanı 🙂

Eymen başını baktığı yerden ayırmadan sesin geldiği yönü gözlerimin ucuyla baktı. Furkan ilaçları yandaki hasta masasına koyup masayı öne Eymen'e doğru çekti.

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin