2️⃣

789 47 2
                                    

Resimdeki Mira Beyda Wang

🪴

Geçen bölüm.

Elyasa FIRAT'tan alınan kan örneği ile Sora Wang'tan alınan kan örneği karşılaştırıldığında %99 uyuşmadır"

🪴.         🪴.          🪴.         🪴.        🪴

Eymen bakış açısı;

Gözlerim ayağa kalkmış gitmeye hazırlanan çocuğa döndü üçüzüm mü vardı. Sözde annemin bayılması ile tüm dikkatler ondayken benim dikkatim haberimin bile olmadığı üçüzdeydi. Beni yanımda sertçe sarsan Marius sayesinde kendime geldim.

Marius: amico stai bene 😧

(dostum iyi misin)

Başımı çevirip bunca yıldır bana kardeş olan Marius'a baktım.

- Ho tre gemelli e non lo so, pensi che stia bene?

(benim üçüzüm varmış ve bundan benim hiç haberim yok, sence iyi miyim)

Bir köşede bu karışıklığı mutluluk ile izleyen bir zamanlar ikiz denilen Ferit ve ailesi vardı, o kadar hoşlarına gitmiş olmalıydı ki kıkırdayarak izliyorlardı ve o yanındaki yaşlı herif daha önce onu görmüştüm ben burdan Amerika'ya gitmeden önce üstelik Ferit le bu işte bir iş vardı ama ne.

Annemi kaldırıp oda da olan sedye ye yerleştirdiler ben onları izlerken
Üçüzüm olduğu ortaya çıkan çocuk "başka bir şey yoksa biz gidelim hadi Selim abi hadi" beraber geldiği kişiyi kolundan çekmeye çalışıyor du diğer taraftan ise yaşlı bunak bunak iyidir öyle diyim "herkes kendi evladını alsın bu piçi de ne yaparsanız yapın"

Ferit: Aynen ben kendi ailemle yaşıycam bundan sonra ne halt ederseniz edin.

Bu çocuk asabımı iyice bozuyordu.

Babam: En doğrusu bu Etka bizimle yaşayacak Elyasa da öyle.

Elyasa: Hoop babalık dur bakalım orda biz istiyoz mu senle yaşamayı acep.

Babam: 18 yaşından küçüksünüz bu yeterince cevaptır evlat daha sonra etraflıca konuşuruz.

Bunak: İyi velayet olayını uzatmaya gerek yok bu piçi de ne yaparsanız yapın.

Etka, karışan ikizim yoksa üçüz mü demeliyim başını eğmiş kaldırmıyor du bile. Onu baştan sona inceledim kısa şekilsiz saçlar ve uzun boyluydu.

Ferit: Hadi gidelim baba daha burda durmanın bir anlamı yok.

Li-ying abla annemle ilgilenirken J-bro yanıma gelip fısıltı şeklinde "Mike iyi misin kalbin nasıl siz Marius la çıkın burası senin için fazla gergin bir ortam" o kadar endişeli ki soruları peş peşe nefes almadan diziyor du.

Babam Elyasa'nın yanında ki Selim denilen adamla konuşuyor, annem ise kendine gelmiş ağlıyor du.

Babam: Furkan, Johnny siz Mira ve Li-ying'i alıp eve geçin gençleri ben alırım eve gelince konuşuruz.

J-bro bana baktı problem olur mu der gibisinden başımla gitmesini işaret ettim ve odadan toparlanıp çıktılar, kendimi heyecan konusunda dizginlemeyi öğrendim aksi takdirde tam anlamıyla kalpten giderdim.

Selim: O halde Elyasa sizinle gelebilir.

Elyasa: Dur Selim abi gitmem ben onlarla.

Selim: Oğlum reşit değilsin ayrıca DNA testi var önce bir tanımaya çalışsan.

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin