4️⃣

636 44 11
                                    


Resim Fatih Akira BEYDA WANG

🪴

Eymen karanlık olan yerde öylece bir köşeye sinmiş oturuyor du. Ne kadar zamanın geçtiği hakkında bir fikri de yoktu zaman geçmiş miydi ondan bile emin değildi çünkü korkuyordu.

Korkusunun sebebi ise kapının açıldığı ve itildiği zaman gördüğü pitpul cinsi köpek ti zincirliydi ama sürekli havlayıp hırlayı zinciri çekiştiriyordu. Bir süre önce ise köpeğin bacağını ısırmış olmasıydı niye bu haldeydi ki ne yaptı onlara diye düşünmeden edemiyor ve her seferinde kalbi acıyor içi yanıyor onlara karşı tüm duygularını gömdüğünden emindi peki nasıl hala canını yakabilir di ki bu durum belki ona insan gibi davranmadıkları için.

🪴. 🪴. 🪴. 🪴. 🪴.

Marius bir haftadır yüz yüze görüşmedikleri için Eymen'i merak ediyordu telefonla ne kadar görüşseler de neredeyse hiç bu kadar ayrı kalmamışlar dı.

Marius: Hey ben Mike görmeye gidicem.

Johnny: Marius sana zaten söyledim bırak ta bir birine alışsınlar.

Marius: İyi de ben alışmasınlar demedim ki sadece içim rahat değil kardeşimi görmek istiyorum ilaçlarını alıyor mu emin olmalıyım telefon da aldığını söylüyor ama kendim görmem lazım anlıyor musun?

Li-ying: Marius Mike'n yalanı sevmediğini bilirsin ne ona söylenmesini ne de söylemesini bırak hem ailesi bu zamana kadar arasını düzeltmesini sağlasın.

Marius somurtup "iyi gitmiyorum memnun musunuz"

Johnny: Ah benim küçük kardeşim

🪴. 🪴. 🪴. 🪴. 🪴

Ertesi gün sabah olmuş yine kahvaltı masasında toplanmış Wang ailesi aralarında bir kişi eksik ve o kişi Eymen. Etka hariç hepsi rahat rahat kahvaltısını yapıyor buna Elyasa da dahil ve bu sinirlerini bozuyor.

Etka: Kahvaltınız bittiyse Sora bey şu adamla görüşebilir miyiz artık.

Fatih: Sen daha onu unutmadın mı?

Etka suratını Fatih'e çevirip "niye bu kadar karşısınız Fatih bey belki de gerçeklerin ortaya çıkmasından korkuyorsunuz"

Sora: Tamam yeter bu kadar görüşmeyi ayarlayayım.

Sora elinde telefon ile yemek odasından çıktı.

Etka: Elyasa sende benimle gel.

Elyasa: Niye ki ne gerek var yani.

Etka sırıtıp "asabi yapın adamın çözülmesini sağlayabilir"

Elyasa başı ile onayladı zaten yapacağı birşey yoktu hafta sonu olduğu için.

Seva: Abi Eymen nerede

Fatih kahvaltısını yaparken "kara'nın yanında"

Furkan: Deli misin lan sen. Kara, ya birşey yaparsa yabancıları sevmediğini biliyorsun.

Fatih tek kaşını kaldırıp "Kara zincirli bir şey olmaz ve kapı da kitli anahtarı bende ben istemedikten sonra kimse açamaz"

Etka, Elyasa, Seva ve Furkan'ın tadı kaçmıştı Sora görüşmeden sonra yemek odasına geldi.

Sora: Hadi kalk ikna ettim konuşacak bizimle.

Y@Ş@MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin