كتبت بارت تاني اهو تعويضا عن الحزن اللي كان في البارت اللي فات اتمني يعجبكم ومتنسوش الڤوت لو سمحتم. 🤗❤️🔥
صلو علي نبي الرحمه. ❤
________________________________كان اسر يمسك يد نور وهو ينظر لشهب بتحدي بينما امسك شهب يد نور الاخري وهو يمنع نفسه بصعوبه من قتله بينما تقف نور في وسطهم ترمقهم ببلاهه ولكن قاطعهم صوت سيلا المستنكر لما يحدث." يا جماعه اهدوا اللي بتعملوا ده غلط وما يصحش، خلونا نلقي حل ودي ومنطقي تصرفتكم دي غير عقلانيه بالمره. "
ليردف اسر بغضب بعد ان رمقها باستهزاء. "وانتي مالك خليكي في حالك ملكيش دعوه بينا انتي فاهمه ولا ومتعمليش نفسك قلقانه علي الوضع اوي انتي الود ودك تشعللينا علي بعض اكتر."
لترمقه سيلا بخوف وتوتر بينما اردف شهب بعدم تصديق. "انا مش مصدق بجد تصرفاتك دي وكلامك كمان انت مالك ومال سيلا اصلا ما تخليك في نفسك وبس."
اسر بايماء ونبره ماكره. "اه قول كده بقا انت بدافع عنها ليه لتكون بتحبها زي ما هي بتحبك، يبقي عايز نور ليه، دانت طماع اوي."
لتجحظ عين سيلا بصدمه من وقاحته بينما اردفت نور بشهقه وعدم تصديق." ايه اللي بتقوله ده يا اسر انت اتجننت ولا ايه، ازاي تقول كده،انت شكلك لما سكتلك هتزود فيها مهو سكتناله دخل بحماره. "
ليشاور اسر علي نفسه باستنكار وهو يرمق شهب بحقد وغل ويردف بنبره قهريه." انا يا نور الكلام ده ليا انا لا انا ما صدقش يا بنت عمي. "
ليبعد شهب يد اسر عن نور وهو يردف بغيره وكره. "لا صدق يا حبيبي ومتتصدمش اوي، لا نور عمرها حبتك ولا انت عمرك حبيت نور انت بس موهوم بكده، فوق يا اسر احسلك نور مش عايزاك ولا انا هسمح انها تعوزك اصلا."
كلماته كانت مبهمه لا تخلو من نبره التهديد الذي كان يوجها لاسر بينما اردف اسر بايماء حزين وهو يعود خطوتين للخلف رافعا يده علامه الاستسلام ومردفا بقهر." ماشي يا بنت عمي ابقي خليه ينفعك بقا ومش اسر فهمي اللي يهين نفسه اكتر من كده. "ليرحل وهو يترك شهب ينظر في اثره بشماته ونور بشفقه بينما ذهبت سيلا خلفه وجودي دخلت للقصر وقد ملت من ما يحدث حولها بينما انهارت نور باكيا في احضان شهب وهي تبكي بشده ليشدد شهب من احتضانها بينما هي اردفت بحزن علي ابن عمها." انا مش فاهمه سبب تصرفاته دي ايه، انا عمري ما اعتبرت اسر اكتر من اخويا ولا مره اعترفت له بحبي، مش عارفه جاب الاوهام اللي في دماغه دي منين دنا حتي بينتله كذا مره اني مش بحبه وانه اخويا وبس."
أنت تقرأ
عشقتك من زمن اخر
Fantasía"يا تستفنكلاي". " يا لليللي" "انت شوفت الصاروخ الفرعوني ده دا انا ابويه لو كان شافه كان طب ساكت من الصدمه". " صحيح عظيمه يا مصر."! ممنوع الاقتباس او النشر اللي باذن هدي عادل : كوميدي وفانتازيا واثاره. صنفت المركز الاول خداع علي الواتباد بتاريخ...