الفصل التاسع عشر

1.5K 122 35
                                    

متنسوش الڨوت يا قمرات بالله عليكم انا تعبت وانا بقول😂❤

*****************************

كانوا مازالو يركضون ليقول مازن بغضب. "اقفوا يا جماعه احنا بنعيد الطريق تاني الشجر اللي كنا قعدين عنده اهو وانا متاكد."

كان يتحدث وهو يتنفس بقوه ويشاور علي احدي الاشجار بجانبه ليقفوا جميعهم وينظرون خلفهم لتقول هنا بنبره علي وشك البكاء:
"يا جماعه هما راحوا فين مش كانوا بيجروا ورانا معقول سبونا ومشيوا خلاص."

شهب برفض وهو يضع اصبعه فوق فمه بصمت:
"اشششش اسكتم دلوقتي فيه حاجه غلط."

ليقتربوا جميعا من بعض ليشكلوا دائره ليتحركوا جميعا خلف بعضهم بخوف ليقول حمزه بعدم ارتياح:
"خليكم كده يا جماعه بالله عليكم لان الوضع مرعب".

كانوا يقفون وهم يشكلون دائره وينظرون حولهم برعب ولكن حدث فجاه ما جعلهم يكاد يموتوا من هول المنظر الذي يروا الان فقد خرج من الشجر الذي يوجد حولهم تلك الكائنان المسيره لاشمئزاز بشده وهم يقتربوا منهم ليمسك شهب يد سيلا بينما امسكت سيلا يد جودي وجودي امسكت فرح لتمسك بعدها فرح حمزه بينما امسك هو مازن ليمسك بعدها مازن هنا وهم يكدون يصابوا بالشلل من بشاعت اشكالهم فكان ينزل من فمهم سائل اسود مقزز وتتحرك رقبتهم السوداء التي يملائها الدماء بتشنجات هستيريه ليتقدموا منهم وهم يفتحون افواههم لدرجه كبيره حتي اصبحت تاكل وجوههم واصبح وجوههم عباره عن اسنان مليئه بالدماء في كامل استعدادها لتنقض علي ضحاياها لتشهق الفتيات بصدمه ورعب وقد سقطت دموعهم بغزاره بينما يشعر شهب وحمزه ومازن بالعجز الشديد ولكن فاق حمزه علي ارتعاشه يد فرح التي يمسكها لينظر لهم بقوه وهو يحاول التفكير فهم بطيئين بشده ولكنهم يتجمعوا حولهم بطريقه تجعلهم لا يستطيعون الهرب ولم تمر لحظات حتي اقتربوا منهم بشده ليتشاهدوا جميعا فيبدوا بان تلك النهايه ليقول حمزه لفرح." فرح انا عايز اقولك ان احنا شكلنا كده هنموت فرح انا محبتش ولا هحب غيرك وعايزك تعرفي اني مقربتش منك يا فرح نهائي. "

لتجحظ عين فرح بصدمه حتي كادت تخرج من مكانها بينما هو اكمل بقوه زائفه. "سمحيني يا فرح."

لتضع فرح يدها علي فمها تكتم شهقتها وصوت بكائها بينما نظر مازن لهنا بحب واردف بسخريه." اما انا بقا فكنت عايز اقولك اني بحبك يا بومه ولله حبيتك مع انك متستهليش واحد كاريزما زي بس ماشي. "

لترمقه هنا بصدمه وسخط وهي تقول. "وانا مش بطيق اشوف وشك بس ماشي وانا كمان بحبك نتقابل في جهنم بقاgo to hell baby."

عشقتك من زمن اخرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن