اعترف بان الحلقه الخاصه صغيره بس هي هتوضحلكم كل اللي مكنتوش فهمينه في الفصل الاخير اللي كان معظمه غامض ولكن لو علي الغموض فانتم لسه مشفتوش حاجه والغموض جاي كتير وكونوا علي موعد مع جنيتي العنيده(اوتار حفرت بعشقهم) وقولولي رايكم في الحلقه الخاصه والروايه كلها ومتنسوش الفوت.🔥❤️🔥.
صلو علي نبي الرحمه 💕.
_________________________________بعد مرور ثمانيه اشهر كانت تنام نور بجانب شهب وهي تتقلب بتعب من الم بطنها في هي في شهورها الاخيره في الحمل لتنهض وهي تنظر بجانبها لشهب الذي ينام بعمق لتهزه بضجر وهي تمسك بطنها وتشعر انها سوف تلد الان لتقول بغضب. "قوم يا شهاب قوم الحقني انا شكلي بولد."
ليغطي شهب وجهه وهو يتجاهلها كعادته لتقول بضيق. "شهاب بقولك قوم بطل البرود اللي انت في ده."
ليرمي شهب الغطاء عنه وهو يقول بتشنج." برود، انا بارد بروح امك لا ولله، ده علي اساس ان مش دي خامس مره في الاسبوع يا بنتي انا نفسي انام، هو انا بطلب حاجه صعبه وبعدين لو كنتي بداتي في موضوع انك بتولدي في الشهر السابع اللي انتي فيه مكنتش هقول حاجه لكن يا مفتريه فكره لم صحتيني اول مره وتقوليلي انك بتولدي وانا اقوم واتعب نفسي وافتكر انك في الشهر الاول. "
لتتحمحم نور باحراج وهي تقول ببلاهه. "بس ولله ظلم انا كنت حاسه وقتها اني هولد بجد وكان عندي صداع."
ليتشنج شهاب وهو يردف بسخط." ليه كنتي هتولدي من دماغك، نور نامي عشان منيمكيش بطرقتي. "
لتردف نور بتافف وتهكم واضح. "يا شهاب مش عارفه انام من ام البلونه دي كبسه علي نفسي."
ليرمقها شهب برفع حاجب وهو يضغط علي شفتيه السفليه محاولا تمالك اعصابه قبل ان يقول بنفاذ صبر. "اقولك علي حاجه فسيها وارتاحي، مهو محدش قالك ابقي حامل في توام ما كان كفايه واحد ونقتصد."
كانت تنظر له بعدم استيعاب قبل ان تقول بسخريه. "هو انا جيباه لوحدي مانت مشاركني فيه، وبعدين ااااااااااه." لتصرخ نور بالم حقيقي وهي تمسك بطنها بخوف بينما رمقها شهاب برفع حاجب قبل ان يقول بسماجه. "قديمه شوفي غيرها."
لتصرخ نور بالم وهي تتنفس بعنف وتردف بانفعال. "يا شهاب يابن الكلب انا بولد الله يخربيت امك."
لينتفض شهاب بفزع فهي ولا مره كانت جديه هكذا ليقول بخوف. "نور انتي بتتكلمي جد، طب اتاكدي كده."
أنت تقرأ
عشقتك من زمن اخر
Fantasy"يا تستفنكلاي". " يا لليللي" "انت شوفت الصاروخ الفرعوني ده دا انا ابويه لو كان شافه كان طب ساكت من الصدمه". " صحيح عظيمه يا مصر."! ممنوع الاقتباس او النشر اللي باذن هدي عادل : كوميدي وفانتازيا واثاره. صنفت المركز الاول خداع علي الواتباد بتاريخ...