•18•

11 0 0
                                    



-Kızım sen Allah'tan belanı mı istiyorsun, Dedi Doğa elindeki cipsi ağzına atarak. Serra kaşlarını çatıp baktı Doğa'nın bu tepkisine.
-Kızım manyak mısın diyorum,sevgili olmak için neyi bekliyorsun diyorum, bana diyorum, Bartu öyle bir şey yapsa yer yutarım çocuğu diyorum, dedi hiddetle Serra'ya hafifçe yaklaşarak. Serra sıkıntıyla tabağın içindeki cipsi alıp ağzına attı.

-Senin kafanda oturmayan ne var Serra ,bu kez cümleye giren Ecem olmuştu. Arkadaşının kıvranmalarından anlayarak. Serra yutkunarak bir süre susup gözlerini kaçırdı,sanki doğru kelimeleri kafasında toparlamaya çalışıyordu.
-Korkuyorum Ecem,o kadar kolay değil. Bende istiyorum ona sevdiğimi söylemeyi. Ama ya onu da kaybedersem? Ayrıca, aramızda hala Çağla var farkında mısınız ya ? Bu çocuk oyuncağı mı?,dediğimde Doğa daha ciddi bir pozisyona girmek için derin bir nefes alıp elindeki tabağı bıraktı.

-Bu sorun olarak gördüğün her şey,çözülür.Çözülecekte,bilmiyorum nasıl ama bir gün sende anlayacaksın.Ondan başka sebebinin olmadığını, buruk bir gülümsemeyle baktım yüzüne söyleyeceğim o kadar cümle,o kadar his birikmişti ki kalbimin tam orta yerinde.Ama gelin görün ki,boğazıma bir yumru gibi oturdukları için,hazmetmek bile başka bir boyuta gelmişti artık.

-Biz senin hep yanındayız güzelim,ne karar veriyorsan ver,hep burda olacağız,diyerek destek olmak istercesine Ecem elini elimin üstüne oturttu. Gülümseyerek ona bakıp telefonumu elime aldım.

                    -FoxluTozluKaya Wp gurubu-

Çağla : Haktan

Ulvi : Başlıyoruz gençler,hazır olun.

Ecem: ne istiyorsun Çağla?

Çağla: Ahmet Haktan,kayıp bulamıyoruz kendisini.

BartuCan : İyi,git Müge Anlı'ya başvur Çağla.zöxmzöslö

Miraç : Bu, iyiydi oejxıwşqwl.

Çağla : yok,yanlış anladınız.Yanımda yemek yiyyoruz. Ondan yani,şaka patlatayım dedim.

Ecem : Ne?

Doğa: ulan Hako !

Can Bartu'um

—Arkadaş ne amk. Salak mısınız siz?

Ne diyeyim? Bro'm mu?

—Ben kör gibi hissediyorum kendimi şu an.Kızım arkadaş'ım ne bro desen daha az koyardı embesil!

-Bartu! Ne istiyorsun anlamadım? Çocuk Çağla'nın yanında! Sen bana kızıyorsun.

İyi de güzelim,dost acı söyler.Arkadaşım diye tutturursan bu çocuk ne yapmalı?

Çağla'nın kollarına koşmamalı Bartu.Ne konuşuyor saatlerdir ?
—Ben anlamadım,ilişkilerini mi tazeliyorlar,nikah günü mü alıyorlar?
—Ne yapıyor bunlar!

Nikah,nikah günü alıyorlardır Serra.

Yapma amk.Şurda ciddi bir şey soruyoruz.

Ciddi diyorum.Muhtemel ihtimal şuan ne zaman evleniriz diye konuşuyorlardır.
—Seni de ,davet ederler merak etme.En yakın arkadaşının düğününü en ön sıradan Full HD izlersin artık.

Lanet olsun sana da,Senin gibi arkadaşada
—Senin arkadaşına da,onun sevgilisine de ,alacakları tarihede.

Sen daha çok lanet edersin.(mesaj gönderilmedi.)
—Kaldı mı başka?

Kalmadı git.

Sinirle telefonumu sehpaya bırakıp arkama yaslandım.
-Noluyor kızım? Bir şey dedi mi Haktan, diyerek Ecem göz ucuyla telefonuma bakarken başımı hayır anlamında salladım.
-Onunla konuşmadım, dediğimde ikiside merakla bana baktılar. Oflayıp elimle telefonumu gösterdim.
-Bartu'yla konuştum !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Boy | HakSer Where stories live. Discover now