Je normální podzimní ráno kdy už je chladno. Děti chodí do školy a do školky. Naopak dospělí musí chodit do práce jako třeba já.
Kdo mě ještě nezná tak jsem Marcus. Marcus Gunnarsen který zpívá se svým bratrem neboli dvojčetem a je slavný po celém světě. Je mi 19 let a někdy podle Martinuse se chovám tak o dva roky mladší. On sám je stejný jako já a ne není to podle toho ,že jsme dvojčata a je o 15 minut mladší jak já. Oba máme svou hlavu a děláme si ze všeho srandu.
Někdy obdivuju Mimi jak to s ním dokáže vydržet. Je to Tinusova přítelkyně jsou spolu rok a řekl bych ,že jsou spolu šťastní narozdíl odemně. Potkali se v kavárně ,kde Mimi pracuje a ona mu omylem polila tričko. Já jsem se tam válel na zemi smíchy. Jak 5ti letej no.
Co se mě týče měl jsem dva vztahy. Jeden s holkou a druhý s klukem. Už od 15 jsem cítil ,že mě přitahují víc kluci než holky a já se snažil ,abych to vyvrátil.
Moje úplně první holka se jmenovala Bethany, bylo mi čerstvě 16 když jsme spolu začali chodit a vydrželo nám to tak měsíc. Podvedla mě s nějakým klukem v posteli ,ale mě to upřímně bylo jedno. Druhý vztah jsem zkusil s klukem který se jmenuje Liam. S tím jsem chodil v 17ti. Vydrželo nám to dlouho než jsem se s ním rozešel, i když je v MMteamu tak se v pohodě bavíme.
Potvrdím vám ,že jsem gay a nestydím se za to. Ví to všichni. Má rodina ,MMteam a fanoušci. Někteří to vzali v pohodě kromě mého táty který si přeje ,abych byl s holkou.
Aktuálně můj status je takový ,že jsem single. Takže otevírám dveře všem hodným a roztomilím klukům.
Zavibruje mi mobil od příchozí zprávy. Vyndám ho a zapnu. Mám dvě nepřečtené zprávy. Martinus taky dokáže být pěkně otravný co se studia týče. Protočím nad tím očima.
Máme tady novou knížku!🥰 Doufám, že se vám bude líbit a nebudou nějaký hejty 🥺❤️ Tuhle knížku jsem vymýšlela dlouho a nakonec mě přece něco napadlo <33 Uvidíme se u další kapitoly <333
ČTEŠ
Love is Love /Marcus Gunnarsen/
ФанфикJe krásné být mezi lidmi kteří jsou stejní jako vy. Rozumí si spolu a nenádávají si jako někteří chytráci. Kolem mě hraje hlasitá hudba a zpívající lidé si užívají své volnosti. Nikdo nemá žádné narážky ,že jsme jiní a musíme se jít léčit. Před očim...