/🌹❤️12❤️🌹/

27 2 0
                                    

,,Whoa, whoa, whoa
Hey-eh (na-na-na-na)
Hey-eh (yeah-yeah-yeah)
Hey-eh "

Dozpívám písničku několika slovy a ozve se hlasité tleskání a křik našich fanynek. Usměju se nad tím. Belinda je naše letní songa, která se nám hodně povedla.

Je to strašně chytlavé a můžete si ji pouštět pořád. ,,Moc vám děkujeme! Milujeme vás!" Vykřikne Tinus s úsměvem do mikrofonu a znovu se ozve ječení a potlesk.

Zamáváme fanynkám a odejdeme se převléct.,,Tohle bylo dobrý kluci ,ale běžte se rychle převléct ,aby jste mohli dát autogramy fanynkám a mohli odjet nazpátek" Poplácá nás po zádech Magnus a já ho plácnu do zad až zaskruhá. ,, Nemůžete nám dát chvilku pauzu? Jsme už 3 hodiny v Německu a teď nás zase ženeš ,aby jsme se převlékli. Nebuď tak nervní. Musíš relax chápeš?" Zašklebím se a uhnu se další ráně.

Uteču do šatny ,kde si svlíknu ten strašně teplej svetr a rovnou i kalhoty. Tinus je jenom v kalhotách než sem někdo vtrhne a my máme co dělat ,aby jsme nevyskočili do stropu. Naštěstí je to jenom Jaspi. ,,J...já...se... omlo..uvám...." Vykoktá ze sebe a já se nad tou jeho nervozitou musím zaculit.

Jeho smaragdy se podívají rychle na Martinuse a potom na mě a zasekne se. Nechápavě pozvednu obočí než mi dojde ,že jsem tu skoro nahý. Ušklíbnu se, až mi bratr dá loket a já si odkašlu. Sleduju jak mu pomalu začnou rudnout tváře do jasné červené barvy. Bože proč vypadá tak roztomile?

Něco zamumlá a než stihnu něco říct rychle odejde pryč s bouchnutím dveří. Mlčky se podíváme na sebe a pobaveně se rozesmějeme nad jeho výrazem.

To byl dobrý trapas.

Konečně se svalím do sedačky u okna v letadle. Dneska ty fanynky byly zase šílený.

,,Dneska ty fanynky byly zase šílený" Řekne mou myšlenku Tinus. Souhlasně přikývnu. ,,Pravda" Zamumlám a protáhnu své záda.

,,Ta jedna vypadala jako by tě chtěla sníst" Ušklíbnu se a když se podívám na Tinuse ,tak zakmitám laškovně obočím. Vlepí mi pohlavek se slovy ,že má Mimi a ta ho může jíst.

Oplatím mu pohlavek ať není takovej úchyl aspoň předemnou.

,,Tak to by stačilo! Vyhlašuju mír!" Zasměje se. Souhlasně přikývnu.
Teď pojedeme asi 5 hodin nazpátek do Norska ,kde budeme dělat photoshoop. Můžete se těšit na naše nové video , které bude brzy na YouTube.

,,A vše je v pohodě?" Ozve se můj bratr když už jsem v polospánku. Zamručím na souhlas a doufám , že už mi dá pokoj.

,,Jenom jsem rád , že jsi už v pohodě a v náladě. Tohle ti víc prospívá než být celý den zalezlý doma" Ucítím jak se mile usmál. ,,Cítím se líp. Děkuju Tinusi. Jsi skvělý brácha" Odpovím pravdivě.

Nelžu. Fakt je mi dobře a cítím se mnohem líp. Budeme ignorovat ten fakt ,že mi trochu tím pomohl Jaspiho stav a já ho mohl konečně vidět.




Možná jsem se fakt zamiloval,ale nedokážu si to přiznat.




Tak....už je po Vánocích a je před námi nový rok ❤️🎉 Doufám ,že jste měli krásné Vánoce i svátky 🎄❄️❤️

Love is Love /Marcus Gunnarsen/Kde žijí příběhy. Začni objevovat