19.bölüm

1.3K 41 3
                                    

İyi ki varsın dedikleri insanları kaybetmekte insanı yoruyor...








Mirzanın duymaması için elimden geleni herşeyi yapacaktım. Bitmişti artık.  Kendim çocuğuma bakacaktım. Hastanede dün  gece kaldıktan sonra seçille beraber  bu gün birazdan taburcu olacaktım.  Seçil kiyafetimi toplarken konuştu.




"Berçem, birsey diyecem ama yanlış anlama"

"Söyle"

"Mirzanın da hakkı, sonucta o da şuan üzülüyor."

"Peki benim hakkım değil mi çocuğumu görmem. Benden alacak mirza çocuğumu. O bensiz ben onsuz ne yapacam"

"Haklısın ama ne bileyim işte boyle de olmayacak. Ya duyarsa, duyarsa öldürür bizi mirza"

"Hiçbirşey yapamaz"




Diyip ayağa kalkıp üstümü giydim. Seçilin evine doğru yol alırken bir marketin önünde durmasını istedim.

"Berçem ne istiyorsan söyle ben alayım."

"Yok ben alırım."


Diyip çıktım. Markete girdigimde gülçin ile karşılaştım. O beni farketmeden dönecekken görüp seslendi.

"Berçem"

Diyince sinirle arkamı dönüp ters bir sekilde konuştum.

"Hanıma ne oldu"

Diyince sırıttı.

"Boşanıyorsunuz artık hicbirseyim değilsiniz"

Dediginde güldüm.

"Istedigin oldu. Hadi git mirzanin koynuna girmek için kendini sat. Acıyorum. Ama bir sey soyleyeyim mi mirza sana dokunmaz bile. Ha dokundu diyelim anca bir gecelik. "

Dedigimde sinirlendi ve gülümsemesi kayboldu.

"Kes sesini"

Dedigi an ona bir adım daha yaklaşarak elimi uzattım.

"Sen kimsin kızım,kes sesini diyorsun. Çek git başımdan. Zaten doluyum sana patlamayayım."


Diyip yanından ayrıldım. Arabaya bindim.  Düşüncelere dalarken bir andan da aklıma  bebeğim geldiği için goz yaşlarımı tutamıyordum. Kaç dakikada geldiğimizi farketmeden kendimizi  evde bulduk. Eve geldigimde seçil bana çorba yapıp zorla yedirtti.



"Berçem, benim isim var birkaç saatliğine hemen dönecem"

Diyince endişeli gibi gözüküyordu. Giderken içi rahat etsin diye gülümsedim.

"Tamam aklın burada kalmasın"

"Dikkat et"

Diyerek gitti. Ben de o gittikten sonra film izliyordum.  Bir anda kapımı alacaklı gibi çalıyorlardı.  Gidip kapıyı açtığım an iki tane siyah giyinen adamlar karşıma dikildiler. Korku ile kapıyı kapatmaya çalıştım ancak başarılı olamamıştım. iki kolumdan tutup zorla götürmeye çalışırken çırpınıyordum ama fayda etmiyordu.

AŞKA ESİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin